[BC3] Beeld bij spellen dichtbij scherp maar.........

Pagina: 1
Acties:

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:48
maar in de diepte is het allemaal veel waziger. Nu ga ik ervan uit dat dit ligt aan een instelling van mijn grafische kaart (v7700 pure). Weet iemand hoe ik dit op kan lossen.

Bijvoorbeeld bij racespellen zie je in de weg vlak bij de auto wel gewoon de klinkers liggen maar verder op in het beeld, de diepte, lijkt het wel asvalt en zie je geen details meer.

Heeft iemand een oplossing voor mijn..

Thanx Bassio

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Hmmm, dat betekent iets met double buffering en triple buffering. Het wordt tijd, dat je iets met anisotropic filtering gaat doen, maar dat is geloof ik nogal tot OpenGL beperkt. Triple buffering lost in ieder geval iets op, doordat de overgang ietsie smoother wordt.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:48
Waar kan ik triple buffering instellen??

Kan het ook liggen aan de instelling "render no more then XX frames ahead". Deze instelling staat nu namelijk op 0.

Zijn er verder nog instelling die er mee te maken hebben. De meeste spellen gebruiken directX. Als het zo is dat dit verschijnsel bij iedereen zo is dan kan ik het beter zo laten....

Mzzl

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Dit verschijnsel heeft iedereen wel een beetje in Direct3d games. Zoek in de tabbladen van je apparaatinstellingen voor Direct3d instellingen. Misschien, dat ie daar bij staat.