Rollercoaster Tycoon

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 13:54
Ik heb nu een paar honderd coasters her en der gedownload, maar ik vroeg me af of iemand toevallig The Hulk (staat in het nieuwe universal park "Islands of Adventure" in Florida) al is tegengekomen ?
Ben erin geweest en dat ding is VET.
7 keer over de kop, waarvan 1 zero G. Top speed dik 100Km/uur en hij trekt 4.5G !

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-10 17:41
Ik maak mijn rollercoasters altijd zelf! Die dingen zijn veel gaver dan de hulk!
Ligt er trouwens aan hoe creatief ik ben. Als ik mensen met 100km per uur door een boch laat vliegen vinden ze dat niet echt leuk :(. Maar tegenwoordig haal ik gemiddeld toch wel een intensity rating van 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
intensity rating van 7 ?
ik heb al over de 20 gezeten. top speed van 160km/h en iets van 13G.
vomit rating was ook aardig aan de hoge kant trouwens :D
jammer dat er echt niemand ingaat, maar ja.
(en jammer dat je 'm niet in 3d kunt 'rijden')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
bdw, we moeten toch 's wat coasters uitwisselen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Laatst online: 24-08 11:21
Ik heb ook wel eens een intensity rating en vomit rating gehad die ultra-extreem-hoog was ;)

Heb ook wel een paar leuke gemaakt, maar die zijn voor een bepaald level incombinatie met andere attracties enzo ..

En ik heb RCT ook ff niet op hd wegens ruimtegebrek. . . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
Ik vind RCT toch wel zwaar rouleren hoor.
Ik hoop alleen dat er iemand komt die een programma maakt waarmee je de rides ook gewoon kan RIDEN, want dan zou het pas ECHT een bruut spel zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Laatst online: 24-08 11:21
Ja eg wel dat lijkt me tof!! (dat kan ook met Theme park 2 van Bullfroggie, wat eind dit jaar volgens mij uitkomt..)

sja RCT roeleert egwel.. maar het enige spel wat ik nu nog op mijn hd heb staan is (uiteraard :)) half-life ;) voor de rest geen ruimte :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
Hmm.. TP2 kan dan wel eens hard gaan roeleren.
Ben trouwens benieuwd wanneer er nou eindelijk een demo komt van 'The Sims'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaZZle
Sorry, ja, een intensity rating van 7+ is een eitje. Op de 20 heb ik nog niet gezeten, want ik probeer dat altijd onder de 10 te houden ( 8-9 is ideaal). met dat 7 bedoelde ik de excitement rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
ahh, dat klinkt al beter ja :)
ik dacht ook al :)
hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Laatst online: 11-02-2024
Sorry, maar ik vond rollercoaster tycoon een tikkeltje kinderachtig. Zal wel aan mij liggen maar goed, dan speel ik nog liever supermario :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
Ach het is een vet spel, alleen anders dan TS, HL, Q3 etc he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaZZle
Het is een erg leuk spel, maar nadat je iets van 20 levels hebt gespeeld gaat het vervelen.... dan is het steeds hetzelfde doen.
Ben nu weer verslaafd aan oude snes spelletjes (geen supermario,maar seiken densetsu 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Ik had laatst een coastertje van 15000 meter gemaakt :) intensity rating 35!!!
Top 165Km/h gemiddelde 104Km/h en duurde slechts 12 minuten :) da's ff iets anders dan de python in de efteling waar je na 30 minuten in de rij te hebben gestaan binnen 54sec. weer bij de uitgang staat.
moest 15 schoonmakertjes en 4 gratis plee's inzetten bij de uitgang om het nog een beetje netjes te houden :)
vreemd genoeg stond er nog wel een qeue (what ever) van +/-120 man.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
hmm, heb je die nog ? die wil ik wel 's zien namelijk.. Als je me de .td4 file ff kan sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook dat spel en het is echt super verslavend. Dus ik heb pas de add-on gekocht maar als ik het cd'tje er in pleur krijg ik de melding RCT is niet geinstalleerd installeer RCT eerst voordat je dit uitbreidingspakket installeerd. Maar ik heb dus het spel er al op staan alleen is het een gekopieerde versie. Hoe zorg ik er nu voor dat ik die add-on wel kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-10 20:41

Exterazzo

Qeasy

ORGINELE SPEL KOPEN!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(
2X

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ja psies jij warez man ik heb ook het origneel gekocht en de uitbreiding er meteen bij, echt wreed man

een vriend van me gaat volgende week naar engeland en dan gaat ie de UGH UGH in zodat we die na kunnen bouwen in RCT

we hebben de volgende al nagebouwd

- Nemesis
- The Big one
- Pepsi Max
- Superman The escape

en nog wat andere

ik heb ook een paar zelfgemaakte, die het erg goed doen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Waar kan ik die downen?

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

He, ik krijg weer zin om dit spel weer eens te installeren :D :D :D :D :D :)

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

OK, dit wil je niet geloven:

Afbeeldingslocatie: http://195.114.238.219/temp/nt.gif
*Whehee*

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Zwaar klote. Jah ik gebruik nog gewoon GooD OlD Win98

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

dat is nix :P Ik heb er ooit een gemaakt met een intensity rating van.......... 39!! :7
Hij duurde ook ongeveer 10 minuten. Als ie op een bepaald punt veel snelheid verloor dan pleurde ik gewoon alleen maar accelerators ertussen.
Ik zal wel eens een pic maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Helemaal omhlog laten gaan...
Dan allemaal speedboosts.
Dan 1 hokje omlaag, 1 rechtdoor, 1 omlaag etc. [ook doorgaan onder de grond, zo diep mogelijk] onderaan de kleinste bocht ZONDER banking en dan hetzelfde weer omhoog, alsie stil komt te staan gooi je dr were een zooi speedboosts tusen etc.
Dit herhaal je 5 keer..
Hoge intesity en nausea rating gegarandeerd!
Ziet er ERG lomp uit trouwens, die karrtetjes die met 150 over die hobbels heen knallen... >:)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een paar sites geven waar ik achtbanen enzo kan downloaden. Ik heb al ergens de savegame van disneyland gedownload maar die kan ik niet openen want dan zegt die invalid data files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie dat toch? Als ik een beetje heftige achtbaan maak dan vinden die gasten het allemaal te intens. Kost me verdikkie uren aan bouwwerk...wil er niemand in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen nu naar mij hun achtbanen sturen die ze best wel willen sharen. Doe dat dan. Als dat gebeurd gooi ik mijn site weer open en dan er weer gedownload worden.
Ik ben er namelijk gewoon mee gestopt omdat niemand ook maar iets naar mij toe wilde sturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Tiger » bouw d'r 's zo een en stuur 'm dan FF op naar mij @ <A HREF="mailto:evdmeer@iname.com">evdmeer@iname.com</A> .
Zal ik wel FF zeggen wat er vaud aan is/beter kan.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe stuur ik zo'n achtbaan naar je toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou je gaat naar mijn site en klik op mijn naam.
http://dutchzone.virtualave.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Al eens geprobeerd 2 lopingen door elkaar de maken ???
Mij is het gelukt ik wie het plaatje wil hebben moet effe mailen naar:
Devolaart@yahoo.com ik zit namelijk niet achter mijn eigen computer :( ik zit op het werk.

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur maar door naar mij ik ga trouwens tijdens WAN waarschijnlijk weer eens beginnen.
trouwens hier bij GoT moet e-mail adres ook te vinden zijn. Tis het 2e icoontje van links. Die supersnelle brief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.rollercoastertycoon.com kun je er downloaden...

En het is inderdaad een verslavend spelletje.

Ik heb ook de originele + uitbreiding, (niet cockscrew follies). Alleen daarbij werken de trainers en de meeste codes niet bij, die het in de illegale twilight versie wel doen. Vind ik wel klote... heb weinig tijd en weet dus nog steeds niet welke attracties je er in de uitbreiding allemaal bij krijgt. In de illegale versie kon ik met een trainer en de savegame van "Megapark" deze level spelen en alle beschikbare attracties etc. bouwen.

Dus als je codes weet... stuur ze maar: <A HREF="mailto:bigtazzz@gmx.net">bigtazzz@gmx.net</A>

Greetz

Big Tazzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Tiger » E-m@il me met een ATTACHMENT.
Je moet je baan opslaan in het spel en dan in je "Tracks" directory je baan opzoeken.
Die file stuur je dan naar me toe.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier ff twee trainers voor RCT - Added Attractions:

Twelve-Trains patch: Altijd de mogelijkheid om twaalf treinen te laten rijden op coasters, ongeacht het aantal karretjes per trein en de lengte van de stations.
http://www.nfscars.com/rct/rcttrains.exe

Techno Trainer 5: Allerlei functies (extra geld, extra bezoekers, blije bezoekers, rijke bezoekers, alle attracties, alle scenario's enz.).
http://www.nfscars.com/rct/trainer5.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij www.rollercoastertycoon.com is de "Swap ride" sectie al bijna 9 maanden gesloten dus daar heb je niks aan. Je kan er nu iets van 12 coasters downloaden en dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaaaaa, ik heb dat spel ook nog op mijn HD staan... kzal er vanavond weer es mee gaan knutselen. het probleem bij mij is altijdt dat ik uren bezig ben met een vette achtbaan, en als ie eindelijk klaar is durft er niemand in.. kan ik dat hele ding weer verbouwen :(
maar ik heb nog wel een paar leuke achtbaantjes, ik zal vanavond ff kijken of ik er nog een paar zal uppen, anders e-mail ik er wel een paar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé [real]maranello bij mij doet die trainer5
het niet, ik heb al op scan gedrukt tijdens het spelen. Waar ligt dat nou aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 21:34
He stelletje knurften, hebben jullie niet door dat dit een toppic is uit 11-09-1999 :)

Never mind, Rollercoaster Tycoon is echt een heel tof spel, jammer genoeg heb ik het er wer afgegooid wegens ruimtegebrek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk had ik dat door... dacht je soms dat ik ACHTERLIJK ben??? Never mind. Toen deze topic begonnen is was ik nieteens een member... heb em dus nooit gezien van te voren..

Greetz

Big Tazzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle: heb je Added Atractions? Op de gewone versie werkt'ie namelijk niet. En heb je een originele versie, of een kopie/warez versie?

Op mijn (originele) versie werkt'ie namelijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 21:37

JJJ

Heeft iemand nog een goede trainer voor het spel? Ik heb al heel veel geprobeerd maar ze deden het allemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik heb een copy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ]]] heeft ook dus een copy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 21:37

JJJ

Ik heb geen kopie, ik heb het originele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan weet ik ook niet waar het aan ligt.
Bij die trainer 5 moet je hem opstarten en daarna RCT ook. dan ga je weer naar windows en druk je op scan. Dan moet hij het volgens mij wel doen en hij deedt het bij mij niet vanwege de copy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trainers werken bij mij... echt heel cool.. ik kan zelfs de attracties van de uitbreiding bouwen in de scenario's van de eerste versie...

Greetz

Big Tazzz
Pagina: 1