Toon posts:

[BC3] Philips monitor drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lekker windoos opnieuw instaleren op mijn bak, valt het me ineens op dat ik mijn monitor (107s) aan het instaleren ben met een floppie die ik bij de monitor kreeg.

Da''s uit 1998, dus ik denk: ff nieuwe downloaden.

VOUD!

Probeer maar eens een driver te downloaden op de fielups website. LOL!

Iemand een idee waar ik de nieuwste driver kan downloaden, of is dat helemaal niet nodig met monitoren?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
ik gebruik niets van philips voor mijn 107b10. heb wel een filetje staan met monitor info vanaf philips website dus als je die wil hebben, icq maar. (ja als die n/a staat kan ik er best zijn, staat nl altijd n/a)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 13:16
waarom heb je in godsnaam een driver nodig voor je monitor? hij werkt zonder net zo goed hoor.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] <<

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmm, installer jij maar eens een iiyama als standard monitor (plug & Pray) of de drivers gebruiken die op de website staan.

Je krijgt dan meer resoluties erbij, en hogere refreshrate.
Als het geen bal uit maakt, waarom drukken ze dan de drivers er bij :?

And The Only One

Verwijderd

Hoi!
Zoek anders ff het Model ID nummer van je monitor, staat op het typeplaatje achterop, en dat is dus niet 107s, maar iets als 17A...nogwat.
Wie weet heb je wel de juiste driver tussen de meegeleverde drivers van windows.
Heb namelijk eens een mailtje naar PH gestuurd en kreeg toen een oudere driver gestuurd dan er met windows wordt meegeleverd
Maar...de support voor ouder producten van PH is ERG slecht JA!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
driver staat op de cd die je bij je philips monitor krijgt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Op de CD inderdaad, hij staat onder Win2k ook gewoon bij de drivers. Bij ME en 98 niet volgens mij.

Welke Philips site trouwens? Er zijn er meerdere.

driver (www.pcstuff.philips.com)

''n keer zoeken wil ook helpen :P

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Pagina: 1