Toon posts:

[BC3] ASUS V7100 Combo Deluxe, aantal vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de ASUS V7100 Combo Deluxe, leuk kaartje, zit tenminste alles op, werkt ook goed voor wat ik allemaal met mijn pc wil doen. Alleen de twinview optie doet het niet echt, heb de nieuwste drivers geinstalleerd, maar dat boeit me niet zo heel erg, ik heb toch geen tv op mijn kamer dus ik sluit hem niet altijd aan op de tv. Maar goed, mijn echte vraag: Hoe kan ik op dit ding teletekst ontvangen? Asus had geen concrete antwoorden en in de handleiding kan ik ook niet vinden of het nu wel of niet op deze kaart zit.
Verder nog 1 vraagje, elke keer als ik de tuner aan zet, moet ik ook eerst mijn line elke keer weer opengooien. Weet iemand waarom dit is? Vind het erg irritant.

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Ik heb ''m ook en volgens mij heeft-ie geen teletekst.
edit : Trouwens wat bedoel je precies met de laatste vraag ?

Verwijderd

Topicstarter
Met die laatste vraag bedoel ik dat als ik het programma opstart om TV te kijken, ik ook elke keer de eigenschappen van mijn geluidskaart openen en de LINE IN weer open zetten. Anders hoor ik geen geluid van de TV.

Verwijderd

Ik heb hem zelf ook en heb ook wat problemen. Volgens mij heeft hij gewoon geen teletekst. Ik heb tenminste nergens zoiets kunnen vinden. Vreemd dat je het geluid iedere keer moet aanzetten, dat doet hij bij mij niet (dat zijn oplossingen waar je blij van wordt he;))
- Lukt het jou om de zenders in te delen zoals jij dat wilt?
- Lukt het jou om tv te capturen met geluid erbij? Ik heb hem aangesloten op mijn aux ingang, en deze staat voor zowel opnemen als afspelen aan, dus dat is het probleem niet.
Als je bovenstaande problemen hebt opgelost, kan je mij dan vertellen hoe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ook geen zneders indelen zoals ik dat wil. Wel jammer is dat. Ik zal als ik thuis ben ff kijken naar de audio capture enzo.

Verwijderd

Topicstarter
oke, ik kan wel audio capturen.
Ik zet eerst de LINE IN van mijn geluidskaart open.
Dan zet ik ook bij de capture settings Capture Audio aan. Toen werkte ie.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Pagina: 1