Verwijderd
Kreeg ik het verhaal te horen dat Nvidia alle leveranciers verboden heeft cq gevraagd heeft om niet uit te leveren omdat de drivers niet kloppen. Dit zou de reden ook zijn waarom hercules kaarten nog niet op de markt zijn.
Nou wil ik graag weten of er meer mensen zijn die dit kunnen bevestigen?
O,ja toen ik zei maar anderen verkopen hem gewoon waren die niet legaal bezig. Vraag me sterk af of je niet gewoon aan het lijntje gehouden wordt.
De reden dat de Hercules kaarten laat zijn is waarschijnlijk dat ze geen officieele nVidia partner meer zijn, tis nog maar de vraag of dr een Hercules GF3 komt....
If you didn't win today, you can always win tomorrow
De v8200 is toch echt van Asus hoor..Op woensdag 23 mei 2001 09:45 schreef Dizzytal het volgende:
Je wordt aan het lijntje gehouden.
De reden dat de Hercules kaarten laat zijn is waarschijnlijk dat ze geen officieele nVidia partner meer zijn, tis nog maar de vraag of dr een Hercules GF3 komt....
o sorry, ''t ging ook over de hercules, excuses
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Maar ik neem aan dat er wel degelijk mensen zijn die de kaart in huis hebben, toch?
Wat betreft de Hercules: in de forums van anandtech en tomshardware las ik dat inmiddels de gehele voorraad van Hercules al uitverkocht is - zal wel komen door die orb die erop zit
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hopen dat ik hem vrijdag eindelijk kan testen
Die asus 8200 deluxe heb ik, naja heb ik bijna, er was namelijk net niemand thuis in die drie minuten dat ik een brief op de bus deed
naja vrijdag dan maar ophalen, YEAS is het vrijdag ?
Bij winkelman heb ik hem besteld gisteren en vandaag had ik hem dan bijna.
Daar zijn ze volop in voorraad anders moet je even naar hun site gaan, of bellen.
39
Al weer een voordeel van E-mail, als je gemaild had was je gewoon thuis geweest. Nu nog een replicator dan hoeven we nooit meer de deur uit.Op woensdag 23 mei 2001 14:23 schreef Homedisc het volgende:
Die asus 8200 deluxe heb ik, naja heb ik bijna, er was namelijk net niemand thuis in die drie minuten dat ik een brief op de bus deed![]()
![]()
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hahaha, wat is die mediamarkt toch altijd lekker goedkoop zeg.....:)Op woensdag 23 mei 2001 15:01 schreef frenkb het volgende:
Nou, ze hadden ze gewoon liggen bij de mediamarkt in R''dam (was ik net). Ze zijn daar alleen belachelijk duur (F 1566) wat waarschijnlijk de reden is dat ze ze daar nog hebben
Maar de v8200 is inmiddels gewoon goed leverbaar. Maar dat kan volgende week natuurlijk weer compleet anders zijn.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB