Tja dan toch maar een nieuwe videoplank. Dus maar kiezen voor de Asus V8200? Natuurlijk er staan overal revieuws, maar graag zou ik horen van een gebruiker hoe hij bevalt.
Thanks Kwaak
Thanks Kwaak
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ghehe hoofdredacteur... zal wel iets van subsidie in zitten.....Op zondag 20 mei 2001 21:13 schreef FMS het volgende:
Ik heb bewust een Leadtek over een ASUS genomen en ik ben zeer tevreden. Ik had advies gehad van het hoofd redacteur van Pczone, en hij vond dat de Leadtek beter was qua snelheid en serves. De Leadtek is ook beter onverkoopbaar. Dus gewoon een Leadtek kopen en niet in die marketing shit van de asus trappen want die 3dbrill is leuk voor twee uur en met de TVin kun jegewoon niet mee werken. Leadtek kopen dus.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
TV-in van asus (op mijn v7700 deluxe) is zeer goed te werken. En volgens mij is die hoofdredacteur niet de enigste die subsidie of een leuk zakcentje heeft gekregen.Op zondag 20 mei 2001 21:13 schreef FMS het volgende:
Ik heb bewust een Leadtek over een ASUS genomen en ik ben zeer tevreden. Ik had advies gehad van het hoofd redacteur van Pczone, en hij vond dat de Leadtek beter was qua snelheid en serves. De Leadtek is ook beter onverkoopbaar. Dus gewoon een Leadtek kopen en niet in die marketing shit van de asus trappen want die 3dbrill is leuk voor twee uur en met de TVin kun jegewoon niet mee werken. Leadtek kopen dus.
Verwijderd
Euh.. nietsOp zondag 20 mei 2001 21:26 schreef FMS het volgende:
haha, wat hebben jullie tegen leadtek.
Verwijderd
Ach ja, je moet het net doen voor de bril en de TV-in/uit maar voor de rest zijn ze toch gelijk...Op zondag 20 mei 2001 18:15 schreef Ruben_Pruim het volgende:
prima kaartje,
ik heb hem hier ook,
alleen dan niet de luxe uitvoering !
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Waar dan?Op zondag 20 mei 2001 22:07 schreef FMS het volgende:
Nou, er zijn mensen (zie boven) die er anders over denken. Het is vast de Goude kleur van de heatsink