Toon posts:

[BC3] Quadro 64 MB DDR (SGI V3 versie)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou ik van deze kaart kunnen verwachten op gamegebied als ik de laatste deto''s gebruik ? (dus vergelijkbaar met kaart die en die...).

even om onzinnige reacties te voorkomen: ik koop deze kaart tweedehands voor een bedrag waar je tegen zegt: koopje. dus geen: koop dan een gf2 ofzo "adviezen"

Verwijderd

Ik heb zelf van iemand een elsa gloria II pro gekregen, deze heeft de Quadro chipset en heeft ook 64Mb DDR.
Met de detonator drivers werkt ie prima, ik denk vergelijkbaar met een GF1 DDR. De kracht van die kaarten schijnen de drivers te zijn die speciaal voor bv. 3dmax geschreven zijn. (bij mij werken deze niet in combinatie met detonator drivers)

Te vergelijking:
Duron 700@980
Gloria 150/340

3DMark 2001 2750 punten

Verwijderd

Quadro is echt een leuke kaart . Het zijn inderdaad de drivers die speciale rendering technieken enabelen op de kaart . De kracht zit tussen een GeForce 1 DDR en een GeForce 2 GTS .

Verwijderd

Topicstarter
die 3d mark is best netjes....

qua niveau had ik dus ongeveer tussen gf1ddr en gts2 gedacht...klopt dus wel..

en ja het is gewoonweg kiezen tussen drivers idd..

heeft de quadro dingen die een gf1ddr niet kan in combi met deto''s?

Verwijderd

Ik heb iig t&l en aa. Ik weet niet of dat ook op de Gf1 zit........

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 16:27 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik heb iig t&l en aa. Ik weet niet of dat ook op de Gf1 zit........
is die fsaa een beetje mooi en te doen of niet?

Verwijderd

In 3DMark 2001 was het niet te doen (was ook niet onder de indruk van het resultaat)

Ik weet niet voor hoeveel je die kaart kan kopen en waarvoor je hem gaat gebruiken, maar ik zou op de gf3mx wachten

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 16:45 schreef Dunne_Hein het volgende:
In 3DMark 2001 was het niet te doen (was ook niet onder de indruk van het resultaat)

Ik weet niet voor hoeveel je die kaart kan kopen en waarvoor je hem gaat gebruiken, maar ik zou op de gf3mx wachten
2001 heb ik bij een maat van me weleens op een gf2mx gezien en vond die aa er niet uit zien!.. ik kan die kaart kopen in combinatie met een sgi systeem die normaal 6500,- kost en mij maar 2000 (waarvan ik nog weer 1000 kan terugkrijgen) en daar zitten meer "exotische dingen in dus de moeite waard is het wel.
Pagina: 1