De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Er zijn drie mogelijkheden:
1) de ingebouwde kaart schakelt zichzelf automatisch uit als er een andere videokaart gevonden wordt
2) je moet de kaart in je BIOS uitzetten (onboard video -> Disabled)
3) je moet een jumper verzetten op je mainboard, zie mainboardboekje
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
1. BIOS setting;
2. Jumper setting;
3. Hij wordt vanzelf uitgeschakelt als je een echte videokaart in je mobo prikt.
4. Je zit er mee opgescheept.
Tony Vroon was me net een paar milliseconden voor
4) Je hebt vette pech en het gaat nooit werkenOp donderdag 24 mei 2001 20:06 schreef Tony Vroon het volgende:
Ja hoor dat kan zeker weten.
Er zijn drie mogelijkheden:
1) de ingebouwde kaart schakelt zichzelf automatisch uit als er een andere videokaart gevonden wordt
2) je moet de kaart in je BIOS uitzetten (onboard video -> Disabled)
3) je moet een jumper verzetten op je mainboard, zie mainboardboekje
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Wanneer ik een andere kaart installeerde moest ik alleen de flatcable die tussen de vga-aansluiting en het mobo zat verwijderen.
Dan stond die uit !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen