Toon posts:

[BC3] Welke kaart is beter? (3d)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij hebben een meningsverschilletje, nu kunnen jullie ons hier vast wel uithelpen:P

Welke kaart is sneller in Hardware Rendering van 3d pruttl??

voodoo 3 2000 PCI 16 mb
Geforce 2 GTS 32mb DDR

Verwijderd

ik ga voor de Geforce !

edit:

die is na mijn idee beter dan he !!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
haha lijkt me logisch g-force :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Die Geforce2 is gewoon twee generaties jonger. Nogal logisch dat die sneller is.

• BC3 Victim
heb zelf de ASUS 7100 Geforce 2 MX :P en had hiervoor ook zo''n voodoo...:r

Maar geef mij maar die geforce! :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hmmm effe nadenken uhm..........
Ik denk de Geforce of toch de Voodoo3 uhm...
;( Gerforce 2 GTS Natuurlijk >:)>:)

Uhm volgens mij kan de Voodoo3 niet eens hardware matig draaien alleen software matig!!!!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41

spok9

Groen...

De Radeon natuurlijk! Oh... die staat er niet bij, (|:( >:)) in dat geval zou ik voor de geforce 2 kiezen, bij gebrek aan beter...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Tsss, Voodoo3 rocked nog aardig kont. Beetje meer respect graag voor een "software" matige kaart......

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

de geforce 2 DDR natuurlijk !
niet alleen vanwege zijn DDR geheugen maar ook omdat de voodoo maar pci is.

Verwijderd

De GeForce 2, zeker weten.

Verwijderd

simpel geforce 2

Verwijderd

gf2

tenzij je het over beeldkwaliteit had :P

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op donderdag 24 mei 2001 18:01 schreef bl00dhound het volgende:
gf2

tenzij je het over beeldkwaliteit had :P
Nou dan nog GeForce2, beeldkwaliteit van de Voodoo3 is behoorlijk El Sucko (of maak je een geintje?).

PC Specs

• BC3 Victim
dus........

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Voodoo3 geeft een crispy 2D beeld. Dit is ook zo in 3D, op de mindere texturen (16 Mb)en de typische 3dfx "look" na natuurlijk.

Verwijderd

Voodoo5 natuurlijk, och jeee hij staat er niet bij, maar als ik mocht kiezen werd het de voodoo3.

Verwijderd

ligt het er niet meer aan wat je rendert ?

Verwijderd

voodoo3 is toch ook een harware 3d kaart ook al heeft hij geen t&l er op

ik zal kiezen voor de voodoo3 3500 agp
ik denk zelfs dat hij haast net zo snel is als een geforce2 mx

Verwijderd

Ga voor die G-Kracht!!
:r Voodoo3-2000
:9 Ge-Force

(T Zit em in technologische generatie..
de Ge-Force is gewoon geavanceerder)

• BC3 Victim
Lees maar eens de specs van die Voodoo3 en de Geforce2.... Geforce roelt!

Voodoo3 is alleen sneller als je op 800x600x16 of lager speelt, en alleen als je dan de glide drivers gebruikt. Geforce2 is sneller in D3D en OpenGL, je hebt 32bit kleur als je het nodig hebt, FSAA, Texture Compressie, Anisotropic filtering, T&L en ga zo maar door. En glide is al bijna uitgestorven, 3dfx bestaat niet meer.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
Op donderdag 24 mei 2001 09:03 schreef frenkpie het volgende:
de geforce 2 DDR natuurlijk !
niet alleen vanwege zijn DDR geheugen maar ook omdat de voodoo maar pci is.
de Voodoo 5 5500 bewijst dat een kaart in PCI uitvoering niet trager hoeft te zijn dan zijn agp broertje (scheelt een vette 2%)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Moet hier een menigsverschil over zijn dan? Geforce2 GTS of course |:(

Verwijderd

:X

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 01:30 schreef GambitRS het volgende:
Lees maar eens de specs van die Voodoo3 en de Geforce2.... Geforce roelt!

Voodoo3 is alleen sneller als je op 800x600x16 of lager speelt, en alleen als je dan de glide drivers gebruikt. Geforce2 is sneller in D3D en OpenGL, je hebt 32bit kleur als je het nodig hebt, FSAA, Texture Compressie, Anisotropic filtering, T&L en ga zo maar door. En glide is al bijna uitgestorven, 3dfx bestaat niet meer.
Sorry hoor maar ik heb een Voodoo5 en die heeft ondersteuning voor D3D, OpenGL en Glide en hij is helemaal niet trager in D3D of OpenGL, hij is vaak nog sneller ook. (ik had namelijk eerst een GF2GTS) En over de rest, ik heb 32bits kleur, ik heb FSAA (is ook door 3Dfx bedacht), ik heb texture compressie en ook nog eens alle formaten, ik heb anisotropic filtering, geen TenL maar zo geweldig is dat ook niet op de Gf2. En Glide games zijn er nog steeds, alle nieuwe spellen die ik hier heb (die overigens nog niet in de winkels hier liggen) hebben allemaal ondersteuning voor glide, en het draait allemaal super op 1280x1024 en 1600x1200.
ZO!!
Pagina: 1