denk wel....
enne die 64MB is toch DDR ???
die 32 gewoon sdram??
DDR is 2x zo snel als SDRAM dus ik zou het wel weten..:)
enne die 64MB is toch DDR ???
die 32 gewoon sdram??
DDR is 2x zo snel als SDRAM dus ik zou het wel weten..:)
Als je games met veel textures op hoge resoluties gaat spelen is het het beste de 64 MB versie te kopen. Weet je het niet echt en heb je geen geld over dan kan je veilig de 32 MB versie kopen zou ik zo zeggen.
In de toekomst (nieuwe games) loopt het waarschijnlijk beter met de 64MB versie met textures op de highest quality settings...
En als je heatsinks op je DDR gaat plaatsen kan je het beste de 32 MB versie kopen, want die heeft minder DDR chips...
In de toekomst (nieuwe games) loopt het waarschijnlijk beter met de 64MB versie met textures op de highest quality settings...
En als je heatsinks op je DDR gaat plaatsen kan je het beste de 32 MB versie kopen, want die heeft minder DDR chips...
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Tegenwoordig loopt de hardware voor op de software. Het eerste spel wat zoveel geheugen nodig heeft, moet nog bedacht worden, laat staan uitgebracht. Tip: bespaar jezelf geld, koop die 32 mb DDR versie, en pas als het gemiddelde spel richting minimum specs van 32 mb gaat, dan pas wordt het een beetje interessant om 64 te kopen.
Kwaliteitsverschil is er niet, snelheidsverschil zul je pas over een jaar merken. (Check ook eens vergelijkingen op tweakers.net, zelfs in de beste benckmarks maakt het bijna geen reet uit (4 fps op 32bit 1024x768 en dan haal je nog meer fps dan dat je ogen kunnen verwerken.
Kwaliteitsverschil is er niet, snelheidsverschil zul je pas over een jaar merken. (Check ook eens vergelijkingen op tweakers.net, zelfs in de beste benckmarks maakt het bijna geen reet uit (4 fps op 32bit 1024x768 en dan haal je nog meer fps dan dat je ogen kunnen verwerken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Performance winst van 64 MB versie tov 32 MB versie kan concreet 10% of meer bedragen. It depends. Ik heb niet echt een ATI url maar hier zijn wat benchmarks van de 32 MB GF1 versus 64 MB GF1. Met sommige resoluties, kleurdiepten en maps is het gewoon nodig om 64 MB RAM te hebben....
Verder hangt er ook vanaf of je over 6 of 18 maanden een nieuwe videokaart gaat kopen...
Verder hangt er ook vanaf of je over 6 of 18 maanden een nieuwe videokaart gaat kopen...
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Nouw, volgens mij is de standaard clocksnelheid en memsnelheid van de 64mb versie bij ati een stuk hoger dan zijn 32mb soortgenoot...
Die 32mb SDR moet je iig niet kopen, deze heb ik zelf en is gewoon TE langzaam in sommige games!
suc6 met je aankoop
Die 32mb SDR moet je iig niet kopen, deze heb ik zelf en is gewoon TE langzaam in sommige games!
suc6 met je aankoop
Zucht, alleen de 64mb retail is sneller geklokt, de 64mb OEM Radeon is net zo snel als een 32mb DDR radeon.
Je merkt het verschil bij grote levels in bv. UT of een ander spel zonder texture compressie, de Radeon Ark loopt ook beter op de 64mb versie en volgens mij 3dmark is ook ff sneller met 2x zoveel geheugen.
Je merkt het verschil bij grote levels in bv. UT of een ander spel zonder texture compressie, de Radeon Ark loopt ook beter op de 64mb versie en volgens mij 3dmark is ook ff sneller met 2x zoveel geheugen.
Absoluut die 64 mb kopen. Sorry hoor maar ik snap niet eens dat je twijfelt. Volgens mij verschilt de prijs niet heel erg. Als jij mooie graphics wilt in een hoge resolutie dan moet je echt die 64 mb nemen. En zoals al eerder gezegd ook in de toekomst is 64 mb beter.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
BLAAAAT !Op dinsdag 22 mei 2001 14:02 schreef Rebellion het volgende:
Tegenwoordig loopt de hardware voor op de software.
En ik loop een oud spel genaamd couter-strike te spelen met de vreselijk oude half-life engine.
Als ik de detail settings op hoog zet, fsaa op 4X en 128 bit anisotropic filtering aan, dan krijg ik maximaal 50 fps.
Als de hardware zo erg vooruit zou lopen was de framerate wel wat beter geweest denk ik maar.
Tuurlijk kan je nog wel meer dan een jaar vooruit, maar niet met de hoosgte settings.
Aangezien dat natuurlijk niet acceptabel is moet je maar weer upgraden.
Verwijderd
waarom??? Dat krijg je er voor vrijwel niks bij. En die Video in is wel errug leukOp dinsdag 22 mei 2001 16:03 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Uh.. en is er ook een 64MB Radeon Retail versie zonder tv-out/tv-in:?
bedankt voor al jullie reactie''s.
misschien is het beter om de Kyro II te kopen ipv de Ati Radon ?? of is dat geen goed idee ??
ik heb veel gelezen dat er probleem is met de drivers van de Kyro II ? weet iemand meer over ? heeft iemand de plank al ?
misschien is het beter om de Kyro II te kopen ipv de Ati Radon ?? of is dat geen goed idee ??
ik heb veel gelezen dat er probleem is met de drivers van de Kyro II ? weet iemand meer over ? heeft iemand de plank al ?
Pagina: 1