Toon posts:

[BC3] asus v7700 gts met dxr-3 kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie door de bomen het bos niet meer!!!
Mijn pc-store adviseert mij in combinatie met een asus v7700 gts de luxe (met tv out)een dxr-3 kaart aan te schaffen. Dit wanneer ik dvd wil draaien (op pc en/of tv).

Ik wil een amd 1,33 systeem kopen voor te gamen, dvd, dvix draaien, en om voor mijn werk normale software te draaien en te internetten. Ook wil ik een tv-kaart aanschaffen.

Nu lees ik allemaal verwarrende verhalen over de dxr-3 kaart. Slechtere beeldkwaliteit bij 2D?? Moeilijke aansluitingen etc. etc.
Wie geeft mij een goed advies. Is een ATI radeon 64 mb vivo een beter alternatief?? of misschien een andere kaart en kan dat dan zonder dxr?? Wat zijn alle voor en nadelen? Wie helpt mij!!!

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Ìk meen dat de dxr-3 gelijk is aan de hollywood+ kaart van realmagic.

Het klopt dat als je je videokaart doorschakeld naar de dxr, en daar weer je monitor aan sluit dat je slechter beeld krijgt (2d en 3d) bij hogere resoluties...dat ligt aan de doorluskabel...

Het is wel zo dat je met de laatste drivers je monitor niet verplicht meer aan de dxr kaart hoeft te hebben, dus als je je dvd''s wil kijken op een TV via je pc, dan is het nog altijd het mooiste om dit via deze manier te doen...

Die ATI is een optie als je DVD wil kijken op je monitor, maar dan gaat wel je 3d performance naar beneden...

Tis net wat je wil....