Ik heb nu een redelijk systeempje staan maar er mist iets... Een 3d Kaart, welke 3d kaart is aan te raden voor een gamer ??? En ik zoek er een die niet al te duur is, dus kom niet de Hercules 3d Prophet enzo maar met de Voodoo 3''tjes en tnt''jes.
Thnx en tot LaterZZZ
Geforce MX?
Matrox G450?
Wat heb je ervoor over en waar gebruik je het voornl voor?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
| I've got permission to color outside the lines |
en waarom ??, de mijne draait perfect !Op zondag 20 mei 2001 20:58 schreef Genotix het volgende:
Koop geen MX zijn kut kaarten. Koop dan gewoon een normale gts ofzow.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Is opzich wel een redelijk snelle kaart, maar alleen in Glide. Zo zet hij in UT met alle effecten op max @ 1024x786 nog keurig een gemiddelde fps van 30 neer (20 min, 70 max).
Maar in direct3d en OpenGL zuigt hij geweldig zwaar... Het draait niet alleen klote, het ziet er ook nog beroerd uit
En helaas zijn er tegenwoordig nog maar weinig spellen die Glide ondersteunen. Zekers nu 3dfx failliet is gegaan...
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
| I've got permission to color outside the lines |
En daarom wil ik graag weten: welke GF2 GTS met TV-Out is niet al te duur en presteerd goed???
MSI 8815 GeForce2 GTS TV-Out voor 486,-
Asus V7700 GeForce2 32MB DeluxeTV voor 538,-