De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
gaat zo snel in die handel....... zodra de gf2 uit is is de gf3 alweer in opspraak en zo blijf je bezig.... *ZUCHT*
dus kopen kopen kopen!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dus mijn advies w8 nog een jaartje of 4:)
zo niet dan moet je gewoon kopen wanneer je heb nodig hebt zoals bij alleharde waren...
Vorig jaar...Op dinsdag 22 mei 2001 23:55 schreef mystery_man01 het volgende:
De prijzen dalen steeds maar ik weet nog steeds niet wanneer het goede tijdstip is om een geschikte geforce te kopen kunnen jullie me helpen???
BVD
btw je bent wel een rare snuiter, want je heb al een geforce of is die toch niet van jou
[topic=164299]
[topic=170076]
[topic=166748]
[topic=166101]
Nou succes ermee...
Dus vroeg ik het aan me beste tweakers...
Enne die chanitec was niet van mij:(
Maar zat eerst te twijfelen tussen een hercules en een chaintec
Je moet wel wat duidelijker over wat je nu wilt weten.Op woensdag 23 mei 2001 14:15 schreef mystery_man01 het volgende:
Ik moet toch eerst info verstrekken over goede video-kaarten maar omdat ik steeds hoor van vrienden ja de gf 3 komt dus ik zou nog maar w8en dan ga ik ook twijfelen...
Dus vroeg ik het aan me beste tweakers...
Enne die chanitec was niet van mij:(
Maar zat eerst te twijfelen tussen een hercules en een chaintec
Probeer eens een goede Nederlandse zin te formuleren.
Ik wil dus weten wanneer ik nou het beste een geforce II kan kopen
Aha!Op woensdag 23 mei 2001 15:15 schreef mystery_man01 het volgende:
Speciaal voor bombonella in goed nederlands
Ik wil dus weten wanneer ik nou het beste een geforce II kan kopen
Maar die had je uiteraard allang moeten hebben
Zonder gekheid, die dingen kosten niet meer zoveel (2hands als dat een optie is, nog goedkoper), doe het, je zult er veel plezier van hebben.
want dan ga ik nu tussen die twijfelen..
Kunnen jullie me nog 1 x helpen???
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something