[BC3] V7100 aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dag,

Ik heb sinds kort een Asus V7100 videokaart met TV out. Deze wil ik nu dus aansluiten op de TV. Maar ik vraag me af hoe dit werkt. Gisteren avond heb ik het geprobeerd. Ik heb een scart aansluiting gekocht waar ik de S-VIDEO aansluiting op kan aansluiten (of de RCA aansluiting). Na een half uur kanalen gezocht te hebben kwam er dus niets te voorschijn op de tv.

Ik heb twinview ingeschakeld op clone (en ook nog extended geprobeerd). Met de PAL instelling gespeeld, op de videokaart zelf de PAL dips gecontroleerd.

OP de SCART zit ook nog een schakelaar IN-, OUTPUT, hoe moet die staan. (De scart die aangesloten wordt op TV).

Wat kan ik nog meer proberen? En kan ik controleren of er wel iets uit komt?

Marco

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Moet op input staan, je tv op EXT kanaal.
En kabel moet aangesloten zijn als pc BOOT.

Dan de device instellen bij de twinview optie van je driver.

Als het niet werkt ondersteunt je tv geen SVHS, dan moet je de composite uitgang gebruiken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Die scart moet natuurlijk op INPUT staan. Je gebruikt ''m immers als input voor je tv.