verzamelt -1's en -2's in hoog tempo
Ligt er trouwens aan hoe creatief ik ben. Als ik mensen met 100km per uur door een boch laat vliegen vinden ze dat niet echt leuk
ik heb al over de 20 gezeten. top speed van 160km/h en iets van 13G.
vomit rating was ook aardig aan de hoge kant trouwens
jammer dat er echt niemand ingaat, maar ja.
(en jammer dat je 'm niet in 3d kunt 'rijden')
Heb ook wel een paar leuke gemaakt, maar die zijn voor een bepaald level incombinatie met andere attracties enzo ..
En ik heb RCT ook ff niet op hd wegens ruimtegebrek. . .
Ik hoop alleen dat er iemand komt die een programma maakt waarmee je de rides ook gewoon kan RIDEN, want dan zou het pas ECHT een bruut spel zijn !
sja RCT roeleert egwel.. maar het enige spel wat ik nu nog op mijn hd heb staan is (uiteraard
Ben trouwens benieuwd wanneer er nou eindelijk een demo komt van 'The Sims'...
Ben nu weer verslaafd aan oude snes spelletjes (geen supermario,maar seiken densetsu 3)
Top 165Km/h gemiddelde 104Km/h en duurde slechts 12 minuten
moest 15 schoonmakertjes en 4 gratis plee's inzetten bij de uitgang om het nog een beetje netjes te houden
vreemd genoeg stond er nog wel een qeue (what ever) van +/-120 man.
Niet?
[Specs]
Verwijderd
een vriend van me gaat volgende week naar engeland en dan gaat ie de UGH UGH in zodat we die na kunnen bouwen in RCT
we hebben de volgende al nagebouwd
- Nemesis
- The Big one
- Pepsi Max
- Superman The escape
en nog wat andere
ik heb ook een paar zelfgemaakte, die het erg goed doen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Hij duurde ook ongeveer 10 minuten. Als ie op een bepaald punt veel snelheid verloor dan pleurde ik gewoon alleen maar accelerators ertussen.
Ik zal wel eens een pic maken
Dan allemaal speedboosts.
Dan 1 hokje omlaag, 1 rechtdoor, 1 omlaag etc. [ook doorgaan onder de grond, zo diep mogelijk] onderaan de kleinste bocht ZONDER banking en dan hetzelfde weer omhoog, alsie stil komt te staan gooi je dr were een zooi speedboosts tusen etc.
Dit herhaal je 5 keer..
Hoge intesity en nausea rating gegarandeerd!
Ziet er ERG lomp uit trouwens, die karrtetjes die met 150 over die hobbels heen knallen...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben er namelijk gewoon mee gestopt omdat niemand ook maar iets naar mij toe wilde sturen
Zal ik wel FF zeggen wat er vaud aan is/beter kan.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Mij is het gelukt ik wie het plaatje wil hebben moet effe mailen naar:
Devolaart@yahoo.com ik zit namelijk niet achter mijn eigen computer
When does the hurding stop?
Verwijderd
trouwens hier bij GoT moet e-mail adres ook te vinden zijn. Tis het 2e icoontje van links. Die supersnelle brief
Verwijderd
En het is inderdaad een verslavend spelletje.
Ik heb ook de originele + uitbreiding, (niet cockscrew follies). Alleen daarbij werken de trainers en de meeste codes niet bij, die het in de illegale twilight versie wel doen. Vind ik wel klote... heb weinig tijd en weet dus nog steeds niet welke attracties je er in de uitbreiding allemaal bij krijgt. In de illegale versie kon ik met een trainer en de savegame van "Megapark" deze level spelen en alle beschikbare attracties etc. bouwen.
Dus als je codes weet... stuur ze maar: <A HREF="mailto:bigtazzz@gmx.net">bigtazzz@gmx.net</A>
Greetz
Big Tazzz
Je moet je baan opslaan in het spel en dan in je "Tracks" directory je baan opzoeken.
Die file stuur je dan naar me toe.
\o/
Verwijderd
Twelve-Trains patch: Altijd de mogelijkheid om twaalf treinen te laten rijden op coasters, ongeacht het aantal karretjes per trein en de lengte van de stations.
http://www.nfscars.com/rct/rcttrains.exe
Techno Trainer 5: Allerlei functies (extra geld, extra bezoekers, blije bezoekers, rijke bezoekers, alle attracties, alle scenario's enz.).
http://www.nfscars.com/rct/trainer5.exe
Verwijderd
Verwijderd
maar ik heb nog wel een paar leuke achtbaantjes, ik zal vanavond ff kijken of ik er nog een paar zal uppen, anders e-mail ik er wel een paar...
Verwijderd
het niet, ik heb al op scan gedrukt tijdens het spelen. Waar ligt dat nou aan???
Never mind, Rollercoaster Tycoon is echt een heel tof spel, jammer genoeg heb ik het er wer afgegooid wegens ruimtegebrek
Verwijderd
Greetz
Big Tazzz
Verwijderd
Op mijn (originele) versie werkt'ie namelijk wel...
Verwijderd
Bij die trainer 5 moet je hem opstarten en daarna RCT ook. dan ga je weer naar windows en druk je op scan. Dan moet hij het volgens mij wel doen en hij deedt het bij mij niet vanwege de copy.
Verwijderd
Greetz
Big Tazzz