Toon posts:

[BC3] P4 1.5 met gare s3 savage4 = 1044 punten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag op het werk moest ik een P4 systeempje bouwen met de 1.5GHz cpu, en met een brakke S3 savage4(extreem)32mb (oem).

ik had toch wat tijd over>:) , dus kom laat ik hem eens ff benchen.

tering wat een score |:( 1044 punten in 3dmark2000,
3dmark2001 heb ik nog geeneens afgemaakt was gewoon zielig om naar te kijken 5fps in medium detail.

zowiezo snap ik niet waarom iemand zo''n bagger kaart wil hebben in zo''n systeem.

verder specs:
maxtor 40gb 7200rpm
2x 128mb rimm :9~
DFI wt70-ec pIV + sound
artec 16xdvd

deze componenten staan toch niet echt in verhouding met elkaar ?
voor games hoef je hem niet te gebruiken.
voor internetten heb je geen p4 nodig.
voor te typen ook geen p4 nodig.

ik haal trouwens met mijn k6-2+ 550@616 en met een tnt2 pro 32 mb zelfs 1700 punten .

Of heb ik toch iets vergeten ???:?

owja is trouwens winme en dx8 is geinstaleerd,die is geoptimaliseerd voor de P4.

Verwijderd

Moet iets fout zijn, volgens mij moet een Savage4 de TNT2 wel kunnen evenaren in score!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Savage4 is wel wat minder dan een TNT2. De Viper II kan misschien nog tegen de TNT2 aanleunen, maar een Savage4 moet toch echt achteraan sluiten.

Verwijderd

had er ff een geforce 2 in geknald en dan gebenched... dat score wel willen weten...

LB die ook P4 wil

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 21 mei 2001 22:15 schreef limp_bizkit het volgende:
had er ff een geforce 2 in geknald en dan gebenched... dat score wel willen weten...

LB die ook P4 wil
Een magere 3000 met detonator 7.54whq (200/365)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zat met celly2@800 en S4 op zo''n 2000 3dm2k puntjes

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:54
Is toch echt iets mis dan.

Savage4 32MB AGP @ 140/155 AutoAGP Tweaked op systeem zoals in mijn sig.

1700 3D Marks.

Dan had ik een standaard Savage4''tje, terwijl jij een Xtreme Savage4 hebt met veel hogere kloksnelheid.

Lijkt me dan dat je:

1. Niet kunt tweaken
2. Die P4 kut is, want een K6 doet het beter.

klik ff op dat huisje van mijn profile en download een fatsoenlijke drivers. Die dingen die je standaard op de CD krijgt zijn gewoon brak.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 23:01 schreef _JGC_ het volgende:
Is toch echt iets mis dan.

Lijkt me dan dat je:

1. Niet kunt tweaken
2. Die P4 kut is, want een K6 doet het beter.
ik kan wel tweaken anders krijg je op de k6-2+ met tnt2pro geen 1700 punten.

en ik ga geen systeempjes van klanten tweaken,
gewoon zo standaard mogelijk houden.
anders komt ''r toch maar gezeik van.

en als ik morgen nog tijd over heb (of tijd maak >:) ) zal ik er wel eens ff een of andere geforce kaartje in flappen.
''s kijken of het dan beter gaat , dat moet haast wel veel slechter kan haast niet.:)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:54
Waarom zou jij tweaken als ik dat al gedaan heb?

http://www.jgc.f2s.com voor een tweakdriver waar je amper iets voor hoeft te doen. Ze komen toch wel terug als je standaarddrivers installeert voor die kaart.

Oh ja: is 1700 puntjes voor een K6/2+ niet wat weinig met een TNT2Pro? De Savage4 is nml een kaart die net de TNT2 M64 eruit kan schoppen.

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik heb vandaag even een Geforce 2 mx 400 64mb er in gehad.
dat leek er al wat meer op .

3dmark 2000 : 5153 punten
3dmark 2001 : 2175 punten

ik heb weer gewoon alles standaard gehouden, dus geen getweak...

ik had helaas geen tijd meer om een tnt2pro te benchen , dan had ik het verschil tussen de savage4 en de tnt2pro ook geweten.

maar mischien dat ik volgende week wel weer een p4 1.5 systeempje moet bouwen. dan gooi ik er zeker even een tnt2 pro in.
Pagina: 1