De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
retail is in doos, en heeft meer accesoires. En het belangrijkste, hij heeft iets sneller geheugen...
oem is dus zonder doos, zonder accesoires, en met iets langzamer geheugen. Maar dus wel iets goedkoper.
oem is dus zonder doos, zonder accesoires, en met iets langzamer geheugen. Maar dus wel iets goedkoper.
Geen inspiratie
Verwijderd
OEM is meestal ook wel redelijk snel te klokken hoor, mijn oem draait gewoon op 183/183. Hij kan wel hoger, maar ja ik speel toch alleen maar Red Alert 2
Yup ik heb toch niets beters te doen dan jou lastig te vallenOp maandag 21 mei 2001 14:17 schreef dennisdotcom het volgende:
Blijf je dit elke dag vragen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja thanks voor jullie replies.
Dat snelheids verschil in het geheugen maakt dat echt veel uit?
Hoe moet ik me dat voorstellen in een game als quake 3 bijvoorbeeld?
Dat snelheids verschil in het geheugen maakt dat echt veel uit?
Hoe moet ik me dat voorstellen in een game als quake 3 bijvoorbeeld?
f00l: Doen we een beetje rustig?
Verder lijken de vragen een beetje op elkaar, daar hoef je niet steeds een nieuwe topic voor te openen hoor.
Respecteer elkaar
Verder lijken de vragen een beetje op elkaar, daar hoef je niet steeds een nieuwe topic voor te openen hoor.
Respecteer elkaar
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Doen we:)Op maandag 21 mei 2001 14:54 schreef Jotti het volgende:
f00l: Doen we een beetje rustig?
Sorry voor de vele topics ik ben nieuw hier, wist niet dat ik nieuwe vraag in hetzelfde topic kon plaaten, my bad.
Ik stel zoveel vragen omdat het veel geld is, ik weinig verstand heb van videokaarten en dus geen kat in de zak wil kopen.
Gegroet
f00l:)
Pagina: 1