De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
10.80 Detonator drivers (www.loempia.com staan ze wel)
Owja en overclock hem ff ofzo
Verwijderd
btw...100 piek is rijkelijk veel voor zo''n kaart....
Verwijderd
Verwijderd
wat een riva tnt2 m64 net zo snel als riva tnt 1???? lijkt me zeer stug 16x2=32 conclusie: in theorie zou hij 2x zo snel moeten zijn (volgens mij) Verder vind ik 100,- niet duur voor die kaart want ik heb 2 maanden terug nog een voodoo 2 12 mb verkocht voor 100
Rule ik ???
Alleen nu die snelheid van mijn kaart nog omghoog
Heb trouwens ongeveer 1,5jaar geleden al een nieuw voodoo2 12mb kaartje gekocht voor een vriend voor fl.99 dus die prijs van jouw was ook niet PRACHTIG..
geclocked en haal in een gestripte quake3 op 800x600 103.2 fps met een M64
normaal staat ie op 125 bij 125
(en draai ik in Q3 max 60 Fps)
Cs is een spel (oud spel) ik speel het ook redelijk veel.
En als jij dat ook zou doen weet je dat je software sprites aan moet zetten, en nog een nadeel van de half-life engen is dat hij max 72 fps levert op snelle pc''s.
Je zou dan iets van max_fps 99 of fps_max 99 in je console in moeten voeren.
En download de 10.80 drivers zijn verweg het snelste
gr kokkel
TNT2 M64 is echt niet zo veel beter als een TNT1
beneden op de comp van mijn moeder haalde ie eerst maar 42.2 max fps op opengl 800x600
nu heb ik vsync uitgezet en nieuwste det drivers geinstalled en nu schommelt ie lekker van 20 tot 70 en 90 tegen de muur
Verwijderd
Mijn TNT2 M64 scoorde dus echt wel beter dan een TNT1 enne kon hem clocken op 150/180