De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De MSI is een pro, dus sneller als de Asus. Maar de 7700 deluxe heeft tv in en tv out en een 3d bril. Je moet dus kiezen voor snelheid of mogelijkheden.
Verwijderd
Dacht het niet... geen tv in.Op vrijdag 25 mei 2001 09:22 schreef Melvin15 het volgende:
Maar de 7700 deluxe heeft tv in
Mischien heb ik tv in en svhs in door elkaar gehaald maar hij heeft het wel:Op vrijdag 25 mei 2001 09:35 schreef Thundermol het volgende:
[..]
Dacht het niet... geen tv in.
Verwijderd
kyroII
is wel geen gay4ce, maar wel snel (moet je wel een >700 cpu hebben) en betere beeldkwaliteit.
check signature for other info
is wel geen gay4ce, maar wel snel (moet je wel een >700 cpu hebben) en betere beeldkwaliteit.
Verwijderd
Plus als superdeluxe extra een stelletje brakke drivers, een hoop blauwe schermen, en wellicht een in elkaar getrapte pc-kast om je frustraties te uitten ::)Op vrijdag 25 mei 2001 21:47 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
kyroII
als ik de review van tweakers.net goed gelezen heb is de 3D kwaliteit idd goed doordat ie inwendig alles 24bit renderd,Op vrijdag 25 mei 2001 21:47 schreef debiel-in-inrichting het volgende:
kyroII
maar er staat letterlijk dat de 2D beeldkwaliteit SLECHT is, als ik mocht kiezen ging ik voor de radeon, ''k heb nu wel een geforce maar heb toch geen geld om er een te halen
En ik zou et iig niet alleen voor die 3d bril doen. Die gebruik je toch nooit.
Ikzelf heb de v7700, en ik ben er goed tevreden mee.
Maar die MSI is wel een pro met 64 MB!
Dus....
MSI
Ikzelf heb de v7700, en ik ben er goed tevreden mee.
Maar die MSI is wel een pro met 64 MB!
Dus....
MSI
Verwijderd
De MSI pro..die is het snelste..en inderdaad die f##@$#@# 3d bril gebruik je niet...behalve als je zat bent dan ben je door die effecten zo weer nieuw!
Pagina: 1