De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
nee zoiets was het niet.Op vrijdag 25 mei 2001 10:48 schreef DJNelis het volgende:
Een automatische degauss???
Dan hoor je ZANNG!!!!!
Verwijderd
en dit klonk meer als ZOING!!!! ??Op vrijdag 25 mei 2001 10:48 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
nee zoiets was het niet.
Dan hoor je ZANNG!!!!!
Zo ja, Breng dan maar weg.(doorgefikt)
Zo nee,Get used to a plop
grt HENNEP
Vraag is idd wat er aan de hand was
Verwijderd
nee als een hele harde PLOPOp vrijdag 25 mei 2001 11:10 schreef h_e_k het volgende:
[..]
en dit klonk meer als ZOING!!!! ??
zoiets heb ik ook best vaak met m''n monitor.... ik zit nu eigenlijk te wachten tot ie kapot gaatOp vrijdag 25 mei 2001 10:45 schreef r0ck3t het volgende:
Ik zit lekker relaxt achter m''n comp GoT door te spitten hoor ik oppeens een hele harde plop uit mijn monitor.
Het beeld word zwart en daarna weer normaal.
WTF was dit?
Ik viel zowat van me stoel af.
Het was echt heel hard raar geluid.
Wie weet wat dat was?
het lijkt wel een beetje op kortsluiting ofzo??
Verwijderd
het was heel hard namelijk ik schoot een paar meter naar achteren.
Echt PLOP!!!!!!!
beeld zwart en ik denken holy shit, maarja.
Alles werkt nog naar behoren maar het zou me niet verbazen als ie vandaag of morgen de geest geeft.
Verwijderd
PLOP, weer 500 piek naar de maan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
ik had laatst zo''n vage vlek op mn monitor, toen ik er over ging met een doek was ie weer weg, monitor doet het nog perfect trouwens, maar is dit een teken dat ie stervende isOp vrijdag 25 mei 2001 11:13 schreef HENNEP het volgende:
Zie je boven op je monitor een ronde wazige zwarte vlek???
Zo ja, Breng dan maar weg.(doorgefikt)
Zo nee,Get used to a plop
grt HENNEP
PIII 800@804 Mhz
Nou, ik wacht het maar af, ''k heb nog een jaar garantie
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Nee, dat is hier meer: POINK!Op vrijdag 25 mei 2001 10:48 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
nee zoiets was het niet.
Dan hoor je ZANNG!!!!!
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
bij mij is het meer:Op vrijdag 25 mei 2001 17:20 schreef Gerco het volgende:
[..]
Nee, dat is hier meer: POINK!
TIK-ZwZwZwZwzwzwzwzwzw-tik
D''r zit bij jou wel een hele grote zwarte vlek op je monitor!Op vrijdag 25 mei 2001 16:12 schreef psygho het volgende:
zeer waarschijnlijk (kortsluiting) in hoogspanninggedeelte door stof, en andere troep, klink eng , ziet er raar uit, maar kan geen kwaad, heb het hier ook wel, zie het plaatje voor een uitleg
[afbeelding]
swerelds eerst luisterende supervelk op pootjes!Op vrijdag 25 mei 2001 18:30 schreef Frits Bolkestein het volgende:
[..]
D''r zit bij jou wel een hele grote zwarte vlek op je monitor!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Verwijderd
alleen als ik mijn anderen monitor aan zet dan beweeg het beeld heel eventjes
het is een lg 995e
Verwijderd
Klinkt wel lekker deze, vergeleken met andere monitors (Philips 107B).
Maar vage geluiden is niet altijd goed, m''n AcerView 14" maakte ook ''n keer ''n vage plop en toen deed ''ie het nog. Ik blij
Wil ik ''m uurtje later aanzetten maakt ''ie hele enge geluiden enzo en geen beeld meer
Ik wil je niet ongerust maken maar ik zou ''m niet meer vertrouwen
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Concrete Loop Watercooling
Het wordt nog verergerd doordat de bovenkant van de monitor-behuizing een beetje mee-resoneert, dus als ik die stevig aandruk is de helft van de herrie al weg
Maar toch nog harde brom.