Toon posts:

[BC3] 3dmark2001 ala V5 5500 ala geometry assist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voodoo 5 heeft wel Hardware T&L , bij de nieuwere drivers (1.04.01) zit geometry assist, als je dat enablet dan ziet hij bij 3dmark 2000 en 2001 hardware T&L, alleen werkt het bij 2001 nog niet zo goed, dan moet je precies de goede instellingen hebben.
idd, ik zie loading, maar vervolgens zie ik 1 frampje en dat is ontzettend snel weg (tja v5 is ook heel snel, aangezien 50 frames per sec dus 1sec/50 dan is sie heel snel weg :P, laat maar, geen commentaar) en dan loopt de shit dus vast, 3dmark dus. Maar dan verschijnen er ook allemaal strepen in windows en zo. Nou ff de vraag, wat zijn de goede instellingen, en waar moet ik die veranderen bij 3dmark, of bij de V5

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

De Voodoo5 heeft zover ik weet GEEN hardware T&L.

Wat 3dfx echter met de nieuwere drivers heeft gedaan is een eigen software T&L implementatie integreren in de DRIVERS. Dit zou als het goed is applicaties het idee geven dat de kaart ZELF T&L zou hebben (het wordt in de driver ondersteund, en de applicaties communiceren uitsluitend met de drivers, NIET direct met de kaart, dus ze zien geen verschil.

Het leuke van die software T&L implementatie in de nieuwere 3dfx drivers was volgens mij de 3dnow!/SSE optimalisaties.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Motown is volledig correct. er zit simpelweg geen T&L cippie op de voodoo ingebakken. Het is gewoon een driver aanpassing. zou ik me sowieso niet zo druk om maken. belangrijker is of je dat hsr een beetje aan de praat kan krijgen

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05
Op donderdag 24 mei 2001 14:14 schreef motown het volgende:
De Voodoo5 heeft zover ik weet GEEN hardware T&L.

Wat 3dfx echter met de nieuwere drivers heeft gedaan is een eigen software T&L implementatie integreren in de DRIVERS. Dit zou als het goed is applicaties het idee geven dat de kaart ZELF T&L zou hebben (het wordt in de driver ondersteund, en de applicaties communiceren uitsluitend met de drivers, NIET direct met de kaart, dus ze zien geen verschil.

Het leuke van die software T&L implementatie in de nieuwere 3dfx drivers was volgens mij de 3dnow!/SSE optimalisaties.
Klopt, zo kreeg ik mijn mijn vroegere voodoo3 in 3dmark 2000 ook te zien dat k hardware T&L had >:). Je kon namleijk die v5 drievrs ook voor een v3 installeren en dan de geometry assist aanzetten:)

edit:

Wat is er met de smileys aan de hand? :( De :) en de >:) doen het niet in mijn bericht.

What a fine day for Science! | Specs

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
geomatry assist scheel wel, als je veel mhz hebt; ik weet zo niet meer hoeveel, maar ik denk van een ghz ofzo...

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Pagina: 1