Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Loze topic dit, maar ik wil even kwijt dat twin view met Geforce en TNT2 heftig stinkt. (da''s positief) :P:) 
Ik heb er lang over lopen nadenken en toch eindelijk gedaan. Vooral OpenGL is nu gaaf, kan renderen op beide kaarten tegelijk.
Ik heb er lang over lopen nadenken en toch eindelijk gedaan. Vooral OpenGL is nu gaaf, kan renderen op beide kaarten tegelijk.
Leuk voor je.
En nou?
En nou?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik zeg toch ook: loze topic...Op woensdag 23 mei 2001 23:21 schreef thedolf het volgende:
Leuk voor je.
En nou?
Of het ook onder 3d shooters werkt dat weet ik niet, lijkt me sterk. Maar als ik hier handmatig zit te opengl-en, dan kan het wel.
Waarom open je m dan?Op woensdag 23 mei 2001 23:26 schreef The - DDD het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook: loze topic...
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Omdat ik het kwijt wil, nou goed.Op donderdag 24 mei 2001 00:10 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Waarom open je m dan?
Trouwens, Java3D en dan je venstertje verdeeld over twee schermen lijkt niet echt lekker te werken
Hmm, zit er tv-uit op die m64?? Ik zou namelijk wel eens willen weten of ik zo''n opstelling zou kunnen misbruiken voor divx... 
Ik ben eigenlijk nog wel tevreden met m''n geforce qua spellen enzo maar hij heeft geen tv-out, en om daar nu een nieuwe kaart voor te kopen.... dan ben 300-400 piek verder en heb alleen tv-out erbij...
zo''n m64 kan ik wel ergens ritselen voor nop
namelijk...
zo nu is het wel weer nuttig
Ik ben eigenlijk nog wel tevreden met m''n geforce qua spellen enzo maar hij heeft geen tv-out, en om daar nu een nieuwe kaart voor te kopen.... dan ben 300-400 piek verder en heb alleen tv-out erbij...
namelijk...
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Verwijderd
ik heb zelf een TNT2 M64 met tv out en het werkt prima , ik kijk gewoon dvd''s op de tvOp donderdag 24 mei 2001 22:49 schreef Vorlon het volgende:
Hmm, zit er tv-uit op die m64?? Ik zou namelijk wel eens willen weten of ik zo''n opstelling zou kunnen misbruiken voor divx...
namelijk...
Moet je alleen wel een PCI M64 hebben en geen AGP M64. (tenzij je een PCI GeForce 2 MX erbij gaat kopen..
)
Pagina: 1