De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hij''s fijnOp zondag 20 mei 2001 12:29 schreef JJJ het volgende:
Je monitor is brak denk ik.
Had ik net nieuwe terug gekregen van de geweldige service van iiyama.
Kan ik er weer achteraan gaan klepperen.
Ik het het nog niet weer gehad iig. Maar als ik het goed begrijp mag zoiets nooit gebeuren
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
in ieder geval 2 aparte fouten...
Kan ook zijn dat windows zat te flippen 
Geheugen lijkt me sterk. 2x 256 mb dane electric pc133 ram op cas2.
Ram is wel gemaakt om op pc100 op cas 2 te werken. Op pc133 op cas3. Maar met beetje merk geheugen mag dat toch geen probleem zijn.
Geheugen lijkt me sterk. 2x 256 mb dane electric pc133 ram op cas2.
Ram is wel gemaakt om op pc100 op cas 2 te werken. Op pc133 op cas3. Maar met beetje merk geheugen mag dat toch geen probleem zijn.
Pagina: 1