[BC3] Net had ik iets vaags

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi tweakers,

Ik ben in het bezit van een abit kt7a raid plankje met asus 7700 32 mb gts video kaart.
512 mb dane-electric geheugen. Die is aangesloten op een iiyama vmp 411.

Het begon allemaal toen ik de computer aanzette. Toen comp zowat klaar was met bootten kreeg ik in windows een msg box dat windows register niet kon benaderen en dat er een fout was.

Ok ik dus comp herstarten. Niks aan het handje verder. Ik kreeg die fout niet weer.
Nu was ik ff aan het surfen. En runde ik regedit om toch ies ff in het register te kijken.

Toen in ene keer maakte m''n monitor ff een knappend geluid. Beeld werd zwart. Daarna kwam het beeld weer terug en leek het of het beeld wat vager was geworden.

Wat kan dit zijn :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:16

JJJ

Je monitor is brak denk ik.

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 12:29 schreef JJJ het volgende:
Je monitor is brak denk ik.
Hij''s fijn :'(

Had ik net nieuwe terug gekregen van de geweldige service van iiyama.

Kan ik er weer achteraan gaan klepperen.
Ik het het nog niet weer gehad iig. Maar als ik het goed begrijp mag zoiets nooit gebeuren :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
in ieder geval 2 aparte fouten...

• BC3 Victim
Kan ook zijn dat windows zat te flippen :?
Geheugen lijkt me sterk. 2x 256 mb dane electric pc133 ram op cas2.

Ram is wel gemaakt om op pc100 op cas 2 te werken. Op pc133 op cas3. Maar met beetje merk geheugen mag dat toch geen probleem zijn.

Verwijderd

probeer het anders is op cas3...

DUHHHH :r :r :r
Pagina: 1