Hey Boyz..<BR>Ik kwam vanmiddag in NoRRoD en daar hadden ze een leuke aanbieding voor me.:<BR>Samsung 21" SyncMaster<BR>0,25 Dots 19,7 Viewable<BR>max res. 1600x1200@85 Hz<BR>Voor maar liefst 1475 piek<BR>Ik heb op t.net ffies gezocht naar revieuws van de Samsung , maar mijn zoekacties leverden geen resultaat op :(<BR>Wie ow Wie heeft enige ervaringen met Samsung monitoren?<BR>Het is de prijs zeker wel waard, maar omdat ze zo onbekend zijn kunnen ze net zo goed bagger beeld leveren !<BR>Ze hadden trouwens ook nog 5 19" exemplaren liggen die 750 kosten..Ook spotgoedkoop dus.<BR>Er is verder helemaal nix met de kanonnen aan de hand, ze hebben deze aanbieding rechtstreeks van hun Samsung dealer.<P>Please help me !! I need you !! :)<P>Ricohhhhh
Verwijderd
vraag of je der eentje mag zien ?<BR>maar ik geloof dat samsung wel goed is hoor.. ik heb hier nog een tv van samsung en die geeft perfect beeld.. das toch ook een beeldbuis
Verwijderd
Ik heb dus ook een Samsung de Syncmaster 700P<BR>17 inch en het geeft een heel strak beeld.<P>Maarja er wil nog wel eens verschillen zitten in types ook al is het hetzelfde merk
Ik weet wel dat Iiyama beter is maar daar hebben we het niet over.<P>Het is een aardige aanbieding.<BR>Weet iemand het verschil tussen de Syncmaster 1000p en de 1100p Plus?<BR>deze laatste staat namelijk redelijk hoog aangeprezen in de C!T van deze maand.<BR>Daar worden namelijk iets van 20 minitoren met elkaar vergeleken. De Iiyama op de 4e plaats en de Samsung op de 9e.<P>Heeft er verder niemand ervaring met die krengen???
Een kennis van mij heeft een samsung 1100P Plus en deze heeft GEEN vlakke beeldbuis, maar het beeld is wel goed hoor.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Vriend van mij heeft een 19" Samsung, en die geeft erg mooi beeld (minder als Iiyama, maarja), en het zegt niet veel mdat ze onderling nogal kunnen verschillen... <BR>Het verschil tussen de 1000P en 1100P plus is (volgens mij) dat de 1100P plus een volledig vlakke DiamondTron buis heeft (zelfde als de Iiyama 22").<BR>Maar het lijkt mij dat Samsung sowieso goed is, en 1475 voor een 21" (nieuw met garantie neem ik aan) is niet duur. En dat Iiyama hetzelfde kost is bullshit, mijn 22" heeft 2200 piek gekost.<BR>Ik zou hem gewoon kopen, een nette 19" kost al snel hetzelfde, en gewoon vragen of als ie niet bevalt je hem terug mag brengen.<P>21" Rulez!
Verwijderd
Ja hoor een 21" IIYAMA is net zo duur als ene 21" Samsung... dream onOp woensdag 05 april 2000 21:39 schreef barte het volgende:
Koop een Pyama die is even duur maar veeeeel beter!!!!!!!!!!
Pagina: 1