[BC3] Probleem met monitor

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn CTX PR711 monitor (17", trinitron). Ik startte vandaag mijn comp. op en het viel mij op dat het beeld een stuk helderder was dan normaal. Instellingen gecheckt, maar die waren zoals altijd. Ook de instellingen in Windows zijn onveranderd... Ik heb geen nieuwe drivers geinstalleerd. Als je comp. afsluit is het zwarte scherm met "it''s nou safe..." meer donkergrijs dan zwart. Door helderheid lager te zetten (tussen 10 en 20 i.p.v. 50 bij een contrast van 70) werd het wel aardig gecompenseerd, maar ik vind het toch vreemd want gisteren was er nog niets aan de hand...
Degauss, reboot, stekkers aandrukken etc. helpt allemaal niet. Is dit het begin van het einde van mijn monitor? Of kan het aan de geforce2 liggen of bepaalde wijzigingen in het register. Ik hoop dat iemand nog een reden kan geven voor het plotselinge veel te heldere beeld. BTW, de monitor doet het verder overigens prima. (anderhalf jaar oud).

groeten, Michael

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] :)

• BC3 Victim
en je hebt niet aan de gaincontrol van je lijntrafo gezeten?

dan zou de eindtor wel eens niet lekker kunnen zijn...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Bulldog, Sorry, had hem idd in verkeerde groep gepost.

Nee ik heb nergens aan zitten rotzooien. Da''s juist het vreemde... Kan het te maken hebben met een magnetisch veld. De speakers zijn het niet, die had ik al verplaatst. Maar hoe zit het met andere externe storingsbronnen?