[BC3] Monitortje

Pagina: 1
Acties:

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 16:39
Hoi,
Ik heb vandaag een 9" zwart/wit monitortje op de kop weten te tikken. Lekker klein, en dus handig voor server etc. Nu heb ik alleen een probleem. Hij geeft horizontale strepen..

Wat is hier precies de oorzaak van?
En oh ja, ik zoek me ook te pletter naar een driver. Merk: ETC Type: MD-935a. Ik heb de monitor trouwens ook als Viewmagic gezien, dus het komt uit dezelfde fabriek, maar wordt door verschillende bedrijven verkocht... ETC heb ik nergens gezien nog, viewmagic wel. Alleen nog geen drivers...

Iemand een goede ingeving??

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

DarkSide

theres no place like ::1

Misschien resoutie en refreshrate te hoog.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Dan zou ik toch proberen achter de specs van dat ding te komen, want het zou wel eens een synchronisatie fout kunnen zijn. (composite i.p.v. hor en vert)

• Solosmots
Aj'', dat hoop ik niet
in de winkel had die gozer hem gewoon goed draaien op 800*600 met 16bits kleuren..
BTW in DOS geeft ie ook strepen..Maybe toch iets interns?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Op dat soort monitoren zit vaak op de achterkant nog een paar wieltjes voor de finetuning.

Misschien dat een van die dingen vol open staat?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Solosmots
nope geen wieltje
wel aan de binnenkant, ik heb hem al open moeten halen doordat er een gare zekering in zat die gelijk de eerste keer klapte.
Maar ik ga hier niet "zomaar" aan draaien..

• Solosmots
!!!!ScHoP!!!!
Pagina: 1