Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

what about quake 3 arena?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie nou van q3a?

jammer dat er maar 3 levels zijn, verder alles top vind ik.

Verwijderd

Zuperz.

Verwijderd

Regeert.. wel Multiplayer dan :)

Verwijderd

De Quake 3 demo is opmerkelijk velen malen vloeiender dan Half-Life Multiplayer, want dat is soms om te huilen :'(...

Verwijderd

Topicstarter
ja kweek speelt heerlijk

alle versies van kweek trouwens
kan geen 3dshooter aan tippen (gameplay)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:42
Boppie; een potje paintball of lasergamen heeft een veel betere gameplay, als het om 3dshoot him ups gaat :)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
niet mee eens
:)
je kunt tenminste wel een uurtje q3'en zonder moe te worden :)

en afgezien van dat is paintball een stuk duurder ;)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11 00:28

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Wat is Quake?

• RemCOW
  • Laatst online: 09-11 12:36
Ik vind Half-Life multiplayer veel leuker/beter..

Verwijderd

quake ?WAS de beste :) ...blijft altijd cool multiplayer....

maar Unreal Tournament is toch net effe iets cooler >:)

• Tom
  • Niet online

Tom

Pjotrik: toevallig een paar jaar lang op een onbewoond eiland gewoont/gewoond????

Verwijderd

RemCow, ik vind Half-Life Multiplayer ook cool, maar tijdens het spelen beleef
ik irritant vaak lag :( ...

Zelfs nu ik met een kabelmodem :) over het Internet scheur (VROOOOOOM!) ;) ...

• K-2SO
  • Laatst online: 12-11 07:49
Kweek III Arena RULES ...
Over Internet maar ook zeker over LAN !

(moest ik effe kwijt!)

Verwijderd

Ik de demo gedowned en de driver update installed maar ik kan het niet starten met een p200,voodoo2,64mb. Wie heeft een suggestie?

madman

Verwijderd

Topicstarter
is een p200 wel genoeg?
ik denk dat het daar aan ligt want ik heb nog geen mensen met (onoplosbare) problemen gehoord (onoplosbaar in de zin van ik heb de nieuwe demo met nieuwe drivers gedownload en hij doet het nog niet :P )

• FatalError
  • Laatst online: 08-11 17:47
Ik vind Unreal Tournament ook errug goed, maar alle Kweeks zijn ook goed

If it ain't broken, tweak it!

• Public_Enemy_#1
  • Laatst online: 06-11 19:54
Ik raak een beetje uitgekeken op kweek. Die gasten bij ID moeten maar eens wat nieuws verzinnen in plaats van kweek uit te melken. Op Q3 zit ik absoluut niet te wachten. De kweek serie is achterhaald en ik wil wel eens een nieuwe Nr.1 zien in de Multiplayer top 10. TF 2 maakt een goede kans...

Verwijderd

Topicstarter
Never change a winning team

op een of andere manier gaat de lol er bij kweek niet af voor mij

ik heb kweek 2 helemaal suf gespeeld en ik vind het nog steeds leuk (niet zo suf als sommigen van ons, maar toch betrekkelijk vaak)

Verwijderd

Topicstarter
unreal tournament nog niet geprobeert moet ik zeggen

Verwijderd

Als Q3 niet draait, moet je ff glsetup.exe downe vanaf de Q3arena site

daghe!

Verwijderd

Q3A is GOED, maar het is even afwachten wat voor soorten gameplay er in de final release komen (1 on 1, free 4 all, ctf, rocket arena , whatever...)
En het is nog "maar" een test, niet eens een officiele demo... Wil je alles open hebben dan het je wel goede spulletjes nodig, maar ja daar zijn we tweakers voor of niet soms...

---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk

Verwijderd

Public Enemy #1, je hebt gelijk. Ik was een Q2 freak, heb het spel ongeloofelijk veel gespeeld. Ik was dan ook erg benieuwd naar Q3, maar het was een grote teleurstelling. Er is werkelijk niets veranderd behalve de graphics, dat terwijl er allang koele Q2 MODS zijn die heel veel aan de gameplay hebben toegevoegd. Kon ID daar niets van leren of zo?

En toen ontdekte ik Starsiege Tribes. Redelijke graphics maar geweldig lekkere gameplay, in alle opzichten beter dan Q2 of Q3. Het enige dat Q3 levende houdt is de hype. Jammer.

TF2 ben ik ook errug benieuwd naar.

Verwijderd

Madman en Boppie,

Q3A-Test draait bij mij op een P200 met 32 Mb en Voodoo1. Weliswaar zo traag dat het eigenlijk niet te spelen is, maar hij start wel.
Je moet inderdaad wel de juiste GL-drivers hebben (zie een v/d vorige postings).

Verwijderd

Tja knillis, ik heb die glsetup ook gebruikt maar zelfs toen. Maar als je jij het met een p200,32 vd1 hebt gedaan zou ik het ook moeten kunnen. Nogmaals proberen dus.

mm

• winnie
  • Laatst online: 05:29

winnie

de poes...

Hé knillis, back in forum land. Fijn he dat q3? Wie koopt hem in december?

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Met Halflife moet je gewoon over je eigen LAN spelletjes spelen dan heb je dus helemaal nergens last van. (BNC netwerk met merkloze kaartjes)
M'n broertjes P166@187.5 was de server en hij speelde erop, en bij hem en bij mij op m'n K6/200@225 draaide 't allebei vloeiend.
't heeft maar 1 probleem opgeleverd, want ik ben nu verslaafd :D

[In mijn enthousiasme vergeten te vertellen dat 't over HL ging :D]

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
als je zin hebt om te spelen op een snelle (kabel) sever.. na 19.00 uur elke avond op ip 212.120.96.194 .. beware.. you'll get your ass kicked...

HT-addict in spe

• glrfndl
  • Niet online
Nou, ik heb nu even een paar keer gekeken op je server, maar er is nooit iemand. Moet ik mischien ook nog een poort invullen of komt er gewoon niemand.

Trouwens een ander vraagje, werkt q3 ook een beetje onder linux, ik heb een celeron@450 met 128Mb en een hercules TNT. Onder windows loopt ie namelijk heel erg snel vast.

Prepare for unforeseen consequences

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Regeert.. wel Multiplayer dan
duh... had je dan daarnaast nog iets in gedachten?? Q3 Arena wordt alleen ontwikkeld voor multiplay, singleplay komt er niet mer aan tepas...

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Singleplayer kan Q3A wel, maar dan ben je hartstikke alleen en niemand komt je helpen. Je moet dus aan lan of internep hangen om anderen uit te nodigen.

Wel handig om even stand-alone boel verkennen..... :)

Verwijderd

Botmatch misschien :)
Eigenlijk bedoelde ik met een grotere groep spelen, het wordt pas leuk als er meer dan 4 man meespelen :)

Verwijderd

ik krijg mijn Q3 test niet aan de praat: ik heb een voodoo2 en vervolgens glsetup gedownload en als ik wil gebruiken krijg ik de foutmelding dat het geen geldige win32 toepassing is. HELP!! ik wil zo graag zien hoe Quake 3 is.

BVD Frits.

Verwijderd

speciale voodoo I II en III drivers voor quake3 zijn te downloaden op 3dfx.com, maar de nieuwste glsetup zou ook moeten werken. Werkt perfect op mijn Pentium 1 233 MMX 64 mb VII 8mb machine, +/- 28 fps. Maar op mijn andere PC PII 400 128mb TNT 16mb & VII 12mb krijg ik met de nieuwe glsetup 65 fps :) op de TNT, op de VII 59 fps

Verwijderd

uiteraard is q3test errug goed, ik had het tot een paar dagen geleden al sinds wan niet meer gespeeld maar het is gewoon weer verslavend... :)
zodra q3arena er is ga ik hem kopen
Pagina: 1