De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zozo, wel 3 hele minuten gewacht..
petje af
petje af
Verwijderd
newbie, ''nuff saidOp woensdag 23 mei 2001 21:07 schreef Cutebritney het volgende:
zozo, wel 3 hele minuten gewacht..
petje af
gezellig
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
kijk hier : [topic=185518] , eerst wil je een gfs2 gts en nu weer een gfs3Op woensdag 23 mei 2001 21:09 schreef MaTaT het volgende:
gezellig
Ik zou op de nieuwe Kryo of Radeon w8en.
Wachten op de GF4, vervolgens is de GF3 niet meer bij de tijd en wacht je met aanschaf van de GF4 op de GF5 enzoverder....Op woensdag 23 mei 2001 20:57 schreef MaTaT het volgende:
neem nou een gf3 moet je die nu meteen kopen of wahcten tot de gf4 er is? het is maar een voorbeeld hoor:)
Als je de centen heb en het er aan uit wil geven gewoon nu kopen (kun je er nog een beetje mee showen)
Maare is eigenlijk weer zo''n "slotje"-topic, of heb ik het mis??
If you didn't win today, you can always win tomorrow
neeOp donderdag 24 mei 2001 19:35 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Wachten op de GF4, vervolgens is de GF3 niet meer bij de tijd en wacht je met aanschaf van de GF4 op de GF5 enzoverder....
Als je de centen heb en het er aan uit wil geven gewoon nu kopen (kun je er nog een beetje mee showen)
Maare is eigenlijk weer zo''n "slotje"-topic, of heb ik het mis??
And now the most interresting part of deze grot
Pagina: 1