Toon posts:

1st person shoot suggestie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er nog eentje na Requiem, quake, halflife, sin (waarbij halflife verreweg de beste was en requiem de slechtste)

MadMan

Verwijderd

...euh..Unreal...Unreal Tournament >:)

...Klingon Honour Guard.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Unreal is al daan, Tournament is toch multiplay?

Verwijderd

UT is inderdaad vooral multiplayer.. maar er zit ook een single player gedeelte in, is meer een oefening voor MP....

Verwijderd

Unreal mission pack 1 (Return to Na Pali) is wel lachen, alleen vrij eenvoudig (in 3 dagen op hard uitgespeeld-was wel vakantie ;) ) Kingpin en Blood II zijn ook wel leuk, klingon honor guard absoluut NIET, het zuigt echt zwaar.......

Verwijderd

hehehe!! klingons roel... >:) ...(ok dit spel is een beetje een slechte versie van unreal :) )

Kingpin is inderdaad bruut...ook multiplayer....

probeer Drakan, Order of the Flame eens..is niet first-person maar wel vet mooi.... >:) en veel actie....

Verwijderd

Blood2 is wel geinig, verder Alien, v.predator,Descent3!, Shogo, Turok2, Shadowman(3pers.), Systemshock2. en nog uit te komen in willekeurige volgorde:
mortyr , gore, alienlegioen, Prey, Duke4ever!, Hired Guns, Decay, Daikatana!, Core, Amen!, Wheel of time, TwistTales, Where wolf(3pers?)UnrealTournament!.,Q3!, Kick, Plastic Angel, MaxPayne!(3pers.), ProjectV, DeuxEX, Soldier of Fortune!, Venom, Sanity, MDK2(3pers.), HalfLife OpposingForce!, StartrekVoyager!, F.A.K.K.2(3pers?) en waarschijnlijk nog vele andere.
Spelle met ! gemerkt verwacht ik veel van :)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-02 19:01
Ik vond Outlaws echt fantastisch. Niet mooi, maar die sfeer!

Verwijderd

Heh, ja, Outlaws was VET

Voor een online spel: Starsiege Tribes ruled.

Aliens vs. Predator is wel geinig, en Unreal Tournament zou supergoeie bots moeten hebben, dus wie weet is die singleplay ook nog wel leuk.

Verwijderd

Als je klaar bent voor een ECHTE 3D game....speel Descent 3 ....roeleert echt zwaar en is ook multiplayer. En als je um op Insane speelt dan ben je voorlopig echt nog niet klaar met die 15 levels....

Verwijderd

Descent3 is een echte lekkere 3d shooter met mooie graphics en snelle gameplay, gewoon als je eens lekker wilt knallen.
Verder komt er binnenkort (al lang voor de states versie) een patch uit waarmee je bumpmapping voor de G400 mee kan toevoegen.
Toch denk ik dat UT en Duke4ever behoorlijk gaan roeleren :)

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
SiN vonnik ook wel kewl moet ik zeggen. En Thief: The Dark Project is ook zoiets, maar wel HEEEL apart. Ook zeker de moeite waard als je eens een ander soort shooter wil spelen.

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Verwijderd

Hidden & Dangerous is ook wel cool.
Pagina: 1