[BC3] Asus v8200 gf3 problemen

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
ik heb net een gf3 van asus gekocht maar ik zie wat rare dingen, in 3dmark 2001 krijg ik soms van die witte textures, en mn tv-in stottert heel erg, het light niet aan de s-video of composite instellingen en ook niet aan de pal of ntsc instelling. Weet iemand wat ik fout gedaan heb ??

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Probeer eens wat te experimenteren met andere drivers, kan weleens helpen.

Die-hard Brexiteer

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
T zou niet mogen, maar misschien is dr een A3 stepping door geglipt. ff de heatsink verwijderen (die 2! zwarte pennetjes naar beneden duwen en dan aan de onderkant het "bekje" naar elkaar toe knijpen, dus niet alle 4 die anderen zijn van t geheugen)

Mocht et wel een A3 zijn snel terug sturen,...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• maddog_rvo
Dizzytal : Staat er dan gewoon A3 of A5??

Verwijderd

Da''s slim je koopt een superdure videokaart zonder jezelf eerst goed voor te lichten, als je zoiets duurs aanschaft ga je toch alle reviews lezen? In de meeste reviews staat wel hoe je het verschil kunt zien.

• maddog_rvo
Ik had wel gelezen over die fout maar de moderators zelf zeiden dat die persoon gewoon onzin aan t vertellen was dus ik dacht ik kan er gewoon een kopen.
Op de asus-site zelf staat ook niks over een bug ofzo

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Waar heb je hem, gekocht?

Heatsink verwijderen is niet meer nodig!

Download de niewste powerstrip , build 143, en kijk bij adapter information. of het A3 of A5 is.

Verder kan je ook op rivastation kijken of er 5 devices zitten ipv van 4.
Als het A3 direct terrug gaan, als het A5 is moet je de rest van je config even doorgeven.

Laat het ff horen, suc6.

Niet op voorraad.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 11:50 schreef maddog_rvo het volgende:
Dizzytal : Staat er dan gewoon A3 of A5??
Ja dr staat een nummer op de chip wat eindigd met A3 of met A5 daar kunt je het aan zien.

De koelpasta op dat ding zit toch niet helemaal op de chip dus met wat mazzel "kijk je daar door heen" (scheeld weer wat weeg werk)

[heatsink heb je dr zo af, gaat in mijn geval sneller dan PS downloaden En je ziet toch niet of ie dr af is geweest dus qua garantie maakt t niet uit >:) [/edit]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• maddog_rvo
Ok Bedankt kijk vanavond thuis ff en dan zal ik morgen vertellen hoe het is gelopen, khoop niet dat ik naar den haag terug moet ;(

• maddog_rvo
YES!!! het is gelukkig een A5 :) maar ik moet alleen ff andere drivers zoeken, ik windows nu al 3x opnieuw geinstalleerd en t helpt niks :(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Installeer anders ff de via 1.31 agp-drivers even opnieuw, nadat je je nvidia drivers unstalled heb en daarna de NVidia drivers opnieuw, vaak zit hier iets niet lekker.

Wel dx8 erop?

Asus heeft geloof ik nieuwe 11.01 drivers, probeers ook de 12xx (als je de bril en andere ViVO funkties even niet gebruik in geval van de Luxe).

Hoe is de 2d?

Niet op voorraad.

• maddog_rvo
2d is best goed en de kaart werkt op zich ook goed alleen met 3dmark en tv-in geeft ie wat problemen, ik heb al een hele hoop drivers geprobeert. hij geeft gelukkig wel 100+ fps in ut op 1280x1024 :)

/edit
o ja ik heb em bij harddata gekocht
(www.harddata.nl)
/edit

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Dat wordt gewoon even wachten op driverupdates.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb em vandaag, geruild voor de Leadtek, ik wil es kijken of je ook redelijk kan videobewerken op zo''n kaart.

Natuurlijk gelijk even onder de heatsink gekeken, gaat idd erg makkelijk met die klemmetjes, en staat gelukkig GF3 ipv NV20 op de chip en A5.

Niet op voorraad.

Pagina: 1