[BC3] waar blijven die nieuwe detonators nu??

Pagina: 1
Acties:

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 00:35
deze week gingen er toch nieuwe officiele detonators uitkomen...

ik begin het nu redelijk beu te worden elke dag nvidea hiervoor te chken en vraag me dan ook af of iemand een specifieke datum weet?

• Dennis
  • Laatst online: 01:25
Het komt sowiezo vanzelf in de meuktracker van tweakers. Dus elke dag daar kijken kan ook, je merkt het vanzelf wel.

En ik vind het eerder irritant dat er elke dag nieuwe komen, of het nou wel of niet officieel is.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03
Whahaha,

Moet je ze eens kijken...

Wachten op drivers van nvidia. Dat geloof je toch niet? Elke dag of elke week komen er nieuwe en dan gaan ze wachten op die dingen...

Neem een voorbeeld aan S3, die beloven gewoon drivers voor eind Q1 2001 en geven dat ook netjes aan in de Windows HCL in begin april, maar geven ze gewoon nooit uit... Dat is pas wachten :)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 16:04 schreef _JGC_ het volgende:
Whahaha,

Moet je ze eens kijken...

Wachten op drivers van nvidia. Dat geloof je toch niet? Elke dag of elke week komen er nieuwe en dan gaan ze wachten op die dingen...

Neem een voorbeeld aan S3, die beloven gewoon drivers voor eind Q1 2001 en geven dat ook netjes aan in de Windows HCL in begin april, maar geven ze gewoon nooit uit... Dat is pas wachten :)
Hieraan voorbeeld nemen is natuurlijk dom, neem echter een voorbeeld aan 3Dfx, deze mensen leverden meteen werkende drivers waaraan weinig toetevoegen was.
Elke driver update van (x)3Dfx (en dat waren niet veel) was ook echt een goede update en het verbeterde de prestaties.

• Mastakilla
ik zit nu nog met 7.76 wat niet echt al te best is,

en toen ik hoorde dat het de nieuwe officiele driver deze week ging gepost, vond ik het niet meer de moeite om een andere beta erop te zetten...

maar het begint toch wat lang te duren (met die :r7.76)

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:46

Dark

who tweaked the light?

Op woensdag 23 mei 2001 17:31 schreef Mastakilla het volgende:
ik zit nu nog met 7.76 wat niet echt al te best is,
[...]
maar het begint toch wat lang te duren (met die :r7.76)
bij mij doen die het juist heel goed, maar het hagnt in grote mate van de chipset en cpu af, welke drivers het beste zijn voor jouw setup.

• Mastakilla
Op woensdag 23 mei 2001 18:55 schreef Dark het volgende:

[..]

bij mij doen die het juist heel goed, maar het hagnt in grote mate van de chipset en cpu af, welke drivers het beste zijn voor jouw setup.
textures sluiten niet meer goed aan op elkaar in d3d

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik vind het ook zo irritant, ik heb nu 12.40 maar mijn 3dmark2k score daalt alleen maar... (enkele 0,x procentjes...)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mastakilla
het einde van de week is om...

hebben ze weer zitten liegen?!

:(

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:15
hehehe t is nog waar ook
detonator 10.70 9x/2k/nt
hier te downen
http://www.the-ctrl-alt-del.com/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Mastakilla
en waarom 10.70?

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik begrijp nix meer van die drivers... Welke versie moet ik nu hebben ? 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 :?

Wat is het verschil tussen al deze drivers ?
Ik draai nog steeds met de hercules 5.35 drivers omdat bij nieuwere drivers mijn startknop verbouwd wordt. Hij krijgt kleuren van andere progies omdat ik een yamaha based sound kaart heb :(
Pagina: 1