[BC3] asus v7700 of 3dlabs gvx1

Pagina: 1
Acties:

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
hey,

Bovenstaande vraag... ja of nee en waarom?
Oja, ik speel geen spelletjes dus dat is NOT an issue... De programma''s die ik vooral gebruik zijn Autocad,Ansys,Maxsurf

Groetjes

ps mijn systeem staat hieronder en ik heb een 19" monitor

en het gaat er vooral om dat ik merkbare performance winst boek met de gvx1 tov de v7700...als die er nl. is dan wil ik die gvx1

• jurjen13
iemand?

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

koop de v7700 en bouw hem om tot een quadro (search) Meer waar voor je geld en gewoonweg sneller in open gl dan de oxygen van 3dlabs....

• under-world

under-world

ooh-la dots

• under-world

under-world

ooh-la dots

• jurjen13
dat gaat over hele andere kaarten...ik heb een v7700 en kan viavia aan een 3dlabs GVX1 komen... het gaat mij er niet om of de een of de andere goedkoper is, of dat de prijs/kwaliteit verhouding beter is... het gaat mij puur en alleen om het feit of de GVX1 sneller in grafische toepassingen is of dat dat verschil verwaarloosbaar is...

ps ik kan lezen en de searchknop weet ik ook te vinden, dus de meeste reviews heb ik gevonden... alleen daar wordt geen GVX1 met een Geforce2 chippie vergeleken ;) dusa ben ik op zoek naar "persoonlijke" ervaringen"

greetz

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 23:07
Als je hem ombouwd na een quatro dan heb je minder goeie prestaties maar voor provesionele doeleinden is hij dan wel weer geschikt.

• jurjen13
ehh kokkel,

wat bedoel je? ik denk dat je bedoeld, dat als mijn v7700 ombouw naar een Quadro2 dat dan mijn prestaties minder worden mbt spelletjes, maar dat hij sneller in profi doeleinden wordt... MAAR istie dan sneller dan een GVX1??? to be faster or not to be...thats the question... ;)

• under-world

under-world

ooh-la dots

okay de gvx1 is iets sneller...als jij dat geld er voor over hebt....

B.T.W. sorry dat ik je probeerde te helpen :+....(ik denk dan weinig mensen uit persoonlijke ervaring dit verschil kunnen weten gezien de tamme reacties, maar goed toch suc6 met je aankoop!)

• SkoolieDie
  • Niet online
In ieder geval heb je een strakker beeld met die GVX1. Als je 3D apps gebruikt is dat wel prettig als je 4 viewports vol met wireframes hebt.
Pagina: 1