heeft geen zin, want het midden van een fan heeft geen luchtstroming en aangezien de heatsink 40x40 is zou ie nieso lekker koelen...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Dan moet je dus de as van de fan op de hoek van de heatsink plaatsen. Mare een beter passend formaat zou idd een betere keuze zijn.Op zondag 20 mei 2001 22:35 schreef Windhoosje het volgende:
heeft geen zin, want het midden van een fan heeft geen luchtstroming en aangezien de heatsink 40x40 is zou ie nieso lekker koelen...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
waar zal ik hem dan eens opzetten?Op zondag 20 mei 2001 22:36 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Dan moet je dus de as van de fan op de hoek van de heatsink plaatsen. Mare een beter passend formaat zou idd een betere keuze zijn.
Kun je die 8x8 niet gewoon als casefan gebruiken? Anders misschien bij je harde schijven en als dat niet werkt dan moet je hem los op je monitor monteren en dan heb je een lekkere koeling voor op een zomerse dag!Op zondag 20 mei 2001 22:37 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
waar zal ik hem dan eens opzetten?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
je moet er een 486 fan ofzo opzetten.
die kun je er zo opschroeven als het goed is
die kun je er zo opschroeven als het goed is
wat dacht je van een converter bouwen ? ik meen dat er laatst een artikel over verschenen is bij Hard OCP... Dat ging over het bouwen van een (alu) converter voor 80x80/92x92 fans naar 60x60 voor proc heatsinks, moet met enige creativiteit wel te "verbeteren" zijn naar 40x40
Zo gezegd, zo gedaan.
hmmm...
jammer dat deze pc niet van mij is..
kan er helemaal niet mee tweaken
Ik krijg binnekort waarschijnelijk een oud pctje waar ik me op kan uitleven..
jammer dat deze pc niet van mij is..
kan er helemaal niet mee tweaken
Ik krijg binnekort waarschijnelijk een oud pctje waar ik me op kan uitleven..
smijt er eens een link tegenaanOp zondag 20 mei 2001 22:44 schreef reiker het volgende:
wat dacht je van een converter bouwen ? ik meen dat er laatst een artikel over verschenen is bij Hard OCP... Dat ging over het bouwen van een (alu) converter voor 80x80/92x92 fans naar 60x60 voor proc heatsinks, moet met enige creativiteit wel te "verbeteren" zijn naar 40x40
koop een Thermaltake blue orb, die moet je wel eerst ff lappen maar dan heb je ook een goede en mooie videokaart cooler.
Lappen houdt trouwens in dat je de onderkant eerst moet schuren omdat die uit de fabriek niet mooi vlak is.
Maar dat lappen is een werkje van niks.
Volg de link in m''n sig. en check de plaatjes, dan zie je hoe ik het heb aangepakt.
Lappen houdt trouwens in dat je de onderkant eerst moet schuren omdat die uit de fabriek niet mooi vlak is.
Maar dat lappen is een werkje van niks.
Volg de link in m''n sig. en check de plaatjes, dan zie je hoe ik het heb aangepakt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Simpel, draai 4 parkertjes een klein stukje in de gaatjes op de hoeken van de fan (aan de blaaszijde).Op zondag 20 mei 2001 22:31 schreef r0ck3t het volgende:
Hoe krijg ik deze [afbeelding]
8cm*8cm op deze geforce 2 Mx heatsink?
[afbeelding]
Zet de fan dan ondersteboven (dwz, met de schroeven naar benee) op je kaartje.
Zoek even naar de juiste positie ivm luchtstroom, een beetje secondenlijm onder de schroefies en klaar !
Pagina: 1