[BC3] nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik wil binnenkort een nieuwe 17" monitor kopen, maar ik ben er nog niet uit welke het gaat worden.. ik twijfel tussen deze:

17'''' Monitor IIyama LS702UT fl. 599
17'''' Monitor IIyama S705MT fl. 749

alletwee iiyama, maar de 1 is 150 piek duurder. Maar is die duurdere nou ook echt beter/scherper etc.? Of zijn het meer de extra luxe snufjes die hem duurder maken? Kortom, is die duurdere die 150 piek extra echt waard?

En ik heb ook nog deze gezien op internet:

Samsung Syncm. 750 S 17 inch fl. 620

Merk zegt me niet zo veel (op monitorgebied dan), is dit ook een optie?

Of zijn er nog andere monitors in de prijsklasse tot 750 piek die beter zijn dan bovengenoemden?

alvast bedankt :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bestel uit de neckermann een philips 107s. Spatzuiver apparaat hoef je je nergens druk om te maken(dus ook niet je portomonee) ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Monitor alleen maar kopen als je hem werkend gezien hebt!!!! Dat is zo ongeveer de belangrijkste reden voor je zo''n ding koopt.

Ik weet niet wat je er voor over hebt, maar die Samsungs zijn zeer goede monitoren voor het geld. Pyama''s zijn wat beter en ook wat duurder, maar die kunnen nog niet tippen aan een Philips. Maar daar betaal je uiteraard voor.

Dus je hebt el-cheapo-CTX''jes en Eizo''s, Sony''s van een paar duizend piek.

Iedereen zal wel een andere mening hebben, maar feit is wel dat mijn Philips een (flink)hogere refershrate haalt dan een budget-Iiyama. En dan hangt dat ding van mij nog op een V550 ook, en die iiyama op een Asus GF2MX >:)

• Palomar
  • Niet online
ja goed, ik ga hem natuurlijk wel eerst werkend bekijken voor ik er een koop :) Ik wil alleen eerst ff kijken wat er allemaal te koop is..

maar die philips 107s (kost maar fl. 679) is dus beter dan die 2 iiyama''s die ik noemde? Die is nl. ook bij mij in de buurt te koop.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben de (trotse?) bezitter van een Iiyama VMP410, heb nu bij wat vrienden wat Philips monitoren gezien en ik moet zeggen:

"Haal a.j.b. een Philips"

Ik was voorheen een "echte Iiyama koper" maar wat ze nu met die monitoren uitspoken mag joost weten. Ik heb alleen nog maar slechte monitoren gezien, niet goed af te regelen, slechte beeldkwaliteit en de service is ook niet meer wat het geweest is. Daar komt dan ook nog een het "debakel" van de 19" monitoren bij (zie "grote Iiyama topic")

Koop dus lekker een Philips 107T21, 100% RealFlat beeldbuis, en Lightframe technology. Wil je nog iets meer uitgeven ga dan voor de 107P20 Brilliance & Lightframe.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

[b]Op vrijdag 25 mei 2001 01:35

17'''' Monitor IIyama LS702UT fl. 599
17'''' Monitor IIyama S705MT fl. 749

alletwee iiyama, maar de 1 is 150 piek duurder. Maar is die duurdere nou ook echt beter/scherper etc.? Of zijn het meer de extra luxe snufjes die hem duurder maken? Kortom, is die duurdere die 150 piek extra echt waard?

En ik heb ook nog deze gezien op internet:

Samsung Syncm. 750 S 17 inch fl. 620

alvast bedankt :)
Waar heb je die prijzen vandaan. Je kunt ze als je in pricewatch kijkt nog wel een paar tientjes besparen.

Je moet ook eens kijken naar Belinea monitoren zijn erg goed en scherp geprijst.

http://www.belinea.nl
http://www.pcvergelijk.com/shop

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 11:23 schreef delfosso het volgende:

[..]

Waar heb je die prijzen vandaan. Je kunt ze als je in pricewatch kijkt nog wel een paar tientjes besparen.

Je moet ook eens kijken naar Belinea monitoren zijn erg goed en scherp geprijst.

http://www.belinea.nl
http://www.pcvergelijk.com/shop
die prijzen zijn van www.funprice.nl ... maar een paar tientjes meer of minder maakt me niet zo veel uit, ik heb liever dat de winkel dichtbij zit (ervaring met andere monitor: is al 2x kapot gegaan en moest terug naar leverancier, heb ook liever dat dat dichtbij is dan opsturen per post enzo..)

zo''n Belinea hebben ze ook bij funprice, kost 549. Maar ik dacht dat dat zo''n el-cheapo merkje was.. of is dat wel vergelijkbaar met iiyama en philips?

Verwijderd

Het is zeker geen el-cheapo merk. Belinea is van het duitse Maxdata en de monitoren zijn gewoon van hoge kwaliteit.

Ze hebben vooral een hoge refresh rate

• dizzytal
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 11:42 schreef rick_h het volgende:

opsturen per post enzo..)

zo''n Belinea hebben ze ook of is dat wel vergelijkbaar met iiyama en philips?
Zo''n beetje alle monitoren hebben on-site garantie, veel winkels handelen zelf al geen garantie meer af..

Verder is mijn mening dat Belinea nog niet te vergelijken is met Philips en Iiyama

edit:
typo''s

• dizzytal
  • Niet online
oeps dit moest een "edit"zijn |:(

• Palomar
  • Niet online
heb vanmiddag ff gekeken bij wat winkels, en 1 winkel raadde me een ''ADI Microscan M700'' aan.. (579 piek) ik heb persoonlijk nog nooit van dat merk gehoord maar volgens hem was het wel een goede en kwalitatief net zo goed als de duurdere Iiyama. Zegt iemand dit merk iets? Positieve/negatieve ervaringen? :)

Verwijderd

Ga voor de 17'''' Monitor IIyama S705MT. Die is beter en meer waar voor je geld 8-)

Verwijderd

Belinea''s zijn echt ruk monitoren..

ga voor een Iiyama of een Philips voor dat geld

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:54
wat dacht je van nec/mitsubishi monitoren? wel een beetje duurder maar wel kwaliteit

ik heb zelf ook philips monitoren en die zijn gewoon klasse

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 22:19 schreef Guilez het volgende:
wat dacht je van nec/mitsubishi monitoren? wel een beetje duurder maar wel kwaliteit

ik heb zelf ook philips monitoren en die zijn gewoon klasse
Waarom zou je een Mitsubishi nemen. Iiyama is gemaakt door Mitsubishi en is tevens eigenaar van het merk. Voor Iiyama betaal je alleen wat minder.

• Palomar
  • Niet online
ik denk dat ik al weet welke neem, de philips 107S. Heeft iemand deze en bevalt ie goed?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mijn vorige reactie was een beetje kort af sorry daarvoor,maar ik heb ''m zelf dus ook en in mijn omgeving heeft deze monitor verreweg het mooiste beeld *D

(prijs kwaliteit) vind ik dit verreweg de beste monitor die er is!!!!!!!doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1