[BC3] ATi Radeon DDR, welke heatsink+fan past daar op ??

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
Ik heb een ATi Radeon 32MB DDR, maar wil hier eigenlijk een andere heatsink+fan op plaatsen, met nog een aantal memory heatsinks
>:)

Iemand een idee welke heatsink/fan combo hier makkelijk op past :? een Blue Orb misschien :?

Verwijderd

blue orb past.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hoe? met Artic Silver thermal adhesive? voor zoverik weet heeft mijn radeon 32 mb ddr sdram @183/183 geen gaatjes voor andere koelers. en eerlijkgezegd heb ik geen vertrouwen dat een paar tie-wraps het klusje op een goede manier gaan klaren.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• Theetjuh
Daar dacht ik dus ook al aan, een Blue Orb met Artic Silver Thermal Adhesive vast plakken, maar misschien heeft al iemand z''n Radeon zo getweakt dat hij een voorbeeld heeft.

Iemand dit al gedaan, met een Blue Orb of een andere heatsink/fan ???

• Theetjuh
Op maandag 21 mei 2001 12:18 schreef hjs het volgende:
http://www.rage3d.com/radeon/cooling
Die had ik al doorgelezen, maar staat geen enkele bekende heatsink/fan bij :'(

Die metode is natuurlijk wel te gebruiken ;)

Verwijderd

Ik heb er met AS Thermal Compound dit koelertje opgeplakt ( http://www.frozencpu.com ):

Gaat uitstekend. Ik draai stabiel op 195/195. Mini Blue Orb kun je er ook op plakken.

Chipset Cooler All In One

Click to Enlarge Great kit for VGA card or mainboard cooling. Very easy to install! One air cooled heatsink, two passive heatsinks, 3-4 pin adapter, thermal grease and tape included.

Air Flow 5 CFM
Power 1.08 W
Fan Speed 5300 RPM

OUR PRICE - $ 16.00

• Theetjuh
Op maandag 21 mei 2001 19:14 schreef App het volgende:
Ik heb er met AS Thermal Compound dit koelertje opgeplakt ( http://www.frozencpu.com ):

Gaat uitstekend. Ik draai stabiel op 195/195. Mini Blue Orb kun je er ook op plakken.

Chipset Cooler All In One

Click to Enlarge Great kit for VGA card or mainboard cooling. Very easy to install! One air cooled heatsink, two passive heatsinks, 3-4 pin adapter, thermal grease and tape included.

Air Flow 5 CFM
Power 1.08 W
Fan Speed 5300 RPM

OUR PRICE - $ 16.00
Hmmmm ... ik draai nu al op 201/201 en volgensmij stabiel ... nog niks vreemds kunnen ontdekken, maar dacht dat hij nog wel wat sneller kon >:)

Waar ik wel probs mee heb, is dat 3DMark 2001 in Win2k vastloopt, maar 3DMark 2000 niet.
Visa Versa in WinME, daar doet 3DMark 2000 het niet en 3DMark 2001 weer wel.

Strange :? :?

Verwijderd

kan hoger hoor die van mij loopt maximaal
210\210

• Theetjuh
Op maandag 21 mei 2001 21:47 schreef suijkerbuijk het volgende:
kan hoger hoor die van mij loopt maximaal
210\210
Dan is het goed .... dan ik nog ff wat proberen ... met ram heatsinks en watvoor heatsink/fan ????

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op maandag 21 mei 2001 16:40 schreef Theetjuh het volgende:

[..]

Die had ik al doorgelezen, maar staat geen enkele bekende heatsink/fan bij :'(

Die metode is natuurlijk wel te gebruiken ;)
Moet je goed kijken... er is ergens een link naar de cooling set die rage3d gebruikt. Is een kleine amerikaanse webstore...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey ik was ff aan het surfen en vond deze link:
http://2cooltek.safeshopper.com/4/218.htm?740

Misschien heb je daar wat aan

gegroet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1