[BC3] ATI Rage Pro Turbo als 2e videokaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een systeem staan hier met een probleem, op de 2e videokaart krijg ik een soort "scrambled" beeld. Eerst even de verdere config van het systeem

Abit VP6
Dual P3 700
GeForce 256DDR (Creative) (AGP)
ATI Rage Pro Turbo (PCI)
Win2K

Het probleem is dat ik op de eerste videokaart, de GeForce, wel fatsoenlijk beeld krijg. Maar op de 2e die in feite voor de 2e monitor of voor TV-Out bedoeld is, krijg ik een scherm alsof iemand met een bezem door m''n pixels heeft zitten vegen :(. Je kunt wel je muis ernaar toe verplaatsen en als je goed zoekt vind je hem dan ook nog wel, maar fijn is anders.

Ik had eerst de drivers van Win2k zelf, toen geprobeerd met drivers van ATI, maar beiden hadden hetzelfde effect.

Iemand een idee hoe ik dat ding fatsoenlijk aan het werk krijg ? :?:?:?:?:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niemand die hier een antwoord weet :? :? :? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hallo ?? schiet niet erg op zo he ?