Toon posts:

[BC3] dualhead

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er zullen vast wel meer topics zijn geweest maar kon onder search niets vinden

Ik wil onder win2k adv server m''n matrox g400 kaartje aan d epraat krijgen. Heb die nieuwste drivers (5.52.010) en windows ziet bijde monitoren en oom beide zijn ze goeg geinstalleerd. Maar ik krijg maar beeld op ene monitor, de ander ljkt wel gewoon geen beeld te krijgen.

Is hier eenoplossing voor?

Verwijderd

Wat wil je precies? Multimonitor? DualClone? DVDMax?

Je kan dus geen media players bekijken met gewone DualClone, als je bijv. een film wil kijken kan je veel beter DVDMax gebruiken en kan je gelijk ook het beeld laten resizen naar full screen op je tweede beeldscherm.

Je kan volgens mij wel gewoon andere features gebruiken in Win2000, maar geen media players, dan blijft het beeld gewoon zwart.
Ik geloof het alleen, weet het niet 100%, ik zou ook graag willen weten of het tóch wel kan.

Maar als je nog help wilt, graag iets meer informatie...

PS Ik heb Powerdesk 6.22.046 en Graphics BIOS 2.1 - 35 en DirectX 7.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil gewoon dualmonitor gebruiken, maar m''n tweede monitor krijgt gewoon geen signaal terwijl windows hem wel ziet.

powerdesk versie is: 6.32.011

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 23:07

CAP-Team

XBL: CAPTeam

staat die 2e monitor wel aan :D

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:04
Zie je twee monitoren in ''Eigenschappen voor Beeldscherm''? En heb je ''Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor'' wel aangevinkt? Heb hier ook powerdesk 6.32.011, dus daar zal het niet aan liggen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
:)

Vreemde is dat ik net effe m''n kaart opnieuw heb geinstalleerd met powerdesk versie 6.22.046 en hier ziet ie die tweede monitor wel, en kan ik ook een grote desktop op hebben. Maar aangezien het twee verschillende grote monitoren zijn wil ik de nieuwste versie zodat ik verschillende resoluties kan gebruiken. Maar 6.32 werkt gewoon niet.

Verwijderd

Gare zooi, moet je gewoon effe wachten tot de nieuwere versie, en ook effe je probleem posten op de Matrox Tech Forums.
Pagina: 1