De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heeft iemand ideeen over hoe ik dit kan oplossen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dat licht niet aan je asus kaart die kunnen nog veel warmer worden ik heb mijn G-force 1 een x op de 93 gehad naar zwaar overclocken alleen hij liep gewoon vrolijk door alleen ik was er niet zo blijk mee dus heb ik hem maar weer terug gezet en nu wordt ie nog rond de 70 a 80 graden
Waar ligt het dan aan dat mijn UT vast loopt? Vanwege die kast-open-truc....
Oh, dus het is heel normaal dat dat ding gloeiend heet wordt, mijn GTSje word namelijk ook super heet!Op donderdag 24 mei 2001 20:36 schreef Sonic- het volgende:
mijn G-force 1 een x op de 93 gehad naar zwaar overclocken alleen hij liep gewoon vrolijk door alleen ik was er niet zo blijk mee dus heb ik hem maar weer terug gezet en nu wordt ie nog rond de 70 a 80 graden
Maar crasht nooit, ook niet als ik hem overclock!