Toon posts:

[BC3] TNT2 ULTRA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn TNT2 Ultra is gisteren kapot gegaan..
ik heb hem in december 1999 gekocht en dus heb ik guillemot gebeld voor een andere aangezien er 3 jaar garantie op zit.
Heeft iemand hier ervaring mee. Of dat een beetje opschiet etc.
En weet iemand of deze kaart nog wel te krijgen is. >?. En zouden ze anders mij een nieuwere kaart gaan geven.

Mzzl Roy

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
bij seagate is het zo dat ze 5jaar lang een hele zooi van het produkt bewaart blijft voor er mensen zijn die een kapotte hd in leveren!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

waarschijnlijk krijg je een andere tnt2 ultra die al eens gemaakt is. :(
Ik Zou ze eens bellen en vragen of je met bij betaling eventueel een geforce ofzo kan krijgen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gevraagd of ik een andere kon krijgen met evt bijbetaling maar dat kon niet zeeden ze. Zowieso was het echt een Ei die ik aan de telefoon had.
Maar ik dacht dat ze deze kaart al niet meer maakten. Dus weet niet of ze hem nog hebben.
Ik hoop eigenlijk dat ze hem niet meer hebben en dat ze een alternatief aanbieden !.

Maar ja Dromen zijn vaak bedrog.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een ei aan de telefoon bij Guillemot :) That comes as no surprise :) Ik zou inderdaad een geforce kopen met bijbetaling als dat kan. Je zou ze misschien nog een keer kunnen bellen misschien krijg je dan wel iemand aan de telefoon met verstand van zaken ik geef je echter weinig kans sorry dat ik het zeg :)

(Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met Guillemot ze hebben daar niet echt verstand van hun eigen produkten)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen