Toon posts:

[BC3] Asus V8200 de luxe

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tja dan toch maar een nieuwe videoplank. Dus maar kiezen voor de Asus V8200? Natuurlijk er staan overal revieuws, maar graag zou ik horen van een gebruiker hoe hij bevalt.

Thanks Kwaak

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Niet veel mensen hebben er nog 1, gezien het aantal reply''s.
Maar ehh, wanneer je andere hardware in je comp de snelheid aan kan van je videokaart zal ''t best een leuk ding wezen..

Plz See: [topic=182756]

Verwijderd

Ik ben dan zelf in het bezit van zijn voorganger, de V7700 Deluxe. Echt een topkaart. En eerlijk gezegd kan ik het me niet voorstellen dat Asus, gezien hun reputatie, een baggerkaart zal afleveren met de V8200 Deluxe ;)

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
prima kaartje,
ik heb hem hier ook,
alleen dan niet de luxe uitvoering !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb bewust een Leadtek over een ASUS genomen en ik ben zeer tevreden. Ik had advies gehad van het hoofd redacteur van Pczone, en hij vond dat de Leadtek beter was qua snelheid en serves. De Leadtek is ook beter onverkoopbaar. Dus gewoon een Leadtek kopen en niet in die marketing shit van de asus trappen want die 3dbrill is leuk voor twee uur en met de TVin kun jegewoon niet mee werken. Leadtek kopen dus. :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 21:13 schreef FMS het volgende:
Ik heb bewust een Leadtek over een ASUS genomen en ik ben zeer tevreden. Ik had advies gehad van het hoofd redacteur van Pczone, en hij vond dat de Leadtek beter was qua snelheid en serves. De Leadtek is ook beter onverkoopbaar. Dus gewoon een Leadtek kopen en niet in die marketing shit van de asus trappen want die 3dbrill is leuk voor twee uur en met de TVin kun jegewoon niet mee werken. Leadtek kopen dus. :7
ghehe hoofdredacteur... zal wel iets van subsidie in zitten.....

• BC3 Victim
kun je dat uitleggen, wat is mis met de leadtek?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op zondag 20 mei 2001 21:13 schreef FMS het volgende:
TV-in van asus (op mijn v7700 deluxe) is zeer goed te werken. En volgens mij is die hoofdredacteur niet de enigste die subsidie of een leuk zakcentje heeft gekregen.

• BC3 Victim
haha, wat hebben jullie tegen leadtek. Ik herinner de tijd dat iedereen AMD liep te kritiseren en nu...
Leadtek is gewoon een professioneel kaart met uitstekend resultaten.
(ze zullen ook de eerste zijn met de 128MbG3)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 21:26 schreef FMS het volgende:
haha, wat hebben jullie tegen leadtek.
Euh.. niets :? Ik zie niets ten nadele van de Leadtek hoor

• BC3 Victim
Nou, er zijn mensen (zie boven) die er anders over denken. Het is vast de Goude kleur van de heatsink

Verwijderd

Leadtek is een heel goed merk hoewel ik maar voor M''n GeForce 2 MX een MSI Starforce 818 gekozen heb omdat in België Leadtek moeilijk te krijgen is en ik het merk "Sparkle Graphics" niet echt vertrouwde . Vooral de koeling op Leadtek is met die 2 reuzensinks superieur aan andere merken .

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 18:15 schreef Ruben_Pruim het volgende:
prima kaartje,
ik heb hem hier ook,
alleen dan niet de luxe uitvoering !
Ach ja, je moet het net doen voor de bril en de TV-in/uit maar voor de rest zijn ze toch gelijk... :?

edit:
Dizzy werd dizzy van die idiote 3D Bril die dr bij zit (donderdag had ik een V8200 van een kameraad en die heeft de deluxe)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BC3 Victim
Iik zou ook voor de leadtek gaan, werkt allemaal top bij mij.
(ookal heb ik een schandelijke MX-400 :(:()
Te hardware monitor werkt erg handig en overclocken is een fluitje van een cent.
De hercules GeForce 3 kaart schijnt trouwens ook erg vet t ezijn, staat een revieuw over de GeForce 3 kaarten in de nieuwste computer totaal, voor de grap ff inkijken bij de bruna ofzo.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Op zondag 20 mei 2001 22:07 schreef FMS het volgende:
Nou, er zijn mensen (zie boven) die er anders over denken. Het is vast de Goude kleur van de heatsink
Waar dan?
Ik zie alleen mensen die Asus verdedigen, niet die Leadtek afkraken (8>.
Pagina: 1