Nou ben ik de nieuwe PC van mijn vriendinnetje aan het installeren maar blijkt er een GF2MX in te zitten IPV de gefactureerde GF2MX400 - typisch, vooral omdat ze er ook nog eens detonator drivers bij kwakken ipv van retail drivers die het zaakje herkennen als MX/MX400. Klinkt al bijna als oplichting. Is het verschil in performance het rellen en wachten in de zaak waard?
als je het als los onderdeel had gekocht, was je meer geld kwijt geweest...is die computer door die lui in elkaar gezet? met een zegeltje erop? anders kun je namelijk nooit hardmaken dat je niet zelf die kaart vervangen hebt. Als je kunt aantonen dat je nooit in die kast bent geweest, zou ik het (bruto) verschil terugvragen aan die lui.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ja, door hun in elkaar gezet. Geen sticker - maar als ik die bak niet had open gemaakt was ik hier denk ik nooit achter gekomen. Het boekje erbij is ook van de MX - om het nog erger te maken, het blijkt een Powercolor GF2MX te zijn. Die met dat lager geklokte geheugen. Factuur geeft MX400 aan.
(dezelfde poepkaart als in mijn eigen bak - h*eren h*eren h*eren!)
(dezelfde poepkaart als in mijn eigen bak - h*eren h*eren h*eren!)
Verwijderd
Over het algemeen is er nauwelijks vershil in prestaties tussen een MX en MX400. Het grote verschil is echter dat de core van de MX op 175Mhz draait terwijl de MX400 op 200Mhz draait. Ik zou dus toch even de MX400 halen.