[BC3] v3800 ultra deluxe (tuner??)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Howdie medemensen,naar veel en lang gezocht te hebben(ook hier in de search)lukt het me niet om te capturen met mijn v3800 :'( Het is me wel gelukt met mijn ouwe cdi speler erop(meteen beeld)maar mijn tv of video ho maar.Hij ken geen tuner vinden :? en met videoband erin ook al niets.Ik gebruik dat gele bij geleverde snoer steek die in een scart mondstuk en niets |:(
Iemand een idee wat ik vergeet of verkeerd doe!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
Ik neem aan dat je niet de detonator hebt maar de echte Asus drivers, daarnaast: die scart dinges staat die wel goed (uitgang).

Sorry als deze reactie dom overkomt.

• BC3 Victim
Ik heb nu de v5.33c drivers(asus)eropstaan,omdat een medetweaker daarmee kon capturen!En een uitgang gebruik ik zekers!
(maar ja het beeld blijft uit!)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
Heb je je instellingen Pal ingesteld? Misschien dat je CD-I namelijk wél NTSC kan.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:23
Je moet ook geen tuner kiezen , maar je moet voor composiet kiezen (Zo zit het waarschijnlijk op je v3800 ? (tulpje))

• Dennis
Op vrijdag 25 mei 2001 02:38 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Je moet ook geen tuner kiezen , maar je moet voor composiet kiezen (Zo zit het waarschijnlijk op je v3800 ? (tulpje))
Ja, maar dan moet je wel alsnog het ingangssignaal juist instellen.

• BC3 Victim
Mijn instellingen staan op pal-bghi op composiet en heb alle beeldformaten al gecheckt!

• Dennis
Tjeemie, het wordt nu wel verrot. Ik zou alles goed nakijken. Wat nu in me opkomt: misschien heb je het op een uitgang van de video of tv aangesloten die niks stuurt. Sommige TV''s hebben 2 scarts maar dat de 2e alleen ingaande signalen accepteert.

Maar ik denk dat je dat ook wel goed hebt. Helaas heb ik momenteel Asus Live ff niet geïnstalleerd, maar ik weet wel dat hij het altijd prima deed bij mij, op mn V3800.

• BC3 Victim
De uitgang is het probleem(waarschijnlijk)niet,zowel video als tv is in/out maar ik zit nu zelf te twijfelen of dat zomaar kan het (gele)snoer in een scartmondstuk proppen.
Maarja het kan niet anders(of moet ik een ander speciaal snoer hier voor aanschaffen),lijkt me sterk!?

• BC3 Victim
iemand nog ideeen :?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Hmm, ik heb zelf een v3800 TV dat is dus met tv-in en tv-out (dus geen tuner). Ik heb eerst drivers van de asus site geinstalleerd maar die ondersteunde geen tv-out.

Hoe ik precies aan die andere drivers gekomen ben, volgens mij ergens anders van die site.

TV-in en TV-out werkt perfect nu. Ik heb de driver even voor je gezipt en je kunt hem hier downloaden.
Pagina: 1