Verwijderd
Thank god i have cable..
nu hoop ik wel dat ie wil draaien onder mijn Windows 2000 build 2099...
nu hoop ik wel dat ie wil draaien onder mijn Windows 2000 build 2099...
Nu nog een timehack halen: http://www.3dracing.net/index.shtml en je kan de hele dag rondtoeren... Het spel loopt lekker; ik zalniet zeggen fantastisch op m'n TNT. Ik hoop dat ze de engine nog wat aan scherpen. Ook zijn de medeweggebruikers bijna nog onnozeler dan in Midtown Madness (en daar rammen ze al zo op je). Ik "cruise" met 80 Mph over de freeway, ramt een of andere gladiool zijn Buick (or whatever) voor mijn mobiel. Dat is natuurlijk schade en nergens voor nodig
Nou ja, ik vermaak me waarschijnlijk nog wel tot de 27ste september.
Verwijderd
Ik krijg die demo niet aan de praat. Ik krijg steeds een melding van "no compatible 3d devices detected"
zeer irritant al zeg ik het zelf. Weet iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Nou, ben niet zo onder de indruk van die demo.
Heb een Celery 400 met Asus V3800 TNT2 (Regular) en iedere keer als ik een bocht wil nemen, schokt het spel iedere keer behoorlijk.
Verder, als ik met het spel kap, reageert me PC als een slak.
Wellicht dat ik toch niet genoeg geheugen heb (64Mb) maar ik d8 dat voor een game als Driver 64Mb toch wel genoeg moet zijn.
Ik hou het voorlopig wel bij de PSX versie.
Wel een enorm cool spel, dat wel.
Heb een Celery 400 met Asus V3800 TNT2 (Regular) en iedere keer als ik een bocht wil nemen, schokt het spel iedere keer behoorlijk.
Verder, als ik met het spel kap, reageert me PC als een slak.
Wellicht dat ik toch niet genoeg geheugen heb (64Mb) maar ik d8 dat voor een game als Driver 64Mb toch wel genoeg moet zijn.
Ik hou het voorlopig wel bij de PSX versie.
Wel een enorm cool spel, dat wel.
Ik heb ook nog voldoende kritiek, enkele punten waar de heren GT Interactive de komende maand (maanden als ze hem delayen) aan mogen sleutelen;
1. Er is geen mogelijkheid om toetsen op te slaan op keyboard als je met stuur rijdt. Ik heb nl. geen 10 keys op m'n stuurtje.
2. De auto's bouncen over het wegdek, zeker als hard in een zijkant van een auto ramt, stuitert deze meters weg.
3. Carmodels zonder achteruitkijkspiegels ?
4. Misschien moeten ze de engine nog clearen maar mijn TNT draait 'm alleen soepel op 800x600 en dat moet toch hoger kunnen.
5. Dashboard mode mis ik ook wel een beetje...
6. Het geluid ! Ik hoor geen crash geluid als ik ergens tegen aan ram ! Hoop dat 't aan de demo ligt
1. Er is geen mogelijkheid om toetsen op te slaan op keyboard als je met stuur rijdt. Ik heb nl. geen 10 keys op m'n stuurtje.
2. De auto's bouncen over het wegdek, zeker als hard in een zijkant van een auto ramt, stuitert deze meters weg.
3. Carmodels zonder achteruitkijkspiegels ?
4. Misschien moeten ze de engine nog clearen maar mijn TNT draait 'm alleen soepel op 800x600 en dat moet toch hoger kunnen.
5. Dashboard mode mis ik ook wel een beetje...
6. Het geluid ! Ik hoor geen crash geluid als ik ergens tegen aan ram ! Hoop dat 't aan de demo ligt
Verwijderd
Ik heb eerder Midtown Madness gehad en nu Driver Demo... laten we kijken wat de verschillen zijn.
Pluspunten:
+ schade zichtbaar
+ leuke Amerikaanse veren hebben ze
+ prima regen, mist
+ veel auto's! Is dat goed?
+ op Full power (P2-400/Voodoo2/128MB/alles opties aan) nog goed te spelen. Wie niet?
+ goed zon-effect
+ voertuigen hebben betere textures en lichtjes gaan uit als ze beschadigd zijn
+ nachtsfeer voldoende
Minpunten:
- beetje overdreven schade, al bij geringe stoot
- geen trucks, geen bussen, niks groots
- je auto 'hovert' soms van links naar rechts
- wegligging vind ik niet realistisch
- wegen zitten grotendeels tussen 'muren'
- overdreven wegglijden als je auto op z'n kop is
- engine is niet mooi: ondanks hoogste details zie ik nog wat uit het niets komen in de verte
- alleen maar rechte wegen, geen bochtjes en schuine wegen: saaie boel hoor, net een gta plattegrond
- weinig voetgangers?
- vrijwel vlak terrein, bruggen zie je wel es maar je kan ze niet bij.
- wellicht kun je niet per ongeluk in het water
- stomme schaduw auto
- wegreflecties bij regen niet zo mooi, beetje teveel lijnen. Bij Toca2 zijn ze beter
- hier en daar lantaarnlicht op weg, niet veel dus
- grote voorwerpen zijn niet omver te krijgen: bomen, verkeerslichten en lantaarnpalen. Dat is jammer.
- omvergereden voorwerpen blijven niet staan
- we kunnen niet door lucht laten vliegen met lancheerplaatsen (schuine stuk omhoog), hooguit hobbels in middenberm.
- auto's ontwijken je niet! Ze blijven op hun baan! Flauwe AI!
Wat is wel hetzelfde als Midtown Madness?
= voetgangers kunnen ook niet overreden worden
= auto's stoppen en rijden bij verkeerslichten
= actieve stad
Maar ondanks water is er geen haven. Je kan niet in water rijden of wat dan ook.
Ik heb liever Midtown Madness dan Driver, tot nu toe. Dat is mijn conclusie. Vooral omdat bij Driver dingen uit het niets in de verte opkomt, vind ik wel achterhaalde techniek. We zijn bijna in 21e eeuw en dat is jammerlijk. Midtown Madness is veel beter in geslaagd en kun je ver zien. En plezier genoeg omdat je ook in de lucht kunt vliegen
!!!
Driver Demo loopt bij mij wel goed, maar er is kritiek: pas bij reboot van m'n pc wil ie wel. Nogmaals opstarten kan niet meer. Windows moet eerst rebooten alvorens je nog een keer wilt doen. Heel flauw!!!!!
Slecht gemaakt, vind ik!
Pluspunten:
+ schade zichtbaar
+ leuke Amerikaanse veren hebben ze
+ prima regen, mist
+ veel auto's! Is dat goed?
+ op Full power (P2-400/Voodoo2/128MB/alles opties aan) nog goed te spelen. Wie niet?
+ goed zon-effect
+ voertuigen hebben betere textures en lichtjes gaan uit als ze beschadigd zijn
+ nachtsfeer voldoende
Minpunten:
- beetje overdreven schade, al bij geringe stoot
- geen trucks, geen bussen, niks groots
- je auto 'hovert' soms van links naar rechts
- wegligging vind ik niet realistisch
- wegen zitten grotendeels tussen 'muren'
- overdreven wegglijden als je auto op z'n kop is
- engine is niet mooi: ondanks hoogste details zie ik nog wat uit het niets komen in de verte
- alleen maar rechte wegen, geen bochtjes en schuine wegen: saaie boel hoor, net een gta plattegrond
- weinig voetgangers?
- vrijwel vlak terrein, bruggen zie je wel es maar je kan ze niet bij.
- wellicht kun je niet per ongeluk in het water
- stomme schaduw auto
- wegreflecties bij regen niet zo mooi, beetje teveel lijnen. Bij Toca2 zijn ze beter
- hier en daar lantaarnlicht op weg, niet veel dus
- grote voorwerpen zijn niet omver te krijgen: bomen, verkeerslichten en lantaarnpalen. Dat is jammer.
- omvergereden voorwerpen blijven niet staan
- we kunnen niet door lucht laten vliegen met lancheerplaatsen (schuine stuk omhoog), hooguit hobbels in middenberm.
- auto's ontwijken je niet! Ze blijven op hun baan! Flauwe AI!
Wat is wel hetzelfde als Midtown Madness?
= voetgangers kunnen ook niet overreden worden
= auto's stoppen en rijden bij verkeerslichten
= actieve stad
Maar ondanks water is er geen haven. Je kan niet in water rijden of wat dan ook.
Ik heb liever Midtown Madness dan Driver, tot nu toe. Dat is mijn conclusie. Vooral omdat bij Driver dingen uit het niets in de verte opkomt, vind ik wel achterhaalde techniek. We zijn bijna in 21e eeuw en dat is jammerlijk. Midtown Madness is veel beter in geslaagd en kun je ver zien. En plezier genoeg omdat je ook in de lucht kunt vliegen
Driver Demo loopt bij mij wel goed, maar er is kritiek: pas bij reboot van m'n pc wil ie wel. Nogmaals opstarten kan niet meer. Windows moet eerst rebooten alvorens je nog een keer wilt doen. Heel flauw!!!!!
Slecht gemaakt, vind ik!
Tis de demo dat scheelt..
Trouwens, Midtown Madness viel me behoorlijk tegen.. Vooral hoe de auto's rijden!
Trouwens, Midtown Madness viel me behoorlijk tegen.. Vooral hoe de auto's rijden!
Vaag.. bij mij op m'n P350 en Diamond Fusion 16 MB draait de demo echt supersoepel nooit haperingen..
Verwijderd
Shit zeg, ik vind de Driver demo DE teleurstelling van de maand
...
Ik dacht dat de demo funky muziek zou bevatten ofzo, maar nee hoor noppes!
...
De interface is ook om te huilen
...
Ik dacht dat de demo funky muziek zou bevatten ofzo, maar nee hoor noppes!
De interface is ook om te huilen
Driver Rulez
ieder die anders denkt kan beter overstappen op Chess3D hehehehe
ieder die anders denkt kan beter overstappen op Chess3D hehehehe
Is het iemand al gelukt om dat probleem van ivo op te lossen??? Ik heb er nl ook problemen mee...
Ik heb ... geen geluid met deze demo!!!!!
Ik hoor alleen die klote politie de hele tijd schreeuwen 'going south' (north, west, east) maar voor de rest helemaal nix!
Ik heb een Sblive! (value) en draai win98..
Ik hoor alleen die klote politie de hele tijd schreeuwen 'going south' (north, west, east) maar voor de rest helemaal nix!
Ik heb een Sblive! (value) en draai win98..
Ik heb ook dat "3d devices"-probleem...echt balen
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Ik heb dat probleem inmiddels opgelost, een installatie van directx 6.1 verhielp het bij mij.
Alleen heb ik nu nog hetzelfde probleem als RemCOW, geen geluid dus. Ik heb ook een SBLive! Value.
Alleen heb ik nu nog hetzelfde probleem als RemCOW, geen geluid dus. Ik heb ook een SBLive! Value.
Verwijderd
Ook geen geluid uit mn Monstersound MX300 en mn SoundBlaster PCI....
Ik blijf dus bij mn bovenstaande conclusie
Ik blijf dus bij mn bovenstaande conclusie
Ik hoor alleen maar piepende banden. Niks geen "south/east". Ook geen crash geluiden ofzo.. Ik heb een SB 64PCI. Het zal wel aan de demo liggen
Verwijderd
Ik heb directX opnieuw geinstalleerd maar het werkt nog niet.
dit zuigt. Ik hoop dat ze deze problemen allemaal weten op te lossen voordat ze DRIVER op de markt brengen want het is een zeer tof spel op de playstation.
Hmmmm....'kheb liever dat ze 't nu oplossen, zodat ik de demo ook kan proberen....
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Nog even over die geluids problemen...
Ik wil niet jullie inteligentie beledigen maar hebben jullie al in de Options gekeken of het geluid wel eens AAN staat.
Ik heb ook een SB 64PCI en het geluid doet het bij mij uitstekend
Ik wil niet jullie inteligentie beledigen maar hebben jullie al in de Options gekeken of het geluid wel eens AAN staat.
Ik heb ook een SB 64PCI en het geluid doet het bij mij uitstekend
Public Enemy: Bij mij staat bij options bij SOUNDN/A.. Ik hoor wel geluid alleen heel erg weinig. Alleen een motorgeluid en af en toe een sirene. Niks geen crash geluiden oid. Het gaat het niet om of het aan of uit staat; het wat er om wat je hoort in dit geval...
wheeler > ik doel op de het "Options" scherm dat je krijgt als je in het spel zelf op Esc. drukt.
Ik kan met het niet voorstellen dat je geluidskaart het ene geluidje wel afspeeld en het andere niet, Dat is onzin !
Ik kan met het niet voorstellen dat je geluidskaart het ene geluidje wel afspeeld en het andere niet, Dat is onzin !
M'n geluid staat echt aan... het is gewoon dat ie de helft maar laat horen. Geen crash geluiden en af en toe een gil van een voetganger. BTW; wat is dat Doppler effects?
Vaag, heel vaag. Volgens mij is een SB 64PCI van je een beetje kaput....
O ja, ik heb nog een paar vette screenshots genomen van Driver > Check it out
DON'T TRY THIS AT HOME KIDS....
Flying high...
Staring at the Sun
Nice eh ?
Als iemand anders ook een paar vette screenshots hebt, post ze dan ff...
O ja, ik heb nog een paar vette screenshots genomen van Driver > Check it out
DON'T TRY THIS AT HOME KIDS....
Flying high...
Staring at the Sun
Nice eh ?
Als iemand anders ook een paar vette screenshots hebt, post ze dan ff...
Verwijderd
Ik heb hetzelfde (ontbrekende geluiden) met een MX300 en een SB Ensoniq PCI, denk dus niet dat de SB64PCI defect is..... demo is gewoon nog wat brak....
Leuke shots btw beetje ergug licht.. maar volgende keer ff wat kleiner misschien....
Leuke shots btw beetje ergug licht.. maar volgende keer ff wat kleiner misschien....
Mooie screenshots ! Nog een keer over dat geluid: ik heb dezelfde demo ook nog op een andere pc geprobeert met precies dezelfde geluidskaart + drivers (SB64 PCI) en daar zitten alle geluids effecten wel op. Zo hoor ik daar getoeter,geschreeuw en vooral crash geluiden. erg vreemd. Die computer draait wel met een Voodoo2 en ik met een TNT maar dat zou het niet mogen zijn. Het enige geluid wat ik dus hoor is het motorgeluid en sirenes.
Verwijderd
ff over die no 3d devices melding , hebben jullie toevallig de 1e demo ? Die werkte nl alleen met een 3dfx kaart . de 2e doet ut hier prima op m'n TNT .
Hmmmm....'kheb 'm gewoon van de officiele driver-site afgehaald, welke versie dat was weet ik niet...
Waar haal ik dan versie 2 vandaan?
Waar haal ik dan versie 2 vandaan?
Het klinkt misschien achterlijk, maar probeer eens te veranderen van input-device...
Loste bij mij alle problemen op...
(hij draait NU als een speer op 1280x1024 op m'n TNT1)
Loste bij mij alle problemen op...
(hij draait NU als een speer op 1280x1024 op m'n TNT1)
Verwijderd
Na installatie van de "DriverMission" krijg ik (soms al na 2 seconden) de foutmelding: application error at 0x004BCF8 (unknown ) klick ok to close. rara wat gaat er fout?
hebben meer van jullie het probleem gehad met het uitpakken van dit mooie programma? keb hem al twee keer binnengehaalt maar bij uitpakken geeft ie ook een error.opnieuw downloaden hielp dus niet) HELP!!!
bij voorbaat bedankt, Frits
Ps: lang leve PcZone
hebben meer van jullie het probleem gehad met het uitpakken van dit mooie programma? keb hem al twee keer binnengehaalt maar bij uitpakken geeft ie ook een error.opnieuw downloaden hielp dus niet) HELP!!!
bij voorbaat bedankt, Frits
Ps: lang leve PcZone
Frits: ik zou eens een virus scanner erover heen halen. Volgens mij loopt het virus de install.exe binnen. Heb dit soort meldingen eerder gehoort tijdens het W32.CIH.Spacefiller virus
Voor degene die "no compatible 3d devices detected" problemen hebben, het schijnt dat het aan de combinatie ligt van een non-Intel bord ligt. En dat klopt bij mij .Maar ik heb er geen oplossing voor.
Ik heb het probleem met ontbrekend geluid ook opgelost... in de Direct X diagn. file, hardware accelaration niet op maximum maar een tikje naar rechts zetten. Nu hoor ik tenminste echte crashes
Verwijderd
Hebben jullie je demo soms van PC ZONE(!!!)
Ik wel ik ken er nog een paar die pczone hebben en daar doet de driver demo het ook niet.
Ik wel ik ken er nog een paar die pczone hebben en daar doet de driver demo het ook niet.
Wao: ik weet niet wat voor produkt je kan downloaden, maar Driver voor de PC is het in ieder geval niet, heb net wat rond gevraagd hier en daar
Maar als die al uitgelekt was dan was het zeker de Engelstalige versie geweest... Ik wacht mooi tot de final in de winkel ligt. Is het wachten dan wel waard.
hehe geloof me nou maar, dat was de full version van Driver, alleen in het Duits.. Origin en Razor hebben vandaag de gekraakte full ENGELSE version van Driver gereleased.... Ik heb al een paar FTPtjes waarvan ik ze kan downen, maar ik heb zo'n klote limiet hier bij mn kabelboer, dus ik kan pas vanaf 1 uur 's nachts downen (dan wordt het niet geteld)..
Verwijderd
als je de rip download (ISO is volgens mij nog niet uit) zorg dan wel dat je de Origin versie (24*2.88 MB) downt, die van razor heeft een bad .exe
Hij staat nu btw in abg
Hij staat nu btw in abg
Het is nu 27-9 en gisteravond las ik inderdaad dat hij "uit" is. Maar over warez mag hier niet gesproken worden, heb ik vernomen (en terecht). Voor meer info over dit soort praktijken ;): www.jaydee.cz
Ik heb net de Origin Release van Driver binnen . .. reken erop dat ie VETTER dan VET is..
HT-addict in spe
Pagina: 1