[BC3] G400MAX Dualhead + Sony Trinitron TV = zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een Matrox G400 MAX en een Sony Trinitron TV.
En als ik beide op elkaar aansluit door middel van de meegeleverde kabel ( Monitor aansluiting => SVHS ) en die aansluit op een ( SVHS => SCART ) verloop kabel ( dat omdat mijn TV geen SVHS aansluiting heeft ), dan heb ik dus alleen zwart/wit op mijn TV.
Met alles; films, games, windows...
Moet ik andere kabels of een speciaal programma gebruiken?
Ik heb alle instellingen van de drivers ( beeldscherm instellingen/dual head ofzo) veranderd, maar nix helpt.

Plz, wie weet een oplossing?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
hmmmmmzzzzzzzz......... sja...... bij mij moet ik de scart er juist UITHALEN om geen zw/w beeld te krijgen....
Heb die tv geen gewone tulp ingangen???

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Bij mij krijg ik een z/w beeld wanneer de NTSC in is geschakeld. Als ik naar PAL switch krijg ik normaal beeld in kleur.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en bij mij krijg ik met macrovision beveiliging geen beeld op coax, en als ik search doe zie ik duizenden topics hierover.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26
tijd om de macrovision hack van www.matroxusers.com te halen dus.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zorg er wel voor dat je monitor instellingen op minimaal staan dus 640 x 480 en bij tabblad dualhead multidisplay aanvinken
en verder pal + instellingen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1