Toon posts:

[BC3] Geforce 3 wie heeft er nouw echt een ?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geforce 3 wie heeft er nouw echt een ?
wie er een heeft welk merk heb je en post ff een foto van je geforce 3 en ik wil ook wel eens mooie hoge resolutie in game screen shots van quake 3 arena ofzow kijk hoe mooi het nu wel niet is zo''n GF3''tje

Verwijderd

ik

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Ikke niet, vind het een beetje veel geld voor zoiets.

| I've got permission to color outside the lines |

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 19 mei 2001 23:32 schreef pimdelmee het volgende:
ik
geef dan ook screenies :9~ :) daar vraag hij tenslotte ook om :)

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik persoonlijk niet (heb sinds gisteren een Herc. 4500) maar een kameraad van me heeft sinds donderdag een Asus V8200 deluxe. Heb ik ff in mijn PC-tje gehad om alvast te vergelijken met die Herc. 4500

Maare waarom wil je foto''s van de kaart zien :? (xxx.keim.nl/vr-zone/v8200) ben ik wat plaatjes tegen gekomen (staat wel vaker spul wat op vr-zone komt :) (niet door vertellen hoor ;) )

Qua snelheid is die GF3 echt brut, maar op 2D gebied moeten ze eigenlijk nog wat werk verrichten...

edit:
die x-jes zijn natuurlijk w-tjes, maar als ik dat in geef maakt ie dr een link van en dan staat het laatste stukje er niet bij :?

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• phemelrijk
  • Laatst online: 23-08 20:44

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik heb er 1 heel , heel erg lang geleden besteld bij Queensystems ( een v8200 deluxe ), maar ik heb de kaart nog niet ontvangen. Zal hem volgende week wel ontvangen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een ding is zeker...

Heilko heeft er een. (Of in ieder geval een getest voor Tweaker.net)
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/rough/headshot.gif

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dizzytal
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 00:10 schreef phemelrijk het volgende:
bij Queensystems. Zal hem volgende week wel ontvangen
Ik help je hopen, wat ik de survey lees kan ''t nog wel eens lang gaan duren dan, maar tja geduld is een schone zaak (toch?)

Verwijderd

pief kap ff met die onnodige smilies.

oh ja vergeet ik bijna waarom ik hier ben. Ik ehb er jammer genoeg geen. Ik wacht ff lekker de radeon 2 af. Tegen die tijd is de gf3 een stuk goedkoper en kan ik beter beslissen.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
ik ga er een in/na de zomervakantie kopen, als ie tenminste onder de 1000,- is...

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
IK heb er ook bijna één! Zie sign :)

Verwijderd

Ik ga er misschien ook eentje halen (een hercules) :)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik ga er ook een halen zodra mijn vakantiegeld is gestort :P

39

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb nog steeds geen in game sreen shots van quakeIII mail het post het ff of mail het ff p.akeijmel@freeler.nl

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Op zondag 20 mei 2001 00:17 schreef Dizzytal het volgende:

[..]

Ik help je hopen, wat ik de survey lees kan ''t nog wel eens lang gaan duren dan, maar tja geduld is een schone zaak (toch?)
Tja, ik bel maandag effe en dan vraag ik wel hoe en wat. Geduld is zeker een schone zaak;)

• BC3 Victim
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er een geforce3 heeft en een abit kt7a plankje.

Werkt dat goed :? Ik bedoel geen cold boot problemen meer. Dattie video kaart niet kan vinden :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb een leadtekG3 en ben zeer tevreden. vooral de overklok mogelijkheden en de Tvout.

(Hij zit in een Abitk7a en werkt good)

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Op zondag 20 mei 2001 12:47 schreef SoftIce het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er een geforce3 heeft en een abit kt7a plankje.

Werkt dat goed :? Ik bedoel geen cold boot problemen meer. Dattie video kaart niet kan vinden :?
de mijne komt er volgende week aan, je zal wel vlug merken als ik probs heb.
elsa gladiac 920

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zijn de gladiacs al leverbaar dan???
Welke geforce 3''s zijn eigenlijk al leverbaar? die van hercules nog steeds niet he? en die van asus, msi, leadtech???

alvast bedankt.

39

Verwijderd

heb er als het goed is deze week 1
(als het niet weer wordt uitgesteld)

een Gladiac 920 :)

• Gamer

Gamer

Electrified

Op zondag 20 mei 2001 23:17 schreef Homedisc het volgende:
zijn de gladiacs al leverbaar dan???
Welke geforce 3''s zijn eigenlijk al leverbaar? die van hercules nog steeds niet he? en die van asus, msi, leadtech???

alvast bedankt.
moest hem normaal al vorige week gehad hebben, maar datum is verschoven naar morgen, we zullen zien

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• The Dolf
  • Niet online
Ik wacht wel op een nieuwe kaart van Matrox.
2D vindt ik veel belangrijker dan 3D

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 20 mei 2001 23:23 schreef gamertothemax het volgende:

[..]

moest hem normaal al vorige week gehad hebben, maar datum is verschoven naar morgen, we zullen zien
en welke had jij dan besteld en waar?

voor de rest van de mensen waar hebben jullie hem besteld en welke???
Zelf zit ik te denken over de Asus 8200 of de hercules, maar de hercules is nog duurder.

Is er niet ergens een revieuw waar alle (merken) geforce 3 kaarten met elkaar worden vergeleken??

39

• dizzytal
  • Niet online
Op zondag 20 mei 2001 23:31 schreef Homedisc het volgende:

[..]
Is er niet ergens een revieuw waar alle (merken) geforce 3 kaarten met elkaar worden vergeleken??
Alle merken?? tot zo ver die er al zijn dan. Alleen Asus en Leadtek (en ook MSI?) hebben zo''n ding op de markt. En als je een "verkoopmodel" test tegen een "reviewsample" of nog erger een pre-production model gaat het natuurlijk ook weet niet gelijk op

• maddog_rvo
  • Laatst online: 08-04 14:13
Ik heb er een, zaterdag de 19e gehaald bij harddata. levert alleen een probleem met tv-in (stotterend beeld) en bij 3dmark 2001 geeft ie soms witte met paarse textures.

/edit : Het is trouwes een asus v8200 deluxe

Verwijderd

heheh Serious sam 2000x1500x32 alles full detail, en nog vette framse/ps

is alleen niet van mij :( van maatje van me
systeem TB 1.3@ 1.35 (135 FSB :)) 128MB ddr (niet meer, was op :( ) MSI DDR MoBo

als ik het geld had zou ik er ala minuut een halen ................

Verwijderd

Op zaterdag 19 mei 2001 23:31 schreef -SK- het volgende:
wie er een heeft welk merk heb je en post ff een foto van je geforce 3 en ik wil ook wel eens mooie hoge resolutie in game screen shots van quake 3 arena ofzow kijk hoe mooi het nu wel niet is zo''n GF3''tje
jo pimdelmee laat dan ff wat screenshots zien aan die jongen . ipv die kort (on)zinnige opmerkingen ;)

• spok9
  • Laatst online: 18:41

spok9

Groen...

Wat zijn jullie benchmarks met de g3?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 11:18 schreef spok9 het volgende:
Wat zijn jullie benchmarks met de g3?
goh.. allemaal rond ''t zelfde..

de lui die G3 hebben, hebben meestal ook TB1,2+Ghz en daarmee haal je (als ''t goed is) in 3DMark 2000:9000+ punten en in 3DMark 2001: 5500+ punten >:)
Op maandag 21 mei 2001 11:07 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
heheh Serious sam 2000x1500x32 alles full detail, en nog vette framse/ps

is alleen niet van mij :( van maatje van me
systeem TB 1.3@ 1.35 (135 FSB :)) 128MB ddr (niet meer, was op :( ) MSI DDR MoBo

als ik het geld had zou ik er ala minuut een halen ................
Op wat voor monitor kun je dat draaien:? Min. 19+":?

• maddog_rvo
3dmark 2001 : 3800
3dmark 2000 : 751 :?

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 12:21 schreef maddog_rvo het volgende:
3dmark 2001 : 3800
3dmark 2000 : 751 :?
ghehe dan doe je goed iets fout >:)

via drivers:?
detonator 12.x?
directx 8?

en die 3dmark2001 isnie zo heel gek, zal wel cpu-bottleneck zijn, al denk ik dat ''t nog wel wat op te schroeven valt >:)
ik zou dan eerst die Duron maar eens richting de 1+Ghz schroeven ;)

• maddog_rvo
Tis een tbird en ik had em op 1000 lopen, toen viel de proc fan uit en toen was ie dus 100 graden, en t leukste was dat ik em rustig kon afsluiten. (dacht daarom dus eigenlijk dat er iets fout ging met de temp meter) maar sindsdien doet ie niet meer dan 850 :(

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Niet meteen gaan brullen !!!

Ik weet dat RogiPogi er een heeft...

Ja ja rustig maar laat maar JOh..

Ja ja ja Nee !!

• maddog_rvo
Huh :? Wie brult er dan?

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 12:34 schreef maddog_rvo het volgende:
Tis een tbird en ik had em op 1000 lopen, toen viel de proc fan uit en toen was ie dus 100 graden, en t leukste was dat ik em rustig kon afsluiten. (dacht daarom dus eigenlijk dat er iets fout ging met de temp meter) maar sindsdien doet ie niet meer dan 850 :(
Ik dacht al; 800@800 met een voltage mod

• Flexx
  • Laatst online: 24-08 14:29

Flexx

This side up

Ik wil er wel 1 hebben, maar kopen zal ik hem voorlopig nog niet doen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:04
Oh, en als de ervaringsdeskundigen;) op GeForce3 gebied ook zo vriendelijk willen zijn hun hoge resolutie 2D ervaring hier te vermelden ben ik ze zeer erkentelijk. Ik zoek namelijk ook wat nieuws om m''n Matrox mee af te lossen. De kaart moet goed zijn in 2D en over genoeg brute kracht beschikken (aan die laatste eis voldoet de GF3 dacht ik wel, maar de eerste?)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• dizzytal
  • Niet online
Op maandag 21 mei 2001 18:23 schreef abbadon het volgende:
hoge resolutie 2D ervaring hier te vermelden ben ik ze zeer erkentelijk. .... maar de eerste?)
Nee totaal niet. De 2D kwaliteit is nog lang niet op Matrox nivo, ook het nivo van de Ati haald ie niet...

Moet je echt nog ff wat geduld hebben...

• Gamer

Gamer

Electrified

:'(:'(:'(

de mijne is nog steeds niet toegekomen, als ik dit zie word ik moedeloos.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb de Leadtek en op 2d is hij idd nog steeds (iets) minder dan de Radeon en de Matrox, ik draai 2d in 1152x864 en dan is het wel aardig maar het kan nog iets beter.

Tov de GF2 is de GF3 op hogere res wel wat vooruit gegaan, 1600x1200 is beter geworden, maar voor zo''n dure kaart verwacht ik top 2d en dat is het nog steeds (net) niet.

De gedachte om bij zo''n kaart te bezuinigen op filters ed. is natuurlijk belachelijk, aangezien je in een prijsrange zit waar die extra kosten om een goeie 2d te waarborgen, relatief te verwaarlozen zijn.

Voor de rest is het een super gameskaart, maar dat was wel te verwachten, eindelijk wordt alles ondersteund, S3TC, DxtC, EMBM aka Matrox, Dot3, Cubic, noem de hele rataplan maar op.

Serious Sam bv. is een genot om naar te kijken en zo soepel als het speelt op 1280x1024x32 met extreme kwal.

Hier een paar shots met 64 taps anisotropische filtering: (in werkelijkheid zijn ze nog scherper omdat ze wat gecomprimeerd zijn)

Afbeeldingslocatie: http://slashhead.homestead.com/files/Skinner05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://slashhead.homestead.com/files/Skinner06.jpg

Niet op voorraad.

• Aerox.2000
Op zondag 20 mei 2001 11:05 schreef Aerox.2000 het volgende:
IK heb er ook bijna één! Zie sign :)
:'( :'( :'( Hij is nog niet binnen, de processor ook niet :'( :(

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 21 mei 2001 21:55 schreef Aerox.2000 het volgende:

[..]

:'( :'( :'( Hij is nog niet binnen, de processor ook niet :'( :(
Waar heb jij hem besteld die g3??? en wanneer verwacht je hem binnen te krijgen???

39

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 00:10 schreef phemelrijk het volgende:
Ik heb er 1 heel , heel erg lang geleden besteld bij Queensystems ( een v8200 deluxe ), maar ik heb de kaart nog niet ontvangen. Zal hem volgende week wel ontvangen :)
Ik wacht ook al anderhalve week op m''n harddisk (welke? zie sig), en ze nemen de telefoon niet op een emailen ook niet terug.
Als ik die harddisk heb bestel ik hier nooit meer iets that''s for sure.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik ga dr morgen 1tje halen , een Leadtec :) , daarna zal ik wel wat doorsturen :)

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Persoonlijk zie ik geen verschil met die Serious Sam screenshots als ik ze vergelijk met mijn GF2 :?

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Waarom koopt iedereen duurdere Asus of Leadtek varianten, terwijl de Elsa een stuk goedkoper is :?

• Aerox.2000
Op maandag 21 mei 2001 22:00 schreef Homedisc het volgende:

[..]

Waar heb jij hem besteld die g3??? en wanneer verwacht je hem binnen te krijgen???
Bij Databyte, ik denk hem wel volgende week te krijgen, straks weet ik meer!

• dizzytal
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 09:54 schreef Aerox.2000 het volgende:

Bij Databyte, ik denk hem wel volgende week te krijgen, straks weet ik meer!
Waarom annuleer je die order dan niet gewoon als je "dr om staat te springen" Dr zijn zat shops die die dingen uitvoorraad kunnen leveren...

• Aerox.2000
Op dinsdag 22 mei 2001 10:02 schreef Dizzytal het volgende:

[..]

Waarom annuleer je die order dan niet gewoon als je "dr om staat te springen" Dr zijn zat shops die die dingen uitvoorraad kunnen leveren...
Omdat ik er een hele computer heb besteld (zie sign behalve printer, sb live) En het is dan ook zo wat om de videokaart te annuleren.

• dizzytal
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 10:36 schreef Aerox.2000 het volgende:

Omdat ik er een hele computer heb besteld (zie sign behalve printer, sb live) En het is dan ook zo wat om de videokaart te annuleren.
Aha (niet dat dat direct duidelijk is uit je sign, maar das wat anders) t veranderd de zaak enigzins, ik kan dr wel in komen dat je dan nog ff wacht...

Al wist ik het wel, morgen zo''n ding in huis of nog een week wachten >:) .......

• maddog_rvo
Snif: 3dmark2000 werkt totaal niet, alleen zwart beeld en als ik lang genoeg wacht krijg ik rond 700 punten, maakt niet uit welke drivers (det 12.00 en hoger of asus drivers) en ook nog steeds kleine foutjes in 3dmark2001:(, maar wel unreal op 1280x1024 op 100+ fps >:)

• dizzytal
  • Niet online
Ik heb ook al van iemand anders gehoord dat 3D Mark troubles geeft, maar acht wat geeft het 3D Mark is toch geen goed vergelijk |:( een echte nVidia benchmark. Gewoon doen wat je nu ook al doet, lekker in games kijken naar de fps daar heb je (imho) veel meer aan. Dus nog ff Q3 (die ik zelf ook niet heb), MDK2, Serious Sam enzo proberen...

edit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/151202/10 voor mijn Herc. 4500 scores (in UT fly-by demo)

• maddog_rvo
zal t ff met q3 proberen, zet morgen mn fps wel neer

Verwijderd

Jongens rustig nou. Jullie hebben een neiwu produkt en dat geeft in het begin ff problemen. Ik was 1 van de 1 e met een Geforce 2 MX en het duurde ook 2 maamden voordat ik goeie drivers had(tvout werkte oa heel lang niet goed) duss eeh, het ligt heus niet aan de hardware. wacht gewoon ff af en tweak ondertussen een beetje. }:O

• maddog_rvo
Hehe ben ik allang mee bezig :)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hmmz heb de Asus 8200 deluxe besteld bij man & muis maar die heeft ze pas volgende week binnen, :(
jammer maar even wachten dan maar.

39

• dizzytal
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 14:51 schreef Homedisc het volgende:
hmmz heb de Asus 8200 deluxe besteld bij man & muis maar die heeft ze pas volgende week binnen, :(
jammer maar even wachten dan maar.
Ach ja levertijd van 5 dagen las ik en dat voor die paar tientjes..... (en die 5 dagen is waarschijnlijk nog niet helemaal correct)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 13:46
Eh. wat doen de meesten van jullie met zo''n gf3?
Ik heb zelf een GF2, 64 mb en tb@1GHz, maar Tribes 2 (wat ik momenteel speel) loopt nog lang niet zoals ik het zou willen, dus voor mij zou n GF3 niet gek zijn. Maar ik neem aan dat niet iedereen die hier een gf3 koopt tribes 2 speelt (zo ongeveer het enige spel nu wat echt om een GF3 vraagt).

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zaterdag 19 mei 2001 23:31 schreef -SK- het volgende:
[offtipic]
een screenshot haalt ie gewoon uit je ram van videokaart of je gewoone ram
Denk niet dat een screenshot mooier wordt met een betere kaart ..........
[/offtopic]

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Op zondag 20 mei 2001 11:35 schreef iefje het volgende:
Ik ga er misschien ook eentje halen (een hercules) :)
zou ik nie doen, hercules is namelijk geen officiele partner van NVIDIA meer, door dat zij een een KYROII op de markt brengen!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Hmmm ik heb um :), maar eeuh welke driver gaat lekker vet met de GF3, ik neem aan de nieuwste, nu gebruikt ik effe 10.80, die ondersteund hem wel, maar zal toch nog niet optimaal zijn lijkt mij, aangezien die al redelijk oud is t.o.v de GF3 ?

Ik haal al 5982 punten in 2001 , met dat ding op 230/533

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik heb vandaag mijn asus v8200 deluxe gekregen. Te gekke kaart ! Alleen haal ik maar een 3618 punten met 3dmark 2001 en 12.10 drivers. ( default benchmark ) ?
Zijn er betere drivers ?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

YES morgen of vrijdag heb ik de mijne binnen (donderdag niet ivm hemelvaart) de asus 8200 Deluxe. :P :9 8-) >:) :9~

besteld bij winkelman, daar zijn ze volop in voorraad, dus me keuze was snel gemaakt :)
Hmmz morgen heb ik wel school eigenlijk :) neh toch maar een dagje vrij nemen :)

39

Verwijderd

Piemelrijk:

wat zijn je specs?
en probeer de 12.40 eerst ff

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik heb windows verschoond en scoor nu 4616 punten dus dat is al beter.

Mijn specs

1 Ghz TB, a7v mobo, 192 mb geheugen, ata 100 HD 20,9 gb. :)

• InterCC
  • Laatst online: 21-08 11:46
Op dinsdag 22 mei 2001 19:05 schreef phemelrijk het volgende:
Ik heb windows verschoond en scoor nu 4616 punten dus dat is al beter.

Mijn specs

1 Ghz TB, a7v mobo, 192 mb geheugen, ata 100 HD 20,9 gb. :)
Processor overclocken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 21 mei 2001 20:44 schreef edward2 het volgende:
Ik heb de Leadtek en op 2d is hij idd nog steeds (iets) minder dan de Radeon en de Matrox, ik draai 2d in 1152x864 en dan is het wel aardig maar het kan nog iets beter.

Tov de GF2 is de GF3 op hogere res wel wat vooruit gegaan, 1600x1200 is beter geworden, maar voor zo''n dure kaart verwacht ik top 2d en dat is het nog steeds (net) niet.

De gedachte om bij zo''n kaart te bezuinigen op filters ed. is natuurlijk belachelijk, aangezien je in een prijsrange zit waar die extra kosten om een goeie 2d te waarborgen, relatief te verwaarlozen zijn.

Voor de rest is het een super gameskaart, maar dat was wel te verwachten, eindelijk wordt alles ondersteund, S3TC, DxtC, EMBM aka Matrox, Dot3, Cubic, noem de hele rataplan maar op.

Serious Sam bv. is een genot om naar te kijken en zo soepel als het speelt op 1280x1024x32 met extreme kwal.

Hier een paar shots met 64 taps anisotropische filtering: (in werkelijkheid zijn ze nog scherper omdat ze wat gecomprimeerd zijn)

[afbeelding]

[afbeelding]
ieamnd noch meer avn die kwele plaatjes :9~

• BC3 Victim
Heb al een tijdje geleden een GeForce 3 bestelt bij man & muis bestelt maar nog niet binnen :( , volgende week is hij er ZEGGEN ZE

Vorige keer ook al het zelfde probleem met ze had toen had ik een Hercules Geforce 2 GTS 64 MB bestelt bij ze elke keer afgescheept met hij komt er aan en na een paar weken konden ze hem plotseling niet meer leveren, BAH :r

Laatste keer dat ik wat bij hun bestel dus.

greetinx to ya all

Afbeeldingslocatie: http://www.b-w-p.net/bassman1.jpg

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Probeer of je de order kan cancelen, comptech heeft ze op vooraad.

Niet op voorraad.

• BC3 Victim
Hoi,

Heb net een ASUS 8200 deluxe binnen.. met default ASUS drivers (detonator 12.10) loopt bij mij 3Dmark2001 op 5150, zonder over te clocken..

ik ga ook nog eff proberen met 12.40..

heb wel via drivers 4.31 op peecee staan..

verder is de kaart wel tering ok in 3d studio MAX..

• BC3 Victim
Op CPL stonden er 2 machines met ELSA GF 3 erin, verder alles lekkkkeeerrrrr zoals CPU, RAM...de beste gamebak die je je kan wensen. En 200 fps contant met high settings was GEEN uitzondering.

• BC3 Victim
Thanx voor de tip edward2 :) ,
heb net een Asus v8200 deluxe bestelt bij Comptech. >:)

hij is wel wat duurder maar wat maken die paar tientjes nu nog uit. *D

greetinx to ya all

Afbeeldingslocatie: http://www.b-w-p.net/bassman1.jpg

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
gisteren bij Alternate een Asus V8200 gekocht. Ik wilde eerst een Elsa 920 kopen maar levering bij distriŽs is weer met een week verschoven (ook de Hercules GFIII). Omdat ik pas volgende week een nieuwe 1333cpu krijg van de zaak waar ik die gekocht had (lang verhaal) heb ik de kaart maar effe in de pc van mŽn vrouw geplaats (PIII 450Mhz, 128MB, AGP2x, BX chipset). De software die Asus meeleverd ziet er goed uit. Drivers zijn 12.10 en de monitor software is wel tof (dacht alleen dat je ook de rpm van de fan kon aanpassen :?). Daarna effe de 12.40 drivers geinstalleerd en 3dMark2001 gedraaid..score was 3099, je merk goed dat dit systeem het niet helemaal kan trekken >:) verder zijn de Nature demo en de Kameleon demo waanzinnig. Toen effe systeem afgesloten en kaart verwijderd, heatsinks verwijderd en de standaard koelerprut (lijkt wel smurfensnot) verwijderd. Artic silver op de GPU en RAM aangebracht en heatsinks weer geplaats. Temperatuur van de GPU is nu 53 en ram is 39(stressed),was (60/46). de heatsinks op het ram raken volgens mij het geheugen niet (zo uit de doos) dus heb ik onder de pinnetjes een stukje kunstof geplaats zodat het contact beter is. Ja en nu maar wachten op mŽn CPU zodat ik echt kan kijken wat tie kan....weet iemand wat haalbaar is om te ocŽen core/mem.......

Verwijderd

leadtek besteld kreeg meel duurt wel even :(

kweet niej of die elsa wat is ??

• BC3 Victim
Ik koop een ASUS 8200 DeLuxe

Weet iemand of Quote components hem al heeft?
en wat ie kost?

Mijn baas zou er maandag voor belle, maar als ze hem daar niet hebben ga ik hem maandag nog ergens anders halen.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 26 mei 2001 16:58 schreef TheMAzTER het volgende:
Ik koop een ASUS 8200 DeLuxe

Weet iemand of Quote components hem al heeft?
en wat ie kost?

Mijn baas zou er maandag voor belle, maar als ze hem daar niet hebben ga ik hem maandag nog ergens anders halen.
Quote heeft hem 200% zeker want ik werk daar :)
Ik heb um ook al een paar keer in mn handen gehad en hij ziet er leuk uit, ik heb hier jammer genoeg alleen een oude lijst en daar staat ie nog niet op.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/devil/firedevil.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/devil/fork_off.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/devil/firedevil.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/devil/fork_off.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/devil/bloody.gif

Ik heb er nog geen. Maar ik wil binnenkort de Hercules kopen

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/elefant.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/eek2.gif

• Gamer

Gamer

Electrified

grrr, de mijne is nog steeds niet binnen, dinsdag zeggen ze nu.
heb gehooord dat de elsa nog nergens(enkel in UK) is te krijgen.

mmmm, wachten doe ik niet graag.

• dizzytal
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 17:05 schreef Bierkameel het volgende:

Quote heeft hem 200% zeker want ik werk daar :)
Dan moet je ook weten dat ze op dit moment niet op voorraad zijn en dat ze in bestelling staan....

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 26 mei 2001 17:41 schreef Dizzytal het volgende:

[..]

Dan moet je ook weten dat ze op dit moment niet op voorraad zijn en dat ze in bestelling staan....
Nee ze zijn wel op voorraad tenminste vrijdag heb ik er nog 2 in mn handen gehad :)

Alle proemn in n drek

• Abbadon
Op zaterdag 26 mei 2001 14:09 schreef Karel2001 het volgende:
...de heatsinks op het ram raken volgens mij het geheugen niet (zo uit de doos) dus heb ik onder de pinnetjes een stukje kunstof geplaats zodat het contact beter is....
Oh, volgens mij is het juist de bedoeling dat de heatsinks elkaar niet raken; de core wordt warmer dan de het ram, en zal bij één grote heatsink deze warmte op het ram overbrengen, en dat is iets wat je niet wil.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 26 mei 2001 17:06 schreef koffeannan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb er nog geen. Maar ik wil binnenkort de Hercules kopen

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat moet je elke keer met die k*tplaatjes?
:( :( :(

Alle proemn in n drek

• Karel2001
Op zaterdag 26 mei 2001 21:42 schreef abbadon het volgende:

[..]

Oh, volgens mij is het juist de bedoeling dat de heatsinks elkaar niet raken; de core wordt warmer dan de het ram, en zal bij één grote heatsink deze warmte op het ram overbrengen, en dat is iets wat je niet wil.
ja dat weet ik, ik bedoel ook niet dat de 3 heatsinks elkaar niet raken...ik bedoel dat de losse heatsinks op het ram de geheugenchips helemaal niet raken...

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Daar zit toch een veer in die pinnen, bij mij klemmen ze de chips, zowel geheugen als GPU, wel af.

Niet op voorraad.

• Karel2001
volgens mij raken ze toch echt niet (standaard uit doos) de ram chips...kijk maar effe goed..de heatsink op de GPU zit wel goed.

• dizzytal
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 18:03 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Nee ze zijn wel op voorraad tenminste vrijdag heb ik er nog 2 in mn handen gehad :)
Das knap lastig aangezien Quote vrijdag gesloten was |:) >:)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb hem nu zelf ook een geforce 3, asus 8200 deluxe.
Gekocht bij winkelman, had hem woensdag besteld en donderdag had ik hem al. :)
Hij is echt super snel, en de 2d kwaliteit is ook zeer goed, net zo goed als me radeon (nog niet getest op hele hoge resoluties)

39

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 26 mei 2001 23:25 schreef Dizzytal het volgende:

[..]

Das knap lastig aangezien Quote vrijdag gesloten was |:) >:)
Hehehe inderdaad |:( het was woensdag dat klopt ook.
Donderdag en vrijdag had ik vrij |:(

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
Euhmmm kuch kuch ik zit nog te werken op een TNT ultra. Ik doe eigenlijk geen games, en ben altijd bezig met photoshop en html, dus voor mij is het allemaal niet zo nodig...

Tja.....

Verwijderd

Ik heb de asus deluxe nu al één week *D

Ik vind de beeldkwaliteit wel beter met deze kaart 9 :P
Met 3dmark 2000 haal ik nu 7800 punten in w2k. In w9x schat ik dat het wel meer zal zijn, zo`n 10.000 :P :P :P :P
( met gf2 7700 in w9x en 4700 in w2k ).

In 3dmark 2001 4800 punten in w2k

q3 fastest 200 fps
1024x786 alles op zijn mooist 130 fps
fsaa 4x is ook goed speelbaar met 60 fps.
Als ik de gf3 ga oc-en dan zal het nog wel zo``n 10fps schelen.:+ zie sign

o ja ik heb ook nog pics gemaakt met een digicam res 2048x1536 lol >:)

• Abbadon
Op zaterdag 26 mei 2001 23:14 schreef Karel2001 het volgende:

[..]

ja dat weet ik, ik bedoel ook niet dat de 3 heatsinks elkaar niet raken...ik bedoel dat de losse heatsinks op het ram de geheugenchips helemaal niet raken...
Ah, had ik toch iets beter moeten lezen :)

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 09:54
Heb sinds vrijdag de Asus V8200 Deluxe *D
5630 in 3Dmarks 2001

Heb alleen problemen met TV-out (is zwart/wit)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 27 mei 2001 19:41 schreef RayMan het volgende:
Heb sinds vrijdag de Asus V8200 Deluxe *D
5630 in 3Dmarks 2001

Heb alleen problemen met TV-out (is zwart/wit)
Heb je hem op PAL staan ?

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Wacht al een tijdje op mijn Elsa Gladiac 920... hopelijk deze week komt het binnen...

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Merken jullie veel verschil tussen de 12.10 e de 12.40 drivers ik niet maar komt denk ik ook omdat me windows gaar is geworden.

39

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 09:54
Op zondag 27 mei 2001 19:44 schreef Bierkameel het volgende:

Heb je hem op PAL staan ?
Dit is dus off-topic, maar ik zal nog even het 1 en ander proberen. Zodra ik problemen blijf houden maak ik ff een nieuwe aan
Pagina: 1