Ik heb dus een nieuwe LG omgeruild gekregen, maar je raadt het al, ook deze heeft kuren. Het volgende gebeurt: nadat ik de monitor had aangesloten, en ''m aangezet had en er ongeveer een half uur naar gekeken had, begon het ding ineens te trillen, over heel het scherm en werd het beeld lichter en donkerder. Het gebeurt heel kort en snel, een aantal keer achter elkaar en dan een tijdje weer niet, en dan begint ''t weer ineens. Ik heb de creative-subwoofer uit de stekker gehaald maar dat hielp niets. Heeft iemand een idee, of soortgelijke ervaring? Daarnaast hadden geen van de andere lg''s (2) hier last van, dus wel raar dat deze dat wel heeft. Is misschien de voeding van de monitor niet goed? De monitor btw is super en superscherp!!!, nooit scherper gezien moet ik zeggen
, de enige prob is dus bovenstaande plus dat het beeld nog een beetje recht getrokken moet worden. Maar moet ik ze bij de helpdesk van LG maar weer wakker schudden voor alweer een nieuwe 915+ ?? Ik wordt er echt dood en dood moe van
Verwijderd
Ik vrees dat er niets anders opzit dan ze weer te ruilenOp woensdag 23 mei 2001 20:28 schreef Mimix het volgende:
niemand, plz help dit is echt een irri-probleem.
Welke vgakaart heb je met welke drivers? want een vriend van me had het probleem dat het scherm op willekeurige momenten begon te klikken en even uit ging, zoals je van resolutie of refresh verandert, en hij heeft een Guillmot GF2pro 64MB met de originele drivers, ff andere drivers geprobeert en voila, probleem weg. En als je echt wil weten of het de monitor is, en niet de omgeving of een andere component van je pc, probeer em dan even bij een vriend of kennis/buurman, als hij het daar niet heeft, dan weet je dat je elders moet gaan zoeken.
Speed is nothing without control, but who cares
bedankt voor het medeleven 
maar idd ik ga ''m wel ff testen voor ik ''m terugstuur, hoewel ik denk dat het niet veel uitmaakt, omdat 2 precies dezelfde lg''s op precies dezelfde plek en in dezelfde situatie (drivers,refresh etc) op m''n bureau stonden en die totaal geen strepen of kleurverandering hadden, echt raar. als ik dit geweten had dan had ik die eerste nooit om laten ruilen, die was vergeleken met deze een supermonitor, stom en tegelijkertijd wordt ik hier echt kwaad om
,is het dan potverdorie echt zo moeilijk om een degelijke monitor te leveren.
maar ja dan maar weer omruilen en hopen dat de volgende de juiste is.
maar idd ik ga ''m wel ff testen voor ik ''m terugstuur, hoewel ik denk dat het niet veel uitmaakt, omdat 2 precies dezelfde lg''s op precies dezelfde plek en in dezelfde situatie (drivers,refresh etc) op m''n bureau stonden en die totaal geen strepen of kleurverandering hadden, echt raar. als ik dit geweten had dan had ik die eerste nooit om laten ruilen, die was vergeleken met deze een supermonitor, stom en tegelijkertijd wordt ik hier echt kwaad om
maar ja dan maar weer omruilen en hopen dat de volgende de juiste is.
ik heb een radeon 32mb sdr, en ik heb dat ''klikprobleem'' maar één keer gehad bij de eerste lg, maar dat was maar één keer.Op woensdag 23 mei 2001 20:33 schreef speedfreak het volgende:
Welke vgakaart heb je met welke drivers? want een vriend van me had het probleem dat het scherm op willekeurige momenten begon te klikken en even uit ging, zoals je van resolutie of refresh verandert, en hij heeft een Guillmot GF2pro 64MB met de originele drivers, ff andere drivers geprobeert en voila, probleem weg. En als je echt wil weten of het de monitor is, en niet de omgeving of een andere component van je pc, probeer em dan even bij een vriend of kennis/buurman, als hij het daar niet heeft, dan weet je dat je elders moet gaan zoeken.
Heb ook een LG 915+ maar nooit problemen, het is overigens de engige monitor die ik ooit gezien heb die zo erg ROELT!!
Alleen jammer dat ie niet in 21" was
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik ben er nog steeds van overtuigd dat ''t goeie monitoren zijn hoor. alleen moet je waarschijnlijk net een goede hebben, laat ik hopen dat de volgende ok is.Op donderdag 24 mei 2001 14:50 schreef TheMAzTER het volgende:
Heb ook een LG 915+ maar nooit problemen, het is overigens de engige monitor die ik ooit gezien heb die zo erg ROELT!!
Wees blij dat ze zo gemakkelijk spul omruilen bij LG. Mijn iiyama was na een week of twee ook brak en die is gerepareerd (en nog een keer daarna en daarna nog een keer weggeweest). De LG van m''n ouders was ook na twee weken dood en die kregen een nieuwe en dan ook nog eens een duurder en beter model (ipv 773FT een 795FT).
Verwijderd
Zo, maandag komen ze mijn 915ft+ omruilen.
Zo'n 6 weken geleden gekocht en na twee dagen al een e-mail gestuurd dat ze die terug mocht komen halen, want het was niet recht te krijgen, en beneden in de taakbalk over heel de lijn vrij onscherp.
Qwa service van LG (teleplan) heb ik niet te klagen, alleen heb ik gisteren nog een mailtje moeten sturen ter herinnering.
Want ze lieten zich niets meer van hen horen. Maar vandaag hebben ze gebeld en maandag in de voormiddag komen ze die dus omruilen.
Nu maar hopen dat die wel goed zal zijn, het kan ook misschien een beetje aan mezelf liggen. Want ik ben toch vrij veeleisend van monitoren omdat ik veel met grafische programma's moet werken.
Mijn monitor is gefabriceerd in Oktober 2001 en half december heb ik hem gekocht.
Wat ik me nu afvraag is of die lui nu met een nieuwe monitor zullen komen of eentje die hersteld is? Want als het een 'tweede'hands is mogen ze hem terug onmiddellijk meepakken.
Afwachten en hopen dus.
Van service niets te klagen alleen vond ik het een beetje jammer dat ik hen moest helpen 'onthouden' of ze me niet vergeten waren.
Zo'n 6 weken geleden gekocht en na twee dagen al een e-mail gestuurd dat ze die terug mocht komen halen, want het was niet recht te krijgen, en beneden in de taakbalk over heel de lijn vrij onscherp.
Qwa service van LG (teleplan) heb ik niet te klagen, alleen heb ik gisteren nog een mailtje moeten sturen ter herinnering.
Want ze lieten zich niets meer van hen horen. Maar vandaag hebben ze gebeld en maandag in de voormiddag komen ze die dus omruilen.
Nu maar hopen dat die wel goed zal zijn, het kan ook misschien een beetje aan mezelf liggen. Want ik ben toch vrij veeleisend van monitoren omdat ik veel met grafische programma's moet werken.
Mijn monitor is gefabriceerd in Oktober 2001 en half december heb ik hem gekocht.
Wat ik me nu afvraag is of die lui nu met een nieuwe monitor zullen komen of eentje die hersteld is? Want als het een 'tweede'hands is mogen ze hem terug onmiddellijk meepakken.
Afwachten en hopen dus.
Van service niets te klagen alleen vond ik het een beetje jammer dat ik hen moest helpen 'onthouden' of ze me niet vergeten waren.
Je krijgt in inruiler, tenzij je voor het eerst omruilt, dan kan het zijn dat je een echte nieuwe krijgt. Gebruik de search maar eens......
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
De eerste keer kreeg ik in 2 weken een nieuweOp vrijdag 01 februari 2002 12:33 schreef Heintje het volgende:
Je krijgt in inruiler, tenzij je voor het eerst omruilt, dan kan het zijn dat je een echte nieuwe krijgt. Gebruik de search maar eens......
ik heb em in de winkel elke dag een paar minuten staan te bekijken een 4 dagen lang (was show model) das opzich het best dan weet je wat je krijgt ..
Ik heb dus ook een vaag probleem gehad met mijn LG 915 FT+. De eerste die ik had is ontploft en heeft toen ook mijn versterker meegenomen. (Zie ook [topic=336299/1/25] ).
Nu heb ik eindelijk echter een gloedjenieuwe, dit omdat ik hem direct terug had gebracht naar de winkel en zij hebben hem omgeruild. Dat duurde door leveringsproblemen wat langer dan verwacht en door stomiteit van de verkopers nog wat langer.
Anyway, ik heb hem nu en ik ben er ontzettend tevreden mee, is haarscherp en heerlijk plat!
Nu heb ik eindelijk echter een gloedjenieuwe, dit omdat ik hem direct terug had gebracht naar de winkel en zij hebben hem omgeruild. Dat duurde door leveringsproblemen wat langer dan verwacht en door stomiteit van de verkopers nog wat langer.
Anyway, ik heb hem nu en ik ben er ontzettend tevreden mee, is haarscherp en heerlijk plat!
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Mensen met slechte Teleplan ervaringen > lees dit topic ff AUB!!
De service van Teleplan is echt een ramp!!!
De service van Teleplan is echt een ramp!!!
Pagina: 1