De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb er nooit/geen last van, misschien effe met je refresh rate pielen. welke drivers heb je geprobeert? de officiele drivers of ook andere?
Welke window''s versie gebruik je
gr kokkel
gr kokkel
Ik heb eerst gewoon de originele Hercules drivers geinstalleerd maar toen dee ie soms ook al raar.
Mijn Win versie:4.10.2222 A
Mijn Win versie:4.10.2222 A
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mischien licht het aan je andere hardware want ik heb dat probleem niet.
hij draait gewoon haast perfect bij mij
gr kokkel
hij draait gewoon haast perfect bij mij
gr kokkel
het is al opgelost volgens mij
ik heb de AGP mode van de VIA 4 in 1 drivers
in normal mode gezet en niet in Turbo mode
dan doet ie 2 x apg en geen fast write ofzo
ik heb de AGP mode van de VIA 4 in 1 drivers
in normal mode gezet en niet in Turbo mode
dan doet ie 2 x apg en geen fast write ofzo
Heb jij toevallig een yamaha based sound kaart ? Ik heb zelf een guillemoth fortisimo met yamaha chip en hierdoor word mijn start knop steeds vern##kt.. krijgt kleuren etc vasn andere progies. Behalve als ik driver 5.35 van hercules gebruik. Het heeft verder niks met het overclocken te maken want als ie standaart draaid heb ik er last van en ook als ie op 210/210 staat.
2D is gewoon niet een sterk punt van nVidia. En al zeker niet van de GF2MX-serie...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
als jij nou eens leest.....Op woensdag 23 mei 2001 11:12 schreef jhead22 het volgende:
Heb jij toevallig een yamaha based sound kaart ? Ik heb zelf een guillemoth fortisimo met yamaha chip en hierdoor word mijn start knop steeds vern##kt.. krijgt kleuren etc vasn andere progies. Behalve als ik driver 5.35 van hercules gebruik. Het heeft verder niks met het overclocken te maken want als ie standaart draaid heb ik er last van en ook als ie op 210/210 staat.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Pagina: 1