De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verder is de Radeon sneller dan de MX, +- even snel als de GTS, maar langzamer dan de PRO/Ultra varianten.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ati roels gewoon
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Verwijderd
want dat is echt geforce troep
ze zeggen dat een geforce1 ddr sneller is dan mijn ati radeon
vooral dat je meer in 2d bezig bent en met de radeon is het echt vet
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Volgens een test die ik vandaag ergens gelezen heb wordt een Ati Radeon Vivo 64mb o.a. Vergeleken met een Geforce II GTS PROOp donderdag 24 mei 2001 20:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
maar niet de benshmark 2000\2001
want dat is echt geforce troep
ze zeggen dat een geforce1 ddr sneller is dan mijn ati radeon
3D Mark 2001
Ati Radeon : 3178
Geforce GTS II PRO :3183
En de Ati Radeon VE is sneller dan een MX II
Dus die Vivo 64mb is een goede kaart voor mij lijkt mij... aangezien iedereen beweert dat deze in 2d stukken beter is. Dus daar ga ik voor.
Zo slecht is jou kaart dus echt niet
Verwijderd
mijn scoor is ook 3320 met benshmark 2001
ati radeon 64mb ddr 185\185
ooh ik heb nog steeds een wat oudere goedkope kaart (toen waren ze duur!) en wel een ati rage pro deze kaart is op zich niet echt bijzonder maar als ik ga vergelijken dan blijkt dat hij zo slecht nog niet is(details heb ik ff geen zin in)