Toon posts:

[BC3] Welke 19" Iiyama is de beste???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na gespeur op de inet, kom ik niet uit welke 19" Iiyama monitor de beste is. De prijzen zijn gelijk! MF901 heeft shadowmask beeldbuis :? en MA901 heeft diamondtron beeldbuis. Ik weet niet wat de verschil is tussen die twee??? En welke moet ik nemen?

BTW ik heb ze niet in de levende lijve gezien!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Zelf heb ik de visionmaster 450, deze wordt niet meer gefixt, maar heeft een diamatron beeldbuis en ben er erg tevree mee. Ik ga is kijken op de site van iiyama wat/hoe en waar..!

| I've got permission to color outside the lines |

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Zie eigenlijk qua specs weinig verschil, maar je moet is kijken met de search want er zijn nog al wat probs met die 451 iiyama''s..

| I've got permission to color outside the lines |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben zelf de gelukkige eigenaar van een 22" Iiyama (vmpro 510) met Diamondtron buis. Ik had hiervoor een gewone FlatSquareTube Iiyama s701GT en de overstap is z''n geld meer dan waard geweest;

1. Lichtopbrengst van de Diamondtron is vele malen beter. (naar mijn mening dan)
2. Scherpte in de hoeken is beter. Alle fonts overal op het scherm zijn in vegelijking met een FST gestoken scherp.
3. Vlak scherm kijkt gewoon lekkerder (once again, mijn mening)

Volgens mij moet je de vmpro 451 maar ''es goed bekijken...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen