Verwijderd
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
je kunt tenminste wel een uurtje q3'en zonder moe te worden
en afgezien van dat is paintball een stuk duurder
Verwijderd
maar Unreal Tournament is toch net effe iets cooler
Verwijderd
ik irritant vaak lag
Zelfs nu ik met een kabelmodem
Over Internet maar ook zeker over LAN !
(moest ik effe kwijt!)
Verwijderd
madman
ik denk dat het daar aan ligt want ik heb nog geen mensen met (onoplosbare) problemen gehoord (onoplosbaar in de zin van ik heb de nieuwe demo met nieuwe drivers gedownload en hij doet het nog niet
If it ain't broken, tweak it!
op een of andere manier gaat de lol er bij kweek niet af voor mij
ik heb kweek 2 helemaal suf gespeeld en ik vind het nog steeds leuk (niet zo suf als sommigen van ons, maar toch betrekkelijk vaak)
Verwijderd
En het is nog "maar" een test, niet eens een officiele demo... Wil je alles open hebben dan het je wel goede spulletjes nodig, maar ja daar zijn we tweakers voor of niet soms...
---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk
Verwijderd
En toen ontdekte ik Starsiege Tribes. Redelijke graphics maar geweldig lekkere gameplay, in alle opzichten beter dan Q2 of Q3. Het enige dat Q3 levende houdt is de hype. Jammer.
TF2 ben ik ook errug benieuwd naar.
Verwijderd
Q3A-Test draait bij mij op een P200 met 32 Mb en Voodoo1. Weliswaar zo traag dat het eigenlijk niet te spelen is, maar hij start wel.
Je moet inderdaad wel de juiste GL-drivers hebben (zie een v/d vorige postings).
Verwijderd
mm
M'n broertjes P166@187.5 was de server en hij speelde erop, en bij hem en bij mij op m'n K6/200@225 draaide 't allebei vloeiend.
't heeft maar 1 probleem opgeleverd, want ik ben nu verslaafd
[In mijn enthousiasme vergeten te vertellen dat 't over HL ging :D]
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
HT-addict in spe
Trouwens een ander vraagje, werkt q3 ook een beetje onder linux, ik heb een celeron@450 met 128Mb en een hercules TNT. Onder windows loopt ie namelijk heel erg snel vast.
Prepare for unforeseen consequences
duh... had je dan daarnaast nog iets in gedachten?? Q3 Arena wordt alleen ontwikkeld voor multiplay, singleplay komt er niet mer aan tepas...Regeert.. wel Multiplayer dan
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
Wel handig om even stand-alone boel verkennen.....
Verwijderd
Eigenlijk bedoelde ik met een grotere groep spelen, het wordt pas leuk als er meer dan 4 man meespelen
Verwijderd
BVD Frits.
Verwijderd
Verwijderd
zodra q3arena er is ga ik hem kopen