Toon posts:

[BC3] koelertje doet raar???!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey jongens mijn koeleretje op me videokaart maakt een heel raar geluid wat is dat is hij kapot ofzo
thnx

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Versleten lagers, dus weinig aan te doen. Je kunt er wat kruipolie in spuiten, maar dat is een tijdelijke oplossing.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
en als ik die koelertje weg zou halen wordt ie vodeokaart dan warmer en gaat ie dan sneller kapot ofoz
thnx

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 22:11 schreef Exirion het volgende:
Versleten lagers, dus weinig aan te doen. Je kunt er wat kruipolie in spuiten, maar dat is een tijdelijke oplossing.
maar ik heb me videokaart pas en die koelertje is dus nu al een stuk
thnx mensen met meer reacties aub

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 19 mei 2001 22:12 schreef ruffryder16 het volgende:

[..]

maar ik heb me videokaart pas en die koelertje is dus nu al een stuk
thnx mensen met meer reacties aub
Wat denk je zelf? Omruilen dat ding :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 mei 2001 22:15 schreef ruffryder16 het volgende:
en als ik die koelertje weg zou halen wordt ie vodeokaart dan warmer en gaat ie dan sneller kapot ofoz
thnx
kan niemand me helpen aub
thnx

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je er geen fannetje op zet wordt je videokaart warmer ja (duh... |:(), maar het ligt eraan wat voor kaartr je hebt of het erg is... Bij een GeForce2 MX boeit het niet zo, maar een ultra zou ik niet zonder cooler laten draaien. Zeg anders ook even wat voor kaart je hebt :z

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je videokaart inderdaad zo nieuw is kun je waarschijnlijk beter het advies opvolgen hem in te ruilen. Anders zul je moeten overwegen de cooler te vervangen oid.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je koopt een kaart....

Hij doet raar....

Je gaat terug naar die winkel....

Dat is toch niet zoo moeilijk |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 00:05 schreef MikeN het volgende:
Je koopt een kaart....

Hij doet raar....

Je gaat terug naar die winkel....

Dat is toch niet zoo moeilijk |:(
ik heb een geforce 2 mx
maar ik kan hem niet zo makkelijk terugbrengen want ik heb hem al een maandje en ik kan hem misschien wel laten maken omdat ik nog garantie heb
thnx

Verwijderd

Je kunt ook gewoon je koelertje eraf schroeven en bij de lokale elctro boer langsgaan met dat ding en om een nieuwe vragen. Als ie tof is dan monteeerd ie zelfs nog het stekkertje voor je aan je nieuwe koelertje.
Hecke op de Ceintuurban in Amsterdam doet dat iig wel. Heb daar ooit eens een nieuwe koeler gehaald voor mijn V3400 van ASUS. Ding maakte ook erg veel herrie, versleten lagers dus.
Zo gebeurd en als je dan bang bent dat je kaart te heet wordt zonder koeler dan moet je gewoon in de tijd dat je die nieuwe gaat halen even je pc uit laten. :)

Verwijderd

Topicstarter
hey
hoe veel kost zo''n nieuwe koelertje
voor me vidoekaart
thnx

Verwijderd

ik heb toen een iets zwaardere gekocht dan er al opzat, heb er bij hecke geloof ik 20,- ofzo voor betaald. Incl. montage stekkertje.
Pagina: 1