Toon posts:

[BC3] Video-In werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt, maar geen bruikbaar resultaat gekregen.
De situatie is de volgende, ik heb de asus v7700 deluxe met tv-out en video-in.
Tv-out werkt perfect, daar ligt het probleem niet, maar de video-in is wat lastiger.
Ik heb de vcr netjes aangeloten met de contactdoos dmv een werkende coax-kabel.
Daarna heb ik op een tv getest of de vcr het goed deed door nog een coaxje tussen de tv en vcr te leggen: alles deed het goed.

daarna kwam het probleem: ik probeerde dmv zo''n scart-converter-thingie me tulpstekker te connecten tussen me asus v7700 en de vcr...toen ik hierna de asus live software gebruikte kreeg ik geen tv-beelden binnen (ik heb alle soorten pal geprobeert, ik heb de tulpkabel in alles gestopt in de asus-kaart waar het er maar inkon).

Kan iemand me nu vertellen wat ik verkeerd doe? heb ik iets over het hoofd gezien ofzo want volgens mij is dit toch een correcte setup?

bvd

Verwijderd

Heb je wel de video-drivers van Asus zelf geinstalleerd? Want met std detonators heb je GEEN video-in support (krijg je blanco of groene schermpjes ipv het video-beeld...)
Gelukkig hebben ze onlangs bij Asus weer eens een actuele driver gemaakt, zodat je niet meer terughoeft naar de 6.xx om te kunnen capturen!

Verwijderd

Topicstarter
tnx m8, ik was er niet op de hoogte van dat je met de std detonators geen vid-in aankon.

maarum...asus en actuele drivers?
dan heb ik blijkbaar iets gemist, ik kan alleen nog maar de 5.33 (!!) drivers van asus vinden. (waarom ze in hemelsnaam de 6.31c weggehaald hebben, je ne sais pas)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

zehebben ook 11.01 drivers kan je bij de driverupdates vinden

Niet?
[Specs]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
;(......Data''s TV-in werkt ook niet.

En kun je van een coax kabel een tulp maken :?:?:? En heb je dan z''n blokje dat je je geluid in je versterker kan doen en die gele in je TV-in :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen