allemaal!
| I've got permission to color outside the lines |
http://gathering.tweakers.net/forum/find
zoek en gij zult vinden
zoek en gij zult vinden
bla serieus antwoord e stop met dat search gezeik.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het IS EEN FORUM
is het soms teveel om een versie nummer op te schrijven !!!!
als je niks te doen heb rot dan op met je achtelijk gezeik van je KNEUS
Het IS EEN FORUM
nou nou....Op maandag 21 mei 2001 19:55 schreef destination1 het volgende:
Het IS EEN FORUM
Ps. je bent een versienummer vergeten neer te zetten
ik werk hier met 10.80 is wel goed, ga verder niet proberen hoe de nieuwe het doen.
BTW. die search is er niet voor niets
PROBEER ZE DAN JOH, LAMZAK. EEN BEETJE ZITTEN ZEIKEN, JIJ BENT DE LUIEN DROL.Op maandag 21 mei 2001 19:55 schreef destination1 het volgende:
Het IS EEN FORUM
ps dit is pc afhankelijk welke drivers er beter werken, dus ik zou zeggen probeer ze is. Dit is toch wel weer een normaal antwoord. En trouwens je kan ook wel een beetje normaal antwoorden hor. Er zijn ook nog regeltjes aan dit forumpie en laat er nou 1 ervan zijn dat je die FUCKING SEARCH MOET GEBRUIKEN. (oeps die caps lock die hangt om een bepaalde tijd geloof ik)
Wat maakt het aantal posts nou weer uit????Op maandag 21 mei 2001 20:06 schreef Genotix het volgende:
63 posts en dan een grote bek opzetten. Lekker is dat. Ga jij die FAQ is doorlezen. Ik help heus wel mensen maar dit zijn post waar niemand een zak aan heeft.
Ff goede vrienden.
Dat geeft aan hoe nieuw die dus is op dit forum en dat er dingen zijn waar wij waarde aan hechten, en dus niet van die newbievragenOp maandag 21 mei 2001 20:43 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wat maakt het aantal posts nou weer uit????
van "hoe klok ik over" "hoe goed is de geforce2" "welke detonator" "wat is 3dmark2001" "wat zijn l1 bruggetjes" enz enz enz...
want daar worden we een beetje moe van, want per dag worden dit er meer lijkt net
Al moet ik zeggen dat ik ook nog niet veel gepost heb, maar vaak genoeg de SEARCH heb gebruikt wat vaak toch helpt
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Jongens jongens hou het een beetje rustig aub
Nu weer ontopic en positief als het enigszins kan!
Hier heb je dus eigenlijk het enige echte goede antwoord.Op maandag 21 mei 2001 20:05 schreef Genotix het volgende:
dit is pc afhankelijk welke drivers er beter werken, dus ik zou zeggen probeer ze is
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
destination1 sorry voor het gezeik dat ik hier geef, maar kom nou je kan toch zelf die drivers proberen. Als je nou zou komen met bv een mooit verhaal over ipv6 enzow en daar een vraag over steld dan krijg je daar antwoord op. En dan ook nog die lekkere sociale post op mijn "gebruik de search". Dan krijg je natuurlijk gelazer. Dit gezeik van mij was dus ook een reactie op het gedrag van destination1.
En om ff antwoord te geven over het aantal posts. Als iemand nog niet veel post en hij komt met zulke vragen dan weet hij nog niet wat de search is, dus wijs ik hem daarop. En die faq is er ook niet voor niks. Het is allemaal leuk en aardig maar daarom die aantal posts dus.
Jonges ik vind het allemaal best:
Ik gebruik met een geforce 1 ddr de 6.50 drivers, dus de standaard drivers van nvidia omdat die gewoon het beste werken met mijn comp.
RELAX het is maar een forum
En om ff antwoord te geven over het aantal posts. Als iemand nog niet veel post en hij komt met zulke vragen dan weet hij nog niet wat de search is, dus wijs ik hem daarop. En die faq is er ook niet voor niks. Het is allemaal leuk en aardig maar daarom die aantal posts dus.
Jonges ik vind het allemaal best:
Ik gebruik met een geforce 1 ddr de 6.50 drivers, dus de standaard drivers van nvidia omdat die gewoon het beste werken met mijn comp.
RELAX het is maar een forum
Mooi antwoord heh, zelf verzonnenOp maandag 21 mei 2001 23:05 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Hier heb je dus eigenlijk het enige echte goede antwoord.
wow vrede mensen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
peace.....
Je hebt gewoon helemaal gelijk Genotix.
Er zijn werkelijk al een MILJARD topics over die Nvidia-drivers..
En inderdaad: het is gewoon afhankelijk van je systeem welke "de beste" zijn. Maar de meeste mensen/snotneuzen zijn blijkbaar liever lui dan moe en eisen een hapklare-brokken-antwoord.... :r:r:r:r:r
Er zijn werkelijk al een MILJARD topics over die Nvidia-drivers..
En inderdaad: het is gewoon afhankelijk van je systeem welke "de beste" zijn. Maar de meeste mensen/snotneuzen zijn blijkbaar liever lui dan moe en eisen een hapklare-brokken-antwoord.... :r:r:r:r:r
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Pagina: 1