[BC3] Twijfel : Ati Radeon Vivo / GTS II Pro

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zit te twijfelen tussen een van de bovenstaande kaarten...

Met name kwaliteit 2d gebied... kan iemand misschien een screenshot posten van zijn geforce II mx/gts/ultra of ati radeon

Of weet iemand een screenshot te vinden? Zo kan ik ze dus vergelijken en dan is mijn keuze zo gemaakt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Van deze kaarten heeft de Radeon de beste 2d-kwaliteit.
Verder is de Radeon sneller dan de MX, +- even snel als de GTS, maar langzamer dan de PRO/Ultra varianten.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
als je ooit iets doet in windows (verslag maken :( ) neem de radeon. leker hoge resolutie, lekker leesbare text in wordprocessor en niet geblurred door de prestatieverliesvrije FSAA ingebouwd in de geforce serie :Y)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• BC3 Victim
Okay bedankt dan weet ik genoeg gaan we voor de Radeon, want het 2d gedeelte gebruik ik het meest ... thnx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 11:13

JT

VETAK y0

Enneh, de Radeon is vanaf 1024x768x32 sneller dan de GF2 GTS en net zo snel als de pro.

Ati roels gewoon :7 :Y)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

yeah right.. ik wil wel wat links naar vergelijkende benchmarks als ie ZO goed schijnt te zijn

Verwijderd

maar niet de benshmark 2000\2001
want dat is echt geforce troep

ze zeggen dat een geforce1 ddr sneller is dan mijn ati radeon |:(

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:38

ken

Ik zou zeker een Ati kopen ipv Geforce
vooral dat je meer in 2d bezig bent en met de radeon is het echt vet

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• BC3 Victim
Op donderdag 24 mei 2001 20:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
maar niet de benshmark 2000\2001
want dat is echt geforce troep

ze zeggen dat een geforce1 ddr sneller is dan mijn ati radeon |:(
Volgens een test die ik vandaag ergens gelezen heb wordt een Ati Radeon Vivo 64mb o.a. Vergeleken met een Geforce II GTS PRO

3D Mark 2001

Ati Radeon : 3178
Geforce GTS II PRO :3183

En de Ati Radeon VE is sneller dan een MX II

Dus die Vivo 64mb is een goede kaart voor mij lijkt mij... aangezien iedereen beweert dat deze in 2d stukken beter is. Dus daar ga ik voor.

Zo slecht is jou kaart dus echt niet :9~

Verwijderd

dat de ati niet slecht is dat weet ik ook wel

mijn scoor is ook 3320 met benshmark 2001

ati radeon 64mb ddr 185\185

• BC3 Victim
koop aub een radeon en dan het leifst nog een retail ook (als het niet te moeilijk is).....................
ooh ik heb nog steeds een wat oudere goedkope kaart (toen waren ze duur!) en wel een ati rage pro deze kaart is op zich niet echt bijzonder maar als ik ga vergelijken dan blijkt dat hij zo slecht nog niet is(details heb ik ff geen zin in)

• BC3 Victim
Het wordt een Ati Radeon 64mb DDR :) thnx mensen...

Pagina: 1